24. prosince 2016

MOTD | Vánoční

Nádherný Vánoční den všem,
dnes tu mám jedno líčení, které jsem si připravila pro tento den. Abych byla upřímná, trošku inspirace jsem pochytila u Lucky GTL, jen jsem líčení trošku převzala do svého stylu a přizpůsobila tomu, co ráda nosím.  Tohle líčení tedy slouží jako inspirace pro vás, kdo nevíte, jak se namalovat ke stromečku, nebo k večeři. 


 Products used:

Makeup Revolution Flawless Palette
TheBalm NudeTude Palette
TheBalm Meet Matt(e) Trimony 
Dizao Organics Mascara


Přeji vám přenádherné Vánoce, užijte si je se svou rodinou, protože to je váš největší dárek - mít někoho, s kým můžete trávit Vánoce. Materiální dárky se jednou znehodnotí, nebo vás omrzí, ale rodina, ačkoliv vás může štvát, je to jediné, co tu bude pro vás navždy. Ale i přesto vám přeji bohatou nadílku, která vám udělá radost a snad objevíte to, co jste si od Ježíška přáli. :)

Můj Vánoční dárek jste vy, co čtete tento článek - bez vás by to blogování byla nuda, děkuji za každého čtenáře, každý komentář a každou interakci se mnou. Moc si toho vážím a věřte mi, že každý komentář mi dělá radost! Takže vám děkuji za to, že čtete můj blog. 

12 komentářů:

  1. Povedené líčení :) Krásné Vánoce.

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné líčenie, z Vianočných čo som videla sa mi toto zapáčilo najviac :)
    Pekné Vianoce ti prajem ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné líčení!
    Přeji ti krásné Vánoce plné pohody, klidu a míru! Těším se na všechny tvoje další články :))

    Vánoční nezbytnosti

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi pekné líčenie :) páči sa mi takýto typ líčenia očí, ja tomu hovorím, že do stredu :D keď je v strede viečka nejaký trblietavý výrazný tieň, a na ostatných miestach druhý :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto nádherné líčení a přesně můj šálek kávy! Teplé bronzové, zlaté, nebo hnědé kouřovky, to je prostě moje! A ty to definitivně umíš moc pěkně prodat kočko! <3

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádherné! K těm modrým očím ta zlatá pasuje moc pěkně :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger