16. října 2016

Mediblanc | Cestovní Balení Zubní Pasty - ZDARMA??

Krásnou neděli přeji vám všem,
pokud objednáváte ze stránky Notino.cz (dříve parfums.cz), tak víte, že k objednávce si můžete navolit třeba vzorečky, slevy a poslední dobou tam je i možnost ke své objednávce dostat zubní pastu Mediblanc v cestovním balení. Proto, že já z Notino objednávám docela dost často, tak už se mi pod rukama pár balení vystřídalo, tak mě napadlo, že vám tu sem napíšu kratší recenzi na dvě pasty - Aloe Vera a Natural Toothpaste - aby jste věděli, do čeho jdete, případně vás třeba i namotivuji k nákupu na e-shopu. :D Tak, a teď už k dnešní recenzi. 


 Cestujete někdy jen s batohem a neradi taháte celé balení zubní pasty? Nebo třeba jdete k zubaři, chcete si vyčistit před návštěvou zuby a musíte kvůli tomu celý den tahat velké balení? Pokud  jste alespoň na jednu otázku odpověděli ano, tak dnešní článek je přesně pro vás. 


Jak jsem již říkala, k objednávce tedy dostanete cestovní balení, což je 10 ml, které mě osobně vydrželo 4 dny (čištění 2x denně a ještě mi pasta zbyla), takže je to ideální třeba na kratší výlety, dovolenou nebo jak říkám, právě do kabelky, když víte že budete potřebovat - když jdete k zubaři, do práce nebo na rande. :D Ideální je, že je to vážně malá tubička, která se vám vejde kamkoliv - do kosmetické taštičky, nebo jen tak do nějaké přihrádky v kabelce.

Návod na použití vám asi říkat nemusím :D. Na fotkách najdete i složení zubní pasty, já těmto složením osobně nerozumím a denně používám veganskou pastu od Manufaktury (chtěli byste recenzi?), takže tohle je pro mě jen občasná varianta, která na denním pořádku není, ale kdybych měla používat jakoukoliv zubní pastu, poradím se třeba v lékárně, zda je vhodná na citlivé zuby nebo podobně, takže pokud vám některé zuby vadí, bolí vás dásně nebo cokoliv, určitě bych se nebála zeptat se svého zubaře, zda je složení vhodné.

A teď něco řeknu k jednotlivým druhům, protože někdo má rád ochucené pasty a někdo prostě ne, někdo neví a někdo chce zkusit něco nového, takže tohle by mohlo být pro někoho důležité. Aloe Vera verze je velmi netradiční a musím říct, že poprvé jsem z toho byla taková na vážkách - je dobrá, je hnusná? - ale nakonec jsem si tuhle variantu, co se týče chuti, oblíbila více než tu natural. Já obecně mám ráda ochucené pasty, tahle není vyloženě třeba sladká, ale je prostě jiná a i váš dech není vyloženě mentolový, ale takový svěží. Co se týče pěnění, tak bych spíše řekla, že je menší, než jsem očekávala, ale osobně jsem zvyklá na pasty, které třeba nepění vůbec, takže s tím jsem problém neměla. Osobně bych řekla, že jsem velký fanoušek téhle varianty a možná bych i zkusila plné balení, protože je vážně super. 

A teď něco k té, jejiž balení jsem měla už 3x. Natural verze je zkrátka taková, jakou byste čekali. Je "bez příchutě" a zkrátka chutná a je cítit jako normální pasta. Myslím si, že tahle mi vyhovovala více v tom směru, že o trošku více pěnila, ale zase u Aloe jsem si užívala tu příchuť, která je vážně velmi neobvyklá a zajímavá. Tuhle variantu bych doporučila těm, kdo moc nemusí ochucené pasty a drží se spíše mentolové klasiky. Čeho jsem si ale u téhle pasty všimla je to, že zuby jsou jakoby hladší, jemnější, když si po nich přejedete jazykem. Nevím čím to je, nevím proč to není u verze s Aloe ale je to velmi příjemný pocit. Věřte mi, že poprvé jsem si jazykem přejížděla zuby tak hodinu, je to velmi neobvyklé, ale určitě to je plus, protože u jiné pasty jsem nic podobného nezažila. 

Co se týče bělení, k tomu asi moc nepovím, já na tyhle bělící pasty nevěřím a samozřejmě jsem nevypozorovala žádný bělejší efekt na svých zubech, takže pokud by to měl být jediný důvod, proč byste si pastu kupovali, tak bych se spíše zdráhala a hledala možná nějakou jinou pastu, která bude bělit tak, že to poznáte. 

Hodnocení: 5/5
K zakoupení na Notino.cz /cestovní balení dostanete k objednávce zdarma/
Pastu bych vám obecně určitě doporučila, není na ní nic špatného, co by vám mohlo nevyhovovat. Hlavní důvod, proč jsem ale dnešní článek dávala na blog je to, abych vám dala tip /nebo radu, chcete-li/ na nákup, ke kterému dostanete pastu zdarma. Myslím si, že takhle se vám určitě vyplatí nákup, protože v lékárně zaplatíte docela pálku za to, že si koupíte miniaturku, nebo jakékoliv menší balení a tady to máte zkrátka zdarma, což je podle mě bomba.

Už jste někdy z Notino.cz (bývalé parfums) objednávali a tím pádem zkoušeli tuhle pastu?
Máte radši přírodní pasty, nebo s příchutí? 

4 komentáře:

  1. Právě tu bělící pastu doma mám - z notina. Zkoušela jsem ji zatím jednou, ale nějak jsem asi nepřišla na chut s tou chutí.. Jsem zvyklá na mentolové pasty za 50 korun nejvýše :D ale ještě jí určitě šanci dám :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jich mám doma nespočetně :D. Taky je moc ráda používám a bělící účinek? hmm..ten jsem taky nezpozorovala, ale jinak bych si klidně koupila i plnou verzi. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Mala som tú bieliaciu párkrát z Notina a podľa mňa je skvelá práve pre to, že je neutrálna. Pre zmenu je to super. A skôr by som povedala, že nie je tak celkom bez chuti, ale že v nej necítim sladkosť, je bez cukru a to osvieži viac, ako nejaká pasta osladená.

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem jich spotřebovala.... :-D dostávám jednu až tři ke každému nákupu. Takže tak. :-D Já už roky miluji Swissdent, případně ještě White Pearl a musím říct, že tyhle dvě nic nepřekoná. Ale máš zadání pravdu v jedné věci - tyhle malá balení jsou naprosto super do kabelky, když si člověk musí před zubařem vyčistit zuby, nebo když cestuje.. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger