21. dubna 2018

MOTD | Extra Snadné A Rychlé Každodenní Líčení

Krásnou sobotu vám všem! ☀️
Tento článek měl vyjít již včera, jako vždy v pátek, ale chybička se vloudila a já ho zapomněla publikovat, takže tu je opožděně, za což se omlouvám. Dnes tu mám ale jedno velmi snadné, velmi rychlé a velmi univerzální líčení na každodenní nošení. Pokud patříte mezi ty, kdo se rád nalíčí, ale spíše neutrálně, tohle je líčení přesně pro vás, protože vypadá, jako byste nad ním strávili hodinu a přitom ve skutečnosti zabere sotva deset minut. Já osobně miluju líčení jak barevná, tak neutrální a tohle patří momentálně mezi mé nejčastěji nošené. Pokud vás tedy zajímá nejen jaké produkty jsem použila, ale i jak na to, tak čtěte dál.


Důležité je dát pod víčko tělový stín, kterým víčko nejen barevně sjednotíte, ale zároveň ho zapudrujete a proto vám budou stíny držet lépe. Jakmile máte víčko sjednocené, tak vezmete světle hnědý stín, já vzala Allegro z BalmJovi paletky, který jsem dala do ohybu oka a dost ho vytáhla ven tak, aby líčení mělo nějaký tvar. Pokud vám hloubka líčení nestačí, vezměte o trošku tmavší hnědou a dejte jí nad samotný vnější koutek, pouze do takového toho "céčka", čímž vytvoříte hloubku. Nyní už je na řadě tekutý stín od Bourjois v odstínu 04 a 05, přičemž jsem dala 04 přes celé víčko a mírně ho rozblendila plochým štětcem do před chvílí vytvořených kouřovek. Pod spodní řasy jsem dala odstín 05, což je taková modro-šedo-stříbrná barva, která vypadá nádherně k modrým očím. Poté jsem jen rozblendila ostré okraje, přidala TheBalm Mary-Lou rozjasňovač do vnitřního koutku a nahodila řasenku Bourjois Adjustable Mascara, která se dá vrstvit a měla jsem hotovo. 

Products used:
TheBalm BalmJovi Palette
TheBalm Mary-Lou Manizer Highlighter 
Bourjois 24h Eyeshadow in shades 04, 05
Bourjois Adjustable Mascara
Anastasia Beverly Hills Dipbrow 

Zkoušeli jste někdy tekuté oční stíny?
Máte raději matné, nebo metalické stíny?

Užívejte si krásnou slunečnou sobotu! 💋

3 komentáře:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger