1. ledna 2017

Tea Tree | Čistící Ubrousky Na Obličej

Krásnou první neděli roku 2017,
proto, že je tohle první článek tohoto roku, tak bych vám všem chtěla popřát nádherný Nový rok, plný radostí, spokojenosti, úspěchů a hlavně zdraví a lásky. Co se týká mého života, 2016 byl doslova jak horská dráha, spoustu radostných okamžiků, ale také hodně stresů, spousty slz ale i záchvatů smíchu, ale víceméně musím říct, že jsem toho dosáhla v uplynulém roce nejvíce za celý svůj život. O tom vám ale udělám samostatný článek, kde bych tento rok ráda zrekapitulovala - jak pro vás, tak vlastně i pro sebe, abych se trošku motivovala a vzpomněla si, že jsem zvládla i to, co jsem si myslela, že není v mých silách. Takže ještě jednou - ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!

V tomhle článku bych vám krátce chtěla představit moje oblíbené ubrousky na obličej, které používám už asi rok, ale doteď jsem si nenašla chvilku, abych vám o nich něco pověděla, proto bych to chtěla napravit a dnes vám o tu o nich podat report. Jsou to tea tree čistící ubrousky na obličej, které jsem zmiňovala v článku "co jsem si sbalila do Amsterdamu". Tak jdeme na to. 


Jako mám ve zvyku, začnu balením. Samozřejmě je to klasika, nic zajímavého, tohle balení mají totiž snad všechny vlhčené ubrousky, takže není důvod se jím moc zabývat. Já osobně preferuji balení, která mají plastové otevírání s tím, že se poklop zaklapne tak, že ubrousky nevyschnou, což tyhle ubrousky bohužel nemají, ale pokud na to budete myslet, tak se nestane, že by vám vyschly. Plusem je to, že se ubrousky se prodávají po dvou za 70 Kč, což je úžasné, protože jedno balení vás vyjde na 35 Kč.. myslím, že to je super cena v poměru s výkonem a to, že se prodává po dvou je velké plus

Jak jsem již zmínila, tenhle produkt se objevil v mém cestovacím článku, což mě vede k hlavnímu důvodu, proč si tyhle ubrousky kupuji. V Londýně i v Egyptě mi dělali velmi věrného společníka, především po letu, kdy víte, že sprchu si dáte až za několik hodin, ale chcete trošku hygieny. Ale ubrousky se vyplatí nejen na několika denním cestování, ale i v každodenním životě. Všichni známe dny, ať už letní nebo ne, kdy potřebujeme obličej otřít, i s makeupem, ať už je důvod jakýkoliv. Já třeba v létě po práci obličej "umývám", takže tahám jedno balení ubrousků v kabelce, potom ho vytáhnu a omeju si obličej, takže se celý den po práci nemusím vyžívat ve spoceném looku.


Co se týče ale samotné funkce, tak tam musím říct, že ubrousky službu splní perfektně. Na pleti vůbec neštípou, nevysušují ale ani po nich pleť není mastnější, pupínky ani vyrážka po nich nenaskáče, zkrátka ideální. Co je ale nutné zmínit je to, že nejsou vhodné pro odlíčení/umytí očí, protože nehorázně štípou. Nevím, jestli patříte mezi nás, kdo nečtou návod - na balení je napsáno "vyhněte se kontaktu s očima" a hádejte co já, expert, jako první věc udělám. :-) Asi víte, kam tím mířím. Pokud nechcete oči hodinu vymývat, abyste se zbavili nepříjemného pálení, tak rozhodně ubrouskama neodličujte oči. 

Na druhou stranu ale perfektně odlíčí makeup, naprosto s přehledem i voděodolný produkt na obočí, zafixovaný voděodolný makeup...všechno stáhne skvěle, ale přitom nenechává pleť vyschlou, naopak mi přijde, že pleť je taková jemná, příjemná a relativně vyčištěná. Určitě doporučuji vyčistit pleť druhým produktem, třeba micelárkou, protože ačkoliv je čištění super, tak není 100%. 

+
super cena
balení po dvou
ideální na cestování
multifunkční 
odstraní i makeup
-
nevhodné na oči

Hodnocení: 4,5/5
K zakoupení na Notino.cz
Pokud vám v kabelce chybí v létě nebo v zimě něco, čím byste si omyly nejen obličej v random hodinu ve dne, tak rozhodně sáhněte po těchto ubrouskách, protože svou službu splní, jsou levné a v letní den, nebo na letišti vás můžou zachránit. Je mi jasné, že ubrousky nepotřebuje každý a někomu to přijde zbytečné, ale pro vás, kdo je považujete za součást své kabelkové výbavy, tak by tohle mohl být bezva tip na fajn produkt. Já doufám, že tenhle článek bude někomu užitečný.. :D

Ještě jednou krásný Nový rok!

8 komentářů:

  1. Nějaké ubrousky na rychlé přetření obličeje se hodí, tyhle vypadají dobře :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Snažím se vlhčené ubrousky zařadit na seznam věcí, které musím mít vždy u sebe. Třeba v létě na festivalu mi šíleně pomohly :) Tyto ubrousky mě zaujaly a při další objednávce na Notino je hodím do košíku, protože se mi strašně líbí svou zelenou barvou :D Mimochodem díky za upozornění ohledně těch očí. Jak se znám, hned bych s nimi odličovala oči a pak bych trpěla :D
    Krásný nový rok :* Těším se na článek, kde shrneš 2016!

    Můj prosinec 2016

    16 věcí za rok 2016

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto obrúsky som si kupovala keď som bola v Anglicku a veľmi mi vyhovovali :)

    OdpovědětVymazat
  4. ..to je super tip..ja mám obrúsky na odličovanie celkom rada tak pri najbližšej objednávke sa po nich pokukám :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  5. super recenzia a krásne fotky :) keď budem najbližšie objednávať z Notina, určite si prihodím aj obrúsky ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  6. tieot osm ešt eneskušala ! dakujem za typ :))

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  7. Majú skvelý dizajn! :) Len škoda že nevyhovujú na odličovanie očí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger