1. ledna 2018

Gucci Flora | Nejlepší Květinová Vůně Pro Všechny?

Krásné pondělí vám všem, 
ještě jednou vám všem přeji šťastný Nový rok, plný radostí a úspěchů! Dnes máte možnost dát si předsevzetí, změnit svůj život, udělat cokoliv, co jste plánovali již dlouho, nakopněte začátek 2018 pořádně a neobvykle! Já si dávám takové menší předsevzetí, abych letos zkoušela více parfémů, protože za posledních několik let tíhnu ke svým oblíbencům, a již tolik neexperimentuji, takže bych toto ráda změnila, počínaje dnešním parfémem, který jsem si v posledních týdnech roku 2017 oblíbila a na který tu mám dnes recenzi. Je to Gucci Flora, který jste již mohli zaznamenat na mém instagramu. Já tuhle vůni měla v merku již rok a půl a konečně jsem se dostala před několika měsíci ke koupi. Tak ale teď už k dnešnímu článku.  

Začnu flakonkem, který je důležitou součástí každého luxusního parfému a upřímně, čím je parfém hezčí, tím je snažší ospravedlnit si jeho vyšší cenu. Tento má nádhernou, květinovanou krabičku, která vypadá trošku divoce, ale uvnitř se ukrývá roztomilá a minimalistická lahvička růžového parfému, který má na hrdle mašličku, černé víčko a štítek. Lahvička vypadá hezky na poličce a je ale zároveň snadno skladná, takže pokud skladujete parfémy v šuplíku jako já, tak je snadné najít mu místo. 

Složení:
Hlava: červené bobule, hruška
Srdce: plumérie, gardénie
Základ: pačuli

Jak vidíte, tak vůně je složením květinová, a hruška vám napovídá, že bude i na té sladší straně. Já osobně mám ráda sladké vůně, které nejsou úplně chytačka na včely a vosy, takže pro mě je ideální volba svěží, sladká vůně a tou je právě Flora. Pro mě to je ideální rovnováha sladkých tónů, které jsou takové svěží a během dne se hezky rovíjí. Ze začítku je vážně hodně květinová a sladká, ale postupně se z ní stává svěžejší vůně se sladkými podtóny. Já hodně cítím právě hrušku, která dodává ten neobvyklý sladký nádech, který není úplně běžný, a proto bude vůně působit hodně originálně. Vy možná už z dřívějška víte, že já mám ráda i vůni Gucci Rush 2, která je velmi podobná, je také květinová, ale na mě je více kořeněná, těžší a podle mě je vhodnější na zimu. Pokud tedy sháníte vůni, která vám bude dělat službu po zbytek zimy, tak naběhněte do parfumérie a očichejte Rush 2, protože to není vůbec špatná parfémová volba. 

Výdrž není nijak výjmečná, oproti jiným luxusním parfémům. Pokud je parfém ve vyšší cenové kategorii, pochopitelně očekávám, že vydrží dlouho vonět a když tento předpoklad splní, není to pro mě něco 'extra'. Tato vůně vydrží vonět 8 hodin v plné palbě, poté se pomalu, hodně pomalu začíná rozplývat a ačkoliv je stále cítit po 12-14 hodnách, je to menší intenzita. Proto hodnotím výdrž jako dobrou, nikoliv výjmečnou, či perfektní. Intenzita je po těch 8 hodin velmi silná, ale rozhodně ne tak, že by vás bolela hlava, jen zkrátka nemusíte dát nos 10 cm od místa, kam jste parfém nanesly, ale je cítit zkrátka kolem vás a pokud přijdete do místnosti, tak za vámi zůstane krásná květinová vůně. 

Tato vůně je tak univerzální, že je vhodná pro všechny věkové kategorie, jedinou podmínkou je, aby měly rády sladké a květinové vůně. Pokud máte radši kořeněné vůně, a sladší parfémy nejsou vašimi favority, tak tohle rozhodně není vůně pro vás. Naopak, pokud vám takové vůně nevadí, tak nemusíte řešit věk, a rovnou ji můžete ozkoušet. Moje mamka si tuto vůni také zamilovala a momentálně ji používáme obě a věk tu nehraje žádnou roli, neboť sedí nám oboum. Takže ať vám (nebo někomu, komu jí chcete koupit), je kolik chcete, tak dotyčnému zkrátka sedne. 


+
vysoká výdrž
hezký flakonek
intenzivní, ale nebolí z něj hlava
během nošení se postupně rozvíjí
vhodný pro všechny věkové kategorie
-
není vhodná na nošení po celý rok

Hodnocení: 5/5
K zakoupení na Notino.cz 
Já vám rozhodně tuto vůni doporučuji a jak jsem již říkala, pokud jste na sladké a květinové parfémy, tento si zamilujete. Gucci vůně jsou obecně jedny z mých nejoblíbenějších a patří mezi "klasiky", kterými nikdy nic nezkazíte. Já osobně parfémy zkouším velmi ráda a ačkoliv mám spousty svých 'svatých grálů', ke kterým se stále vracím, tak jsem vždy ráda, když mi pod ruku přijde nějaký nový, do kterého se zamiluji. Tentokrát to byl Gucci Flora. 


Máte nějaké předsevzetí na letošní rok?
Jaký parfém je váš svatý grál? 

7 komentářů:

  1. Tato vůně vypadá dost dobře. Takove vůně mám celkove ráda. :) ma hezky flakonek

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tato vůně se mi popisem hodně líbí. Miluji sladké vůně, to jsem prostě celá já :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je krásná :) já žádný parfém od Gucci nemám, ale nějaký bych do budoucna určitě chtěla.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Na květinové parfémy moc nejsem, mám raději ty kořeněné. Flakonek je nádherný, na poličce musí dělat fakt parádu. Já miluji vůně od Paco Rabanne, ať už jde o One milion, či Olympeu, vydrží dlouho a vůní mi maximálně vyhovují. Předsevzetí jsem si žádné nedala. Mám své dlouhodobé plány a podle těch se řídím.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá úžasne! Nad značkou Gucci som ešte nerozmýšľala, aj keď mám rada drahšie a kvalitnejšie parfémy :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. Moje svaté grály mezi parfémy už asi znáš :)) Gucci Flora je překrásná vůně, mám ji velmi ráda, i když mám teď jiné větší oblíbence. Dal mi ji před asi osmi lety bývalý přítel a mám s ní spojené krásné vzpomínky :) což by se asi neměl manžel dozvědět :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger