9. října 2016

Astrid | Novinky - Hydratační Krémy A Chladivá Masážní Emulze

Krásnou neděli vám všem,
už nějaký ten týden zkouším tři novinky od české značky Astrid, kterou jsem si v poslední době velmi oblíbila a díky spolupráci s touto značkou mám možnost opět vyzkoušet novinky, které tu dnes vidíte. Nedokážu vám popsat, jak nadšená jsem, pokaždé, když mi jedna z mých oblíbených značek navrhne spolupráci nebo mi od ní přijde balíček jako překvapení. Strašně si těchto možností zkoušení produktů vážím a zároveň cítím povinnost poděkovat vám čtenářům, protože bez vás bych tuto možnost neměla. No... konec emotivního projevu a teď k věci. V dnešním vámt tedy představím tři novinky, mezi nimiž se objeví chladivá masážní emulze, krém na ruce a hydratační tělové mléko. Tak se na to rovnou vrhneme.. :) 


 Obalem se tu zabývat dneska asi nebudu, myslím si, že tyhle obaly nejsou nic extra, co by potřebovalo nějaké okecávání, je to zkrátka klasický obal s víčkem, prostě běžná věc. Designově to také není nic zvláštního, co bych tu hodlala opěvovat, na obalech není nic, co mě extra zaujalo, ale vzhledově to není ani katastrofa.. :) 

Co se týče jednotlivých produktů, teď vám něco málo povím k hydratačnímu tělovému mléku
Abych byla upřímná, tělová mléka nejsou úplně moje hobby, první týden se poctivě mažu, ale pak mě to přejde a už na to kašlu, takže mi nikdy nevydrží mazání dlouhodobě, ale v poslední době si přijdu strašně suchá, a v současnosti jsem doma jiné mléko neměla, takže jsem musela jen tohle používat pravidelně a hádejte co? Mažu se jím už čtvrtým týdnem. :D Neuvěřitelné, já vím! 

Ačkoliv si dávám jen tenké vrstvy, tak mojí kůži udržuje tohle mléko dostatečně hydratované - používám ho ráno a večer a zkrátka celý den mám tak hydratovanou, jemnou a hlavně takovou na dotek "příjemnou"... dříve, když jsem se poškrábala, tak to šustilo, a teď ne. Musím uznat, že jsem si tohle mléko vážně oblíbila a skutečně ho používám teď pravidelně. Co oceníte je možná velké balení, které vydrží velmi dlouho. Jak jsem již řekla, já krém používám dvakrát denně a stále mám cca polovinu balení, což je po měsíci používání slušný výkon. Stačí velmi malé množství, které se ale dobře roztírá, takže nemáte tak velkou spotřebu, jak by se mohlo zdát. 

Mléko není parfemované nijak zvlášť, ale jistá vůně tam je. Přirovnala bych to ke krémům Nivea, kdy mléka a krémy voní tak jakoby zajímavě, čistě, nevtíravě ale pro mě nudně. Já osobně miluji krémy, které nějakou tu parfemaci mají (třeba kokosový od Naturalium). Tím pádem je mazání trošku nudnější, ale samozřejmě 


Nyní již k velmi zajímavému produktu, kterým je chladivá masážní emulze
Tohle je bohužel můj nejméně oblíbený produkt z téhle trojky. Proč? Zkrátka a jednoduše, mě nic nedělá. Nepřijde mi, že by mi nějak ulevil od svalové únavy, nebo byl super na masáž.. Já upřednostňuji k masáži oleje, nejlépe takové ty, které hřejou a svaly pod nima úplně roztají a uvolní se, ale z tohoto krému mám tak akorát husí kůži, protože mi ten chladivý efekt úplně nesedí. 

Narozdíl od mé zkušenosti, moje mamka si krémem maže nohy večer, především lýtka a říká, že je to super věc, která jí připomíná koňskou mast. Tady je vidět, že dva lidé mohou mít kompletně jiný názor na jeden produkt, takže proto si myslím, že tenhle krém si také najde své fanoušky, kteří chladivý efekt ocení a celkově jim produkt bude vyhovovat. Já plánuji zkusit ale tu hřejivou emulzi, kterou Astrid také vytvořilo pro lidi, jako jsem já. Takže pokud máte rádi chladivé masáže, jděte do téhle varianty, pokud ne, zkuste hřejivou variantu. 

Tohle tedy není můj názor, ale názor mé mamky, která se krému zmocnila a používá ho a testuje místo mě :D . Krém sice od fyzického vytížení nepomůže, ale když si svaly budete masírovat (nebo je vám někdo bude masírovat), přirozeně se svaly uvolní a budete se cítit lépe, takže jde jen o to, zda máte rádi chladivý efekt. U tohoto krému je výhodné to, že ho nemusíte používat pravidělně, abyste viděli rozdíl, ale můžete ho používat jen když potřebujete. Nejlepší je, když krém použijete večer před spaním, protože vás to totálně zrelaxuje a mírně uleví nohám od takového toho "napětí", nebo třeba trošku uleví od oteklých kotníků. 


A to nejlepší jsem si nechala na konec. Ochranný krém na ruce s bambuckým máslem.
Mám za to, že jsem tu několikrát zmínila to, že jsem absolutní blázen do balzámků na rty a krémů na ruce. Doma mám velké zásoby, ale pokaždé jsem ráda, když mohu vyzkoušet nějaký nový. Tento mě ze začátku nijak neoslovil a říkala jsem si, že si ho nechám až nějaký dopoužívám, ale pak mi to nedalo a vyzkoušela jsem ho. Byla jsem ohromená především dokonalou vůní, o které se rozpovídám za chvíli, ale i z úžasné hydratace, která se u těchto levnějších krémů na ruce moc neobjevuje. 

Krém se do rukou nádherně a hlavně rychle vpije, ale to neznamená, že ruce nejsou hydratované, ba naopak. Krém se do zapije a hydratuje je po dobu několika hodin, takže po aplikaci můžete jít dělat cokoliv, ale krém bude stále plnit svou funkci. To oceňuji především proto, že si mažu ruce v průběhu dne a potřebuji normálně fungovat, takže to, že se krém poměrně rychle vsákne, ale stále hydratuje, je pro mě důležité, abych mohla třeba na počítači nebo tabletu fungovat dál. Tenhle krém se plně vsákne do pěti minut, což sice není extra rychlost, ale mám spousty krémů, které si dávají mnohem více načas. 

Navíc krém obsahuje bambucké máslo, což znamená, že všechny ranky se vám budou rychleji hojit (zejména záděrky nebo menší bebínka), ale zároveň se hodí i na podrážděnou nebo nějakou poškozenou pokožku, protože bambucké máslo má hojivé účinky. 

Vůně je ale něco, co mě naprosto ohromilo. Krém sice nemá na sobě žádný nápis "voňavá bomba, kterou potřebujete", ale já bych tomu tak rozhodně říkala. Krém nikde nemluví o své vůni, ale podle mě to je velké plus tohoto krému, protože je to originální, zvláštní a bombová parfemace. Mě osobně připomíná jahodovou sladkou vůni, která je taková příjemná, není moc vtíravá nebo silní, ale zároveň je cítit poměrně dlouho. Pro mě to je velké plus, protože voňavé krémy na ruce jsou věc, která mě bude vždycky bavit.


+
cena
dostupnost
parfemace
skvěle hydratují
-

Hodnocení hydratačího mléka: 4,5/5
Hodnocení chladivého krému: 3,5/5
Hodnocení krému na ruce: 5/5
K zakoupení například zde
Myslím, že pokud vás jednotlivé produkty zaujaly, není důvod otálet s koupí, běžte do nich, protože ani jedno není propadák a určitě si své fanoušky najde a chladivý krém určitě oceníte vy, kdo máte chladivé krémy rádi, jak jsem řekla, pro mě to není to pravé, ale někomu určitě sedne, a komu ne, ten může zvolit variantu hřejivou. Navíc, produkty jsou všechny dostupné jak na netu, tak v drogeriích a cenově jsou také velmi přijatelné. Určitě se koupě nebojte, a pokud vás něco zaujalo, směle do toho. :)

Máte rádi parfemované krémy na ruce?
Používáte hydratační mléka pravidelně?

6 komentářů:

  1. Ahojky Niky :)

    Taky mám tu možnost testovat tyhle produkty. I když já dostala dva jiné :) To tělové mléko mám taky a musím říct, že mě mile překvapilo, ale nebudu se víc rozepisovat, protože bych pak neměla, co psát do recenze :D Tělová mléka se snažím používat pravidelně. I když někdy se přistihnu, jak uléhám do postele nenamazaná, protože jsem tak unavená a nemám na to sílu :D
    Mimochodem já dostala na testování tu hřejivou emulzi. Bohužel u mě nenajde využití, takže pokud bys chtěla, mohla bych ti ji po napsání článku darovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty jsi hrozně hodná, ale děkuji, tu hřejivou emulzi jsem si už objednala :) Moc si toho vážím, vážně děkuji! :*

      Vymazat
  2. Hydratační mléka - každý rok končí v mých předsevzetích a jestli je za ten rok na sebe naplácám 2x, tak už je to dost -.-" měla bych se polepšit, pak ta kůže taky tak vypadá :D
    a parfemovaný krémy na ruce mám ráda - ty dokonce i používám :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. To hydratační mléko bych ráda vyzkoušela! :) Astrid se podle mě povedl :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem teď měla podobné výrobky od Astrid na "testovačce" a musím říct, že mě většina mile překvapila :-).

    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger