19. února 2017

OPI | Třpytivý Lak & Top Coat & Nail Envy - Tři Recenze

Krásnou neděli vám všem!
Po delší době tu mám pro vás opět připravený lakovací článek, ale proto, že se mi doma nahromadily tři nové laky, tak jsem se rozhodla shrnout to v jednom článku, protože kdybych o každém měla psát jednotlivě, nemělo by to cenu, takže tu najdete recenze na třpytivý lak z kolekce Breakfast at Tiffany's a Top Coat + zpevňovací lak. O mojí OPI obsesi jste si mohli na blogu už všimnout, takže pro vás asi není překvápkem, že jako další recenzí na lak je opět recenze na OPI... no, ale teď už jdeme na to! :) 


Pokud tenhle blog čtete delší dobu, víte, že nedám dopustit na base coat od OPI, což je jedna z mých jistot, když chci, aby mi lak na nehtech vydržel co nejdéle. Vzhledem k tomu, že nedávno mi došel top coat od Gabrielly Salvete, tak jsem se rozhodla držet se mého nepsaného pravidla pořizovat si jen kvalitní laky a sáhla jsem po OPI top coatu, který si beztak všichni chválí a já jsem přišla na to proč.  

U top coatů toho není moc co říct - jediné, co je důležité, je konstatovat, zda udrží na nehtech lak v dobrém stavu co nejdéle a to musím říct, že tenhle dělá skutečně na jedničku. Červený lak, který mi normálně ve fajn stavu vydrží 4 dny, mi vydržel 9 dní!!, což se mi nikdy dříve nestalo. Na prstech u nohou mám růžový lak, který je v téměř perfektním a neporušeném stavu již třetím týdnem, což je pro mě také fajn výkon. Jediné, čeho jsem si všimla, je to, že od stran (nebo krajů, chcete-li) se začíná mírně drolit, takže je možné, že se lak začne loupat (především s vaší pomocí, pokud si lak loupat sami nebudete, vydrží vážně hodně dlouho). 

Tenhle top coat neuvěřitelně rychle schne, během půl hodiny můžete normálně fungovat (záleží na tom, kolik jste předtím dali vrstev), ale při dvou vrstvách normálního laku + jedné vrstvy top coatu, během cca 20-30 minut máte nehty zaschlé. Za mě je tohle veliké plus, protože většině top coatů trvá půl dne, než zcela zaschnou. 

Takže podtrželo shrnuto: tenhle top coat rychle schne a udrží na nehtech lak vážně extrémně dlouho. Za mě jednoznačně mega objev!


Druhým lakem, o kterým tu budu mluvit je Nail Envy, což je zpevňující lak, který jsem dostala k nákupu laků jako miniaturku. Já osobně mám hodně měkké nehty, které se často třepí a zkrátka nejsou vůbec pevné, takže jsem byla ráda, že budu moci něco takového vyzkoušet, protože zpevňovač nehtů jsem nikdy netestovala.

Takže rozhodně musím vypíchnout to, že nehty skutečně zpevní a netřepí se. Sám o sobě vydrží také docela dlouho, začne se loupat až po šesti dnech, což je podle mě super. Mimo to také rychle schne a stačí jediná vrstva, která vám nehet zpevní naprosto perfektně. Použít ho můžete jako spodní vrstvu laku, pod jakýkoliv lak, nebo ho můžete nosit sám o sobě, on bude na nehtech vypadat jako průhledný lak a vaše nehty budou vypadat sice obyčejně, ale upraveně. 

Podtrženo shrnuto: lak zpevní, rychle schne, lze ho použít jako base coat nebo jako druhý podlak (na base coat). Délku výdrže laku to neprodlouží, ale nehet to skutečně zpevní! 


A borec na konec, můj nejnovější oblíbenec mezi laky... třpytkatý lak, který háže milion odlesků a vypadá naprosto DOKONALE. Jak jsem již říkala, je z kolekce Breakfast at Tiffany's a v odstínu Sunrise....Bedtime!, aneb chameleonský třpytivý lak, který ve své sbírce jednoznačně potřebujete. Nevím, co bych k němu dodala - v jedné vrstvě tvoří nádherný topcoat, a ve dvou nebo třech vrstvách ho už můžete nosit sám o sobě. 



Lak tvoří pískový finiš, který už dobře znáte od laků Gabriella Salvete Stars, které byly svého času velmi oblíbené nejen u mě. S čím mám malinký problém je to, že jak tvoří hrubý povrch, tak se za všechno zachytává - doslova za všechno - od vlasů po silonky, takže je podle mě lepší dát přes něj průhledný lak, který tento hrubý povrch zahladí.


Tenhle krasavec na nehtech vydrží až 10 dní a to pouze s base coatem (bez svrchního laku), takže je to mega držák, který potřebujete a je super především na cestování, když třeba víte, že na několik dní odjedete a chcete mít pěkné nehty, tak bych rozhodně sáhla po tomto lačíku. 


Hodnocení všech tří laků: 5/5
K zakoupení zde
Abych to shrnula nějak obecně, tak OPI laky zkrátka považuji za nejvíce top laky, které jsem kdy vyzkoušela a tudíž bych se nebála sáhnout po jakémkoliv laku, který vás zaujme. Pokud sháníte nějaký super lak, který vám nehty zpevní a zároveň ho chcete jako base coat, můžete sáhnout po Nail Envy zpevňovači, který sice neprodlouží výdrž, ale nehty budete mít pevné a nebudou se třepit. Pokud sháníte něco na prodloužení výdrže, rozhodně bych doporučila tenhle top coat (i když ten GS je takový levnější dupe, který teda schne půl dne, ale službu udělá víceméně stejnou).. No a pokud chcete být parádnice a máte ráda třpytky, Sunrise... Bedtime! je lak přesně pro vás! Pokud chcete další tipy na OPI laky, mrkněte sem, najdete jich tu spoustu. 

Jaké laky nosíte momentálně nejčastěji? 
Třpytky, nude, tmavé...?

4 komentáře:

  1. Já nosím všechny typy laků :) Ale nejvíce se mi začaly právě líbit nude odstíny! :) Ten třpytkový je velmi pěkný :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky poslední dobou tíhnu spíše k nude odstínům.. :)

      Vymazat
  2. Ten třpytivý je nádherný.. takové by se mi líbily i linky na oči.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten třpytivý je moc krásný! Zrovna ta kolekce Breakfast at Tiffany's se moc povedla, je tam plno krásných odstínů. Laky OPI jsou skvělé, do mé sbírky bych si chtěla pořídit nějaký podlak. Pomalu se snažím přejít jen na OPI. Jsou kvalitní, velké, krásné barvy a prostě, když je miluješ, není co řešit :D

    Ahmad Tea Haul

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger