13. dubna 2016

KIKO | Baked Eyeshadow 36 Avio Blue

Zdravím vás všechny,
dnes jsem si konečně připravila recenzi na tento stín, který jsem si přivezla z Anglie a už to jsou skoro dva měsíce a já jsem stále nepodala zprávu o tom, jaký tenhle stín je. Když jsem v Londýně šla do prodejny KIKO, šla jsem tam pro laky, které nakonec byly tak přebrané, že zbyly jen takové... ne pro mě, ale to mě nezastavilo si něco přesto koupit. Nakonec jsem totiž skončila u stojanu s mono stíny, a strávila tam asi půl hodiny, rozhodováním se, který stín si vezmu. Všechny byly tak krásné, ale pro mě třeba i nenositelné, takže to nakonec vyhrál tmavě modrý stín, který připomíná galaxii. Pokud jste nikdy KIKO stíny nezkoušeli, možná po dnešním článku budete chtít vyzkoušet. 


Balení všech KIKO produktů mi přijde super, je takové bytelné, zdá se, že je i páduodolné - opět vyzkoušeno na vlastní pěst. Na balení se dá možná jen vytknout velikost, která je zároveň plus i mínus. Balení je totiž dost velké a tudíž i nevhodné na cestování, takže tohle jsou spíše stíny "na doma", zkrátka někam na dovču bych ho určitě nebrala, protože s jedním stínem moc parády neuděláte, takže byste logicky museli táhnout s sebou víc stínů a to je prostě zbytečné. Ale tohle nemusí být mínus pro každého, pro mě je třeba obal plus - stínu je hodně a za tu cenu si myslím, že je to bomba.


Musím říct, že pigmentace není syce nějak extra úžasná, ale je velmi slušná, obzvlášť pokud přidáte primer tak je už hodně dobrá, kdežto já si dala na svůj maturitní ples bílý podklad i primer a to byl panečku efekt. Ze stínu pak dostanete maximum, ten krásný galaxy efekt, všechny třpytky.. prostě bomba. Bez primeru je to jen tmavě modrý stín s troškou třpytek (viz fotka, tam je swatch bez primeru), ale i přesto si myslím, že to je relativně slušná pigmentace na to, že to není high end značka kosmetiky. 

Co se týče prášení, zrovna u tohoto (od)stínu je to trošku horší. Pokud ostín nanášíte plochým štětcem normálně "na sucho", práší vážně dost, nebo respektive opadává pod oko, ale pokud stín nanášíte na mokro, pod okem nenajdete téměř nic. Když také nanášíte stín "na mokro", dostanete z něj nádherný efekt nočního nebe a vypadá to mnohem lépe, než na sucho, dle mého názoru. Rozhodně by mě zajímalo, jak se chovají další odstíny na sucho a na mokro, protože tady je ten rozdíl docela dost viditelný. 

Výdrž je asi fajn, s primerem a bílým podkladem mi na očích vydržel celý den i noc, a dokonce i spánek, takže si myslím, že to je velmi dobrý výkon. Pouze s primerem mi vydržel také dost, jen po takových osmi hodnách má tendenci ztrácet na intenzitě, přijde mi, jakoby začala kůže pomalu prosvítat. Takže bych tenhle stín volila spíše na večery nebo dny, kdy si budete moci stín upravit u zrcadla nebo tak.

close up detail
Abych opět shrnula dnešní recenzi v pár bodech, tady máte plusy a mínusy tohoto stínu, ačkoliv si myslím, že je vážně perfektní a klidně bych si koupila další, uznávám, že to není úplně perfektní monostín a příště sáhnu po nějakém světlejším.
+
cena
bytelné balení
množství odstínů
dá se nosit na sucho i na mokro
vysoká výdrž
-
nevhodné na cestování
trošku opadávají třpytky
práší


Hodnocení: 4/5
Já si osobně stín zamilovala, ale věřím, že ne všichni by s ním mohli být spokojení, především pokud od stínu chcete za každou cenu kvalitu. Podle mě je to parádní stín, nosím ho ráda - i když ne často, opadávání mi nějak extra nevadí, protože když vidíte konečný efekt na očích, stojí to za to. Pokud jen chcete vyzkoušet nějaký stín od KIKO, klidně zkuste tenhle, protože je opravdu unikátní a skutečně nenajdete nikde v drogerii žádný podobný. Pokud se bojíte tmavých stínů na víčku, nebála bych se ho prdnout pod řasy a rozjet to na menší ploše, a doplnit to třeba jen kouřovkama, protože to vypadá také skvěle. 


Máte zkušenost s KIKO stíny?
Zvolili byste spíše světlejší nebo tmavší odstín?

7 komentářů:

  1. Úplne nádherná farba! Čo sa týka otázky, asi by som zvolila svetlejší odtieň, tmavé mi nepristanú.. ale tento je fakt dokonalý! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na zvyku, všechny odstíny by ti určitě slušely, já si vždycky myslela, že oranžové stíny mi nesluší a ted je nosím až moc často :D :)

      Vymazat
  2. Můžu se zeptat kolik stín stojí? :) Vypadá moc pěkně, třpytivé stíny mám ráda a tenhle vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuším že stojí 6 liber :) Jojo, je rozhodně super, asi vám ho tu někdy ukážu v akci, jak vypadá na oku :) Protože samotná recenze neodhalí jeho úplnou krásu :D :)

      Vymazat
  3. Zkušenost z touto značkou jeste nemám :) Ale stín by stál za to ho vyzkoušet, ale asi bych volila nějaký jinačí odstín :)) Jako třeba hnědý :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2016/04/tip-vonavy-obchod.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také plánuji sáhnout po hnědém, jakmile budu mít šanci si ho koupit :)

      Vymazat
  4. Moc pěkný odstín a pigmentace vypadá skvěle. Já mám dva stíny Kiko a jsou fajn, ale když jsem si je vybírala tak pigmentace některých stínů byla nulová, což mě u značky trošku překvapilo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger