7. října 2016

MOTD | Vínový Podzimní 'Halo' Look

Zdravím!
Tak tu mám opět nějaké líčení, tentokrát v mých oblíbených barvičkách, což jsou vínové odstíny. K podobným líčením, jako je tohle dnešní, se vracím velmi často a to v různých variantách. Dnes vám ukážu "halo look", který jsem vytvořila. Ačkoliv jsem chtěla dělat nějaké Halloweenské líčení, nakonec to nějak nedopadlo a fotky stály za prd, takže dám klasické líčení, které můžete využít kdykoliv. Tak se na to vrhnem! 


Líčení jsem vytvořila tak, že jsem si vzala světle hnědý stín, vezměte si ten, který je světlý, ale zároveň je na víčku vidět tak, aby jste měli přesné hranice líčení. U takového barevného líčení je vidět každá nedokonalost a každý špatně vyblenděný okraj, proto je nutné, tento světle hnedý stín vyblendit absolutně do ztracena. Pak vezmete na ten samý štětec trošku tmavé, vínové barvičky a podél ohybu oka budete ztmavovat, přičemž stín budete nanášet až téměř k nosu, prostě podél celého pohyblivého víčka. Ten samý postup opakujte se světlejší fialovou/růžovou až do chvíle, kdy budete mít vprostřed víčka prázdné místo, kam později dáte stříbrný stín. Nezapomeňte celé líčení nanášet i pod spodní řasy, nejlepší je tam otírat zbytky stínů ze štětce. Doplňte jen světle růžovým highlightem, černou linkou a řasenkou. 


Products used:
Sleek Vintage Romance
Jeffree Star Cosmetics Beauty Killer Palette
BHCosmetics Liquid Eyeliner
NARS Eyelash Curler
Benefit They're Real! Tinted Primer & Mascara

Co říkáte na takovéhle vínové líčení?
Nosíte na podzim nějaké "spešl" líčení?

8 komentářů:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger