15. října 2013

Autumn/Winter wishlist

Jako správná holka a blogerka bych měla každé roční období přibrat do šatníku aspoň nějaký ten "trend" hadřík. Nejsem si jistá, že právě každé roční období mi vyjde koupit si něco pro radost, narozdíl od několika blogerek totiž nevlasním značkové kabelky v hodnotě x desítek tisíc. Ale myslím, že bych měla aspoň vědět, na co se v obchodech zaměřit a proto tu máme wishlist.
1. Puntíkovaná košile - miluju puntíky a myslím, že s takovouhle košilí se dají vytvořit moc zajímavé a pěkné outfity.
2. Šaty bez rukávů - strašně se mi poslední dobou líbí šaty ke krku a bez rukávů. Myslím, že se dají kombinovat s doplňky a určitě by vypadaly pěkně.
3. Koženková/kožená sukně - doma jsem jednu měla, ale byla mi moc velká, tak jsem jí prodala. Tentokrát si pořídim takovou co mi bude, protože určitě vypadá moc pěkně a je to zajímavý kousek.
3. Křivák - co k tomu dodat, má ho každá druhá, ale i tak by se mi moc líbil..
4. Daisy - parfém v děsně roztomilým obalu, který moc pěkně voní..doteď je jedinou překážkou cena, která mě odrazuje
5. Naked 2 - Milý Ježíšku, tuhle paletku chci už dlouho...už bych jí chtěla mít!
6. Hypnose - Řasenka od Lancome, která je podle ohlasů fakt fakt boží.
7. Biker boots - botky na zimu..
8. Už snad sto let sháním kabelku se zlatýma doplňkama, jako je tahle od Chanel. Už jsem jich viděla několik ale žádná mě nenadchla jako tenhle originál... snad brzo takovouhle seženu, jinak budu muset zvažovat koupi této.
9. Riri for M.A.C. - nalepovací řasy které mě fakt z celé kolekce uchvátily. Jsou vážně boží..
10. iPhone 5s - můj stařík iPhone 4 je už fungující jen z 2/3.. :-D tenhle bod je z celého wishlistu nejhlavnější, protože jen očekávám předvánoční čas, abych si mohla pod stromeček tenhle mobil opravdu nadělit.
11. Maskáče - nějaké pěkné maskáče, co se dají nosit mezi lidi.. :-)
12. Stříbrný lak OPI - proč mě ta stříbrná tolik láká nevím... ale musím si ten lak pořidit!

A co máte na wishlistu vy? :-) 

14 komentářů:

  1. Jo Křivák už chci od svých 14 let a furt nejsem schopná si ho koupit :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. joo naked ta má taky místo u mě v dopise pro ježíška :D a pro křivák se chystám vyrazit až budou povánoční slevy.. minulý rok jsem takhle sehnala jeden nádherný a hrozně levně

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že naked je takovou důležitou položkou na seznamu několika holek :) to máš pravdu, asi je lepší udělat si ježíška až po vánocích až budou slevy... :)

      Vymazat
  3. Já už jsem si skoro všechny věci stihla pořídit, teď upravuji pokoj, takže spíše plánuji investovat do něj, než do sebe :), ale moc se těším na Vánoce, to bude pořádný wishlist :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, z větší části máme stejná přání :)))).Na E-bay mají na výběr z hodně hezkých kožených sukní za dobrou cenu cca 150 i s poštovnym.

    OdpovědětVymazat
  5. biker boots rozhodne must-have! a ta puntikata kosile je super :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  6. Naked to má tiež u mňa miesto :) a tiež by som ja chcela IPod čo vyzerá ako Iphone :D a tie maskáčové nohavice!! :D

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. iPod je fajn, ale pokud máš iPhone, tak je zbytečný.. :) (můj případ)

      Vymazat
  7. šaty vo wishliste sú dokonalé! asi si ich vypýtam pod stromček :))

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. 5s mám na wishlistu taky :) a k tomu ještě nějaké zimní kotníčkové boty a nějakou crossbody kabelku :) Jinak už skoro vše na podzim a zimu mám :)

    OdpovědětVymazat
  9. tu kabelku malou mám uplně stejnou ale béžovou a ty maskáčovaný legíny chci taky :D ted je mají v Tally Wejl a pujdu si pro ně ještě je tam mají :D podzimní kotníkové boty už mám a paletku od naked bych taky chtěla ale přednější je ještě zimní bunda kterou jsem včera viděla v Kenvelu..Máš moc pěkný blog

    OdpovědětVymazat
  10. ja už som si svoj jesenný wishlist celkom splnila. Nové čižmy, kabelka a svetríky, tak to bolo to, čo som hladala :) Ale bodkovaná košela vyzerá zaujimavo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger