24. července 2018

Tři Nejlepší Parfémy Na Léto!

Krásné úterý vám všem!
Dnes jsem si pro vás připravila článek, v kterém bych se s vámi chtěla podělit o moje top 3 parfémy na léto, které jsem si absolutně zamilovala a ráda bych vás na ně také nalákala, protože jestli jsou dvě oblasti ve veškeré kosmetice, do které se skutečně vyplatí investovat, tak jsou to parfémy a skincare. Já vám v dnešním článku dám tipy na moje nejoblíbenější vůně pro toto léto, takže už nebudu zdržovat a jdu na to. 

1. Chloe Roses de Chloé na denní nošení 

Je snad někdo na světě, komu by tento parfém nevoněl? Dost o tom pochybuji, protože podle mě je tohle ten typ parfému, který sedne všem. Není totiž příliš sladký, příliš ovocný, příliš květinový, zkrátka je ve všem akorát. Všechny složky se navzájem dokonale vybalancují a jsou v takové harmonii, že vůně působí příjemně a svěže, zkrátka něco, co je ideální po celý den.

Ze všech vůní, o kterých tu budu dnes mluvit má tato sice nejkratší výdrž (stále hodně slušnou, polovinu dne, tzn. 6-8 hodin dává určitě) ale na mě je to spíše denní vůně, od které takovou výdrž ani intenzitu neočekávám a stačí mi. Myslím si, že tato výdrž je průměrná a nemohu jí považovat za mínus, ačkoliv několik hodin navíc bych určitě ocenila. 

Jak jsem již řekla, vůně je příjemná a já z ní nejvíce cítím květiny - a to především z počátku - a poté se rozkládá do jemných ovocných a dřevitých tónů, tím pádem není tak výrazná, ale přesto je zajímavá. Tuto vůni bych doporučila doslova komukoliv, přijde mi, že tím, že se rozkládá tak jemně a do více tónů je hodně univerzální a nebála bych se jí koupit jak mamce, tak (kdybych měla) mladší sestře. 
Hlava
bergamot, citron, estragon, liči
Srdce 
broskev, cedr, černý rybíz, damašská růže, jablko, magnólie
Základ
ambra, bílé pižmo, dřevité tóny


2. Versace Crystal Noir na rande

Pokud jsem za letošní rok objevila zase nějaký parfém, z kterého mám pocit jako 'jak jsem mohla žít bez tohoto parfému?', je to Versace Crystal Noir. Pokud mě sledujete už nějaký ten pátek, možná jste v minulosti četli recenzi parfému Versace Bright Crystal, kterou stále používám a mám hodně ráda. Myslím si, že tyto dvě vůně jsou takové jistoty, protože jsem nepoznala člověka, kterému by nevoněly, a tudíž bych je označila jako potencionální skvělý dárek pro jakoukoliv slečnu/ženu, protože tento typ vůně je univerzální a hodí se k jakémukoliv věku. 

Výdrž tohoto parfému je neuvěřitelná - vydrží celý den, celou noc a ještě druhý den je na oblečení stále cítit. Nevím, jak to Versace dělá, ale zkoušela jsem několik vůní a všechny měly neuvěřitelnou výdrž a řekla bych, že vedle YSL je to největší držák, který jsem kdy doma měla. Vůně je sice cítit takhle dlouho, ale nebolí vás z ní vůbec hlava - a že já jsem na tohle háklivá. Je dost intenzivní cca 8-10 hodin, pak už je intenzita o něco slabší, ale stále dost výrazná.

Tahle vůně je hodně orientální a hodně sladká, já z ní nejvýrazněji cítím rybíz a později dřevo, což je kombinace, kterou absolutně miluji a často se objevuje v mých parfémech, protože na mě voní nejlépe. U této vůně bych řekla, že cítím především ovoce a květinové tóny jdou hodně do pozadí, takže si asi dokážete představit, jak ovocná a sladká - ale sexy a 'sebevědomá' - vůně může vonět. Je zkrátka hodně ženská a zajímavá. 

Hlava
černý fík, černý rybíz, fialka
Srdce 
jasmín, plumérie, tuberóza
Základ
kašmeran, otočník, santalové dřevo, vanilka

3. Yves Saint Laurent na večerní nošení

Musím se přiznat, že tento parfém je pravděpodobně můj nejoblíbenější ze všech, které jsem kdy vyzkoušela a to z jednoho prostého důvodu - drží na mě vážně několik hodin a z oblečení je cítit ještě následující den. Ačkoliv je tato vůně dost intenzivní, hlava mě z ní nikdy nebolela a ačkoliv se několikrát mně zdálo, že už na mě nevoní, okolí mě ujistilo vážně spoustukrát o opaku. 

Tenhle parfém jsem na blogu již rozebírala, takže ho tolik popisovat nebudu, spíše jen zopakuji fakty, které jsem několikrát řekla. Musím říct, že tento typ vůně mi přijde nejzajímavější tím, že je orientální a takový nevšední. Vůni jsem označila za večerní proto, že není tak svěží jako třeba Chloe a je spíše těžší a trošku kořeněná, a tím pádem je vhodnější na večer (a klidně i to rande), protože tahle vůně je typická zvedačka sebevědomí tím, že si přijdete o 10 levelů víc sexy. 

Na tuto vůni pěju ódy tak často, že si přijdu až trapná, takže pokud vás zajímají větší detaily a více informací, můžete si přečíst mou starší Black Opium recenzi

Hlava
hruška, květ pomerančovníku, růžový pepř
Srdce 
jasmín, káva
Základ
cedr, pačuli, vanilka

Asi jste si všimli, že si vybírám vůně velmi podobné - je to tím, že vím, co mě osobně voní nejvíce a tím pádem dokáži už i přes internet odhadnout, jaké složky parfému mi budou/nebudou vyhovovat. Doporučuji vám udělat si výtah složení vašich oblíbených parfémů a zjistit, jaká je jejich společná složka a tím, že zjistíte, který druh parfémů a které složky vám sedí, budete si moci troufnout na objednávání z e-shopů, protože se nespletete. 

Když se řekne nejlepší parfém, který vás napadne jako první?
Máte radši ovocné, květinové, nebo kořeněné vůně?

11 komentářů:

  1. veľmi dobrý výber :) ja momentálne používam Michael Kors Glam Jasmine, ktorý mi príde na leto veľmi príjemný, pretože je to jemná čistá vôňa :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nejraději La Vie Est Belle od Lancome a Si od Armaniho, to je moje dvojka na denní i večerní "nošení" :-) oba mi ale dochází a kupuji si je pravidelně, přemýšlím ale, že se poohlédnu zase po novém kousku :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. chloe nemám ráda :) já používám armaniho si
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle vůně mě vždy lákali. :) Ale většinou mám ráda ovocné a květinové.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Mě hrozně lákají parfémy od Versace, mají pěkné flakóny a nejraději mám ovocné a trochu i květinové vůně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Chloé také zbožňuji :) YSL parfém bych si chtěla pořídit, protože mi nesmírně hezky voní, ale ta cena, ta cena :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) krásne fotky:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger