24. února 2016

Travels | London

Krásnou středu vám všem,
dnes tu pro vás mám připravenou první várku fotek z Londýna. Fotek mám spousty a vybrat jich jen pár, které by vás mohly zajímat, je velmi těžké, ale něco málo tu mám. Fotky rozdělím asi do dvou článků, abych nenarvala všechno jen do jednoho a vy pak třeba něco přehlédly. Letos mi vyšlo docela i počasí, pršelo jen jednou ale jinak bylo relativně pěkně a dokonce i sluníčko se na nebi objevilo (avšak to neznamená, že nebyla zima :D). Tak mrkněte na fotky a užívejte si tu Londýnskou atmosféru :-) 


Jako první zastávku tu máme Trafalgar Square. Tohle náměstí zná asi úplně každý, stojí na něm Nelson's Column a několik dalších soch, včetně zombie koně, který by měl být teď někdy nahrazen (tuším palcem nahoru z Facebooku). 



Nesmí chybět ani Picadilly Circus, kde jsou neustále osvětlené billboardy a hlavně obří Boots. :D Tohle místo mě upřímně moc neoslovilo, samozřejmě kromě Boots... :D 


Big Ben. Nesprávně oslovovaná věž, která se tak oficiálně vůbec nejmenuje. Musím říct, že mě ale "Big Ben" stále baví, je to ikona Londýna a i když jsem kolem ní za ten týden prošla tak stokrát, stále jsem na ní koukala, protože je to vážně nádherná budova - společně s Houses Of Parliament. 


Tower Bridge. Nejkrásnější místo, ale také tam nejvíc fouká a je největší zima. Nebo se mi to možná zdá, ale kdykoliv přijdu k Tower Bridge, musím se zachumlat do šály a vzít si rukavice, protože tam vážně nehorázně fouká a je tam zima, nevím čím to je, ale člověk tam vydrží těžko delší dobu sedět venku, což je škoda, protože je to překrásné místo a patří k mým nejoblíbenějším v Londýně. 


The National Gallery je jedna z nejlepších galerií v Londýně. Najdete tam díla mého oblíbeného Moneta nebo Van Gogha, ale spousty jiných, které ani neznáte ale obrazy si stoprocentně užijete. Já v galerii strávila celé dopoledne a užívala si spousty překrásných obrazů.


Jeden z relativně slunečních dní při procházce po South Bank. Pokud se vydáte také na Queens Walk, doporučuji šálu a rukavice, protože i když se to nezdá, je v okolí řeky největší vítr, který může pak zavinit - jako u mě - antibiotika nebo minimálně rýmu. Proto je lepší tomu předejít a obléct se pořádně. 


British Museum je krásná stavba. Z venku působí velmi historicky, ale zevnitř je moderní a krásná. Velmi se mi líbí nejen stavba, ale i exponáty jsou opravdu zajímavé a pokud vychytáte, kdy je nejméně návštěvníků a vyhnete se tak mačkání se úplně všude, muzeum si opravdu užijete.



Valentýn v Londýně znamená květiny všude. A tyhle byly velmi fotogenický.. :D 


A další krásné budovy, ale tentokrát ve stylu Rakouska.


A trocha pouličního umění.


Teď se pozná, kdo je tu fanoušek Harryho Pottera. Poznáte, co je tohle za uličku? Tuhle uličku si sama J.K. Rowling našla v Londýně a nechala ve studiu postavit kopii, hádejte, jaké místo v Bradavicích tahle ulička představuje.. :D 


Můj oblíbený Camden Town nesmí chybět. Překrásné místo, tentokrát jsem tam strávila více času a musím říct, že jsem přišla na spoustu dalších super míst.


Pokud budete v Camdenu, určitě zajděte do Cyberdog obchodu. Je to velmi futuristicky vedený obchod, kde najdete všechno co svítí nebo bliká, hraje tam divná hudba a nesmíte tam fotit, ale je to rozhodně super podívaná. Mimoto tam seženete i barvy na vlasy Manic Panic a Directions, svítící kosmetiku ve tmě nebo věci od Sugar Pill. 



Camden market je určitě jeden z nejhlavnějších věcí, proč Camden navštívit. Najdete tam hafo úžasných kousků za lepší cenu, než oblečení z centra. Mimo to tam je i spousta originálních věcí, a kdyby jste hledali třeba flanelku nebo džínovou bundu, prvně bych hledala právě zde. 


Mějte se krásně a brzy tu čekejte další várku fotek :)

4 komentáře:

  1. Jak já miluju Londýn!! Díky za zvednutí nálady. :) Jen mně zamrzelo, že jsem nebyla v uličce, kterou se inspirovala Rowlingová..:/ :D

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Juj, krásne fotky! Úplne si mi to tam pripomenula a chcem tam ísť znovu a znovu a znovu :).

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky, také bych se zase ráda podívala do Londýna, ale musím říct, že mě docela někdy šokuje jak se to Londýn rychle mění :D :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký fotky :) já na takovyhle "komercni" cestování moc nejsem, místa, kde je noc lidí pro mě ztratila kouzlo. Každopádně je to taková klasika, kterou by měl vidět každý :D sama jsem si tohle prošla jako mladší na výletě a líbilo se mi to:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger