16. prosince 2016

Nalaďte Se Vánočně!

Krásný pátek! 
Za týden nás to čeká. Teda, za 8 dní, abych  byla přesná. Já osobně Vánoce moc neprožívám, a rok od roku se cítím méně a méně Vánočně naladěná, ale musím uznat, že něco na těch Vánocích je. Dříve jsem je měla opravdu ráda, pak nás zasáhlo úmrtí v rodině, pár dní před Štědrým dnem a od té doby Vánoce nejsou to, co bývaly. 

Ale nebudu vám lhát, občas se naladím tak Vánočně, že by mi mohl narůst plnovous a já bych se mohla stát Ježíškem. A proto, že letos slýchám "Já necítím vůbec Vánoční atmosféru" až moc často, rozhodla jsem se sepsat seznam několika věcí, co mě vždy naladí na Vánoční vlnu. Tak snad si článek užijete! 


Nedokážu si představit Vánoce bez pořádných, Vánočních filmů. Tady je seznam mých nejnejnejoblíbenějších, ale samozřejmě ráda koukám i na české klasiky, jako jsou Tři ořížky pro Popelku, Princezna se zlatou hvězdou nebo Pyšná princezna.. a samozřejmě nesmím zapomenout za mistrovské dílo české kinematografie - Pelíšky. 

Oblíbené filmy:
Grinch patří mimochodem i mezi mé nejoblíbenější filmy mimo Vánoce, takže je 90% pravděpodobnost, že mě uvidíte na něj koukat i v červnu. 
Vánoční skřítek je další z nejlepších filmů, který bych mohla sledovat pořád. Will Ferrel je jeden z mála herců, které snesu v každé roli a v každém filmu, protože je to neuvěřitelný herec. A navíc, tohle je skvělá pohádka se super příběhem. 
Santa má bráchu miluju, super rodinná komedie, která není vyloženě pro děti a dá se na ní koukat pořád. Moc se mi líbí příběh, jak je propracovaný a že film má i jistý skrytý význam - být o Vánocích spolu a odpouštět si. Kdo nezná, určitě mrkněte!
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku je klasika, která nesmí chybět. Legendární film!
Protivné, sprosté holky není vyloženě Vánoční film, ale pokud vás nenaladí Vánočně Jingle Bell Rock v podání Lindsey Lohan, tak nevím, co by vás naladilo. Skvělý film, který je opět možné sledovat i v červnu. 

-----------------------------------------------------------------

Kdo by neměl rád Vánoční písničky. Teď nemyslím koledy, to není zrovna typ hudby, kterou bych poslouchala třeba po cestě do školy, ale myslím Vánoční hudbu, která vás naladí nejen na Vánoce, ale budete mít nutkání tancovat s koštětem v ruce nebo si zpívat ve sprše. Tohle je seznam mých nejoblíbenějších songů, které si snad nikdy neoposlouchám. 

Oblíbené písničky:
Wham! - Last Christmas je klasika, která se neoposlouchá nikdy. Nevím jak vy, ale já nedokážu nezpívat, když tahle písnička :D 
Mariah Carey - All I Want For Christmas opět klasika, bez které Vánoce nemůžou fungovat. Miluju tuhle písničku, protože vždycky si musím zpívat a snažit se naladit ty nejlepší tónové výšky, co to jde. 
All Time Low - Fools Holiday je pravděpodobně song, který moc z vás nezná, ale je od mé nejoblíbenější kapely a tenhle song je prostě úžasný. Text parádní, hudba pecková a je to takové milé poslouchání před Vánocema. Pokud máte rádi rockovější hudbu, tohle se vám bude líbit! 
Bobby Helms - Jingle Bell Rock je další typická Vánoční písnička, která vás spíše rozpohybuje, protože například já neznám slova v žádné jiné části, než v refrénu. Za to ale ráda třeba u vaření rozhýbu boky a tancuju do rytmu. :D :D 
Frank Sinatra - Let It Snow!  tady snad nemusím nic dodávat, klasika, která je spíše uklidňující a celkově zimní. Sinatra je legenda, tudíž touhle písničkou nikdy nic nezkazíte. 


Máte nějaké každoroční zvyky? Já si třeba každý rok, na Štědrý den dávám k snídani kakao s piškotama.. vsadím se, že každý má nějaký zvyk, i kdyby nevědomý, který každý rok opakuje. Je důležité najít si v tomto období něco, co vám bude Vánoce připomínat a hlavně něco, co si budete užívat. I kdyby to byla banální věc.. jako třeba zdobení stromku, které si já neužívám vůbec. 
Oblíbené aktivity:
Pálení voňavých Vánočních svíček - podle mě je ideální zapálit si v tomto období nějakou Vánoční svíčku (Yankee Candle mají úžasné Vánoční vůně, brzy tu ještě věnuji článek právě jedné Vánoční svíčce).
Procházky jsou něco, co se nepoutá jen k Vánocům, ale pokud se zaměříte na detaily, tak může tak působit. Stačí se jen zaměřit na dekorace v oknech, na zdobené stromky po ulici a jakoukoliv výzdobu. Já třeba podnikám ráda večerní venčení, kdy je tma (takže můžu jít bez makeupu) a všechno svítí, v oknech vidíte výzdobu a zkrátka je to kouzelné. 
Voňavá a/nebo pěnivá vana opět není vyloženě typická Vánoční záležitost, ale kupte si nějakou pěnu, která vám vůní připomíná Vánoce (pro mě to je pomerančová, mangová nebo taková ta sladká vůně) a užijte si večerní relax. Pokud se vám to nebude zdát dost Vánoční, zapalte si k tomu svíčku a pusťe Vánoční hudbu. 
Pití kakaa je moje srdcovka, takže mi je jasné, že někomu třeba kakao nechutná, v tom případě můžete nahradit vaším oblíbeným drinkem. 
DIY dárky jsem si dříve neužívala, ale letos jsem hned několik dárků tvořila doma, a to třeba snadný kávový scrub na tělo, jehož recept najdete na netu (stačí zadat do googlu) nebo jsem utvořila koláž z fotek do tvaru srdíčka, což bude plakát pro mojí mamču. Stačí zadat do Pinterestu DIY easy presents for Christmas a vyjede vám miliony skvělých a snadných návodů na takovýto levný ale nápaditý dárek.

-----------------------------------------------------------------

A jako poslední bod tu mám tipy na to, jak z každého líčení udělat "Vánoční líčení". Já hodně přidávám třpytky, ale samozřejmě jakékoliv líčení může být Vánoční, pokud ho za takové považujete. Já osobně nepohrdnu červenou rtěnkou a zlatýma kouřovkama, to je podle mě Vánoční klasika, ale jen řasy a červená rtěnka, nebo nude rty a třpytivé stíny - cokoliv, tady se meze nekladou a naopak, otevírají se dveře fantazii. 
Vánoční líčení:
Červená rtěnka
Třpytivé stíny
Barevné linky
Hoodně rozjasňovače

tenhle obrázek si můžete stáhnout a dát jako Vánoční tapetu, wooo! 

Jaký je váš oblíbený Vánoční film a song? :)

PS. Nezapomeňte se zúčastnit Vánoční soutěže o věcičky od Astrid ZDE. Již brzy soutěž končí, tak šup šup!

4 komentáře:

  1. Veľmi pekne napísané a predvianočná atmosféra z tvojho článku doslova srší. Pekný víkend :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju Grinche! A písničky od Franka Sinatry, protože jakákoliv jím zpívaná písnička mi dokáže navodit vánoční atmosféru, jako žádná jiná :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  3. Film s klasiky asi Popelka, ale na Protivný sprostý holky taky čas od času kouknu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger