18. října 2013

Proč je důležité odlíčení pleti?

Odlíčení - věc, kterou tolik holek podceňuje. Upřímně, komu se chce po party odličovat? Jenže tímto přístupem si zničíte pleť. A to né tím, že se jednou neodlíčíte. Právě když se tohle bude opakovat, vede to k několika problémům.

Čistit si zuby ráno a večer je normální. Tak proč vyčistit si pleť ne? Přitom vám tu mohu vypsat několik důvodů, kdy pleť trpí víc než zuby (mráz, líčení, pot, prach....). Je důležité starat se o pleť, aby zůstávala neustále čistá a svěží - ve stáří budete tímto čistícím rituálem vděčni sami sobě. Není důležitý pouze proces odličování ale i správné vyčištění pleti.

Většina holek používá nějaký kosmetický prostředek, kterým pleť zatežuje. Nemusí to být vůbec škodit jen pleti, ale i řasám, obočí a dokonce i oči trpí. Proč? Protože když přijdeš pozdě domů a řekneš si "odličování počká na ráno". Jistě, počká, ale pleť vám vděčná nebude! Odličování je základní krok k hezké a zdravé pleti. 

Proč je odlíčení tolik důležité?
Celý den co máte na obličeji make up, pleť nemůže dýchat. Přes noc je jediná doba, kdy si pleť může "oddechnout" od všech těch zatěžujících prostředků. Jedno odlíčení vám neudělá krásnou pleť, stejně tak jako jedno neodlíčení vám zničí pleť. Je to všechno o čase. Pokud ve 20ti chcete aby vám tipovali věk 40ti leté ženy, dobře.. Ale kdo chce vrásky a na pohled nezdravou pleť? Nikdo. 
Řasenka - to je další důležitá věc. Odlíčením očí zamezíte vysoušení očí, oční kanálky budou mít oddych, řasy budou pevnější a hlavně zamezíte tím vypadávání řas!

Důležitý je také výběr správných produktů. V mém případě - používám odličovací mléko, kterým odlíčím většinu svého líčení. Zbytek dotáhnu odličovacími ubrousky. Oční partie odličuji jedině specilním odličovací vodou od Nivei, po které nemám nikdy červené oči.

Postup správného odličování:
Jak je zobrazeno na obrázku - čelo se odličuje směrem z prostředka ven, nad obočím/obočí se odličuje směrem přes spánky dolů, řasy, nos a oči se odličují směrem ven! Vlastně jak vidíte na obrázku, celý odličovací postup je prováděn směrem z obličeje pryč. 
zdroj
Je důležitá nejen očista obličeje ale i krku! Takže nezapomeňte na vyčištění krku a celého dekoltu. Pro tento postup je vhodná micelární voda.

Po odlíčení si vždy obličej opláchněte vlažnou vodou, aby se smyly zbytky všeho, co na pleti zústalo. Pokud by jste si obličej myli horkou vodou, roztahnou se vám póry a pleť se opět zapotí a bude produkovat maz. 

Pamatujte si - čím více zatěžujeme pleť, tím více se o ni musíme starat!

24 komentářů:

  1. krásný článek...a ano spousta holek se neodličuje a nechá to na potom a až na to zapomene..! :( a nebo se odlíčí když je jdou vykoupat ale když si ve vaňe dvakrát opláchnou vodou obličej tak se jim rozteče řasenka a oni si toho nevšimnou a zaschne jim o na očích a je to fakt hnus..! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se Ti povedl tento článek! Někdy na odlíčení bohužel dlabu, ale snažím se to dodržovat. :-D Jsem totiž hrozný lajdák! :-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud to není nijak často, asi to nijak moc neuškodí :)

      Vymazat
  3. Super článek, odličování dělám správně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. super článek, já bych nešla namalovaná nikdy spát. i když přijdu z party a mám v sobě alkohol, vždycky se zvládnu odlíčit :D

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Nechápu jak někdo může na takovou věc zapomínat, já ikdybych se měla odličovat v polospánku, radši se odlíčím, protože u mě stačí jednou něco takového neudělat a pleť se hned zhorší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, mě vždycky naskočí vyrážka když se neodlíčím.. :)

      Vymazat
  6. Hezký článek:) Fakt jsem na to odličování pedant a dávám si záležet, ale jakmile přijdu domů ve dvě ráno, všechna moje pevná vůle je rázem v tahu a koupelnu obcházím obloukem. Což je naštěstí ale velmi zřídka:D

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek:-), mně se snad nikdy nestalo, že bych šla spát nalíčená, je to spíš už nějaká síla zvyku, díky které bych neusnula:-D.
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky bych neusla, vždycky jsem se odličovala,.. jen jsem zrovna s holkama probírala s holkama odličování a ony říkaly, že se neodličujou, takže mě to motivovalo k takovéhlemu článku.. :)

      Vymazat
  8. úžasný post :)

    btw. Followneš ma späť? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Keď som sa začínala líčiť - čo bývalo fakt iba raz za čas :) - tak som odličovaniu vôbec nevenovala pozornosť. Samozrejme, odličovať som odličovala, ak som vládala, ale keď som proste bola fakt unavená tak sa mi neraz stalo, že som si lahla do postele nalíčená - a ráno to dostať dole bol zázrak. :D
    Už asi rok a pol stále odličujem, bez ohladu na to, či sa na to cítim alebo nie a je mi omnoho lepšie! :) Nikdy ma ale nenapadlo sa zamýšlať nad smerom, akým to dávať dole. Ale podvedome to robím fakt podobne, vidím to tak, že dneska si požičiam ten obrázok a odlíčim sa správnym smerom :D
    Super článok, veľmi pekne spracované, pridávam sa k čitateľom :)

    OdpovědětVymazat
  10. super článok, ja sa odličujem každý večer a nedám na to dopustiť, dobrý pocit že robím niečo pre moju pleť :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  11. Naozaj dory clanok, uplne suhlasim, co sa tyka odlicovania, som celkom pedant, naozaj si davam pozor aby som nesla spat nalicena. :)

    OdpovědětVymazat
  12. moc hezky napsaný a užitečný článek:))

    OdpovědětVymazat
  13. odličování je podle mě úplně stejná nezbytnost jako je čištění zubů....už od mládí to do mě rodiče vtloukali, že nesmím chodit spát nalíčená...takže pro mě je to tak vžitá věc, že se stala samozřejmostí. Skvělý článek,chválím :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý článek :) Já i kdybych byla sebevíc unavená, odlíčit se prostě musím, nedokážu si vůbec představit, že bych usínala s makeupem :)

    OdpovědětVymazat
  15. super post :) smutné, že málo báb sa odličuje, zbytočne si ničia pleť..

    OdpovědětVymazat
  16. jj..opravdu je to důležité protože plet musí dýchat a je důležité si tu plet dobře vyčistit tak aby si měla tu plet opravdu čistou

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem si v pubertě pleť neodličovala a platím za to do dnes :(, teď už ale jakkoliv jsem unavená nebo vykalená :D odlíčit se prostě jdu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger