31. ledna 2016

bhCosmetics | Flawless Brow Gel

 Krásnou neděli vám všem,
kdo by nestál o krásné obočí, které celý den vypadá tak, jako byste ho právě upravovali. Když mi došel gel na obočí od Alverde, který jsem si mimochodem velmi velmi oblíbila, řekla jsem si, že je ale čas zkoušet dál, a protože značka bhCosmetics mě v poslední době velmi baví, bez dlouhého přemýšlení jsem se rozhodla zkusit Flawless Brow Gel, který měl nahradit můj Alverde. Tento gel jsem si nadělila pod stromeček a od Vánoc ho téměř každý den používala, ale bylo těžké si na něj udělat názor, proto recenze je až teď. Pokud sháníte gel na obočí nebo jen vás zajímá, jaký tento gel je, čtěte dál. 


Balení z venku je relativně fajn, není nic, co by mi na něm vyloženě vadilo snad jen bych brala tu část, za kterou se to drží (černé držátko) trošku jinak, tohle se mi drží trošku hůř oproti Alverde gelu. Kartáček je tak průměrný, řekla bych. Dá se s ním pracovat, ale není to nic extra, mě osobně se zdá zbytečně velký a dlouhý, protože já používám většinou jen koncovou část, a zbytek už tolik ne. Mimo to, se na konec nabírá zbytečně moc gelu, takže je nutné tento gel otírat, nebo ho je na obočí až moc a nevypadá to dobře. Aplikace je tedy trošku zdlouhavá, právě kvůli tomu, že gelu na štěteček se nabírá více, než je třeba, ale také proto, že musíte dávat pozor, kolik gelu jste na obočí vážně nanesly. 

Odstín mě osobně moc vyhovuje, trošku jsem měla strach z toho, že gel má v sobě trošku zlatý shimmer, což mě hodně zneklidnilo, a myslela jsem, že díky tomu nebude gel použitelný, ale ve finále není vůbec vidět, že by tam nějaký shimmer byl, takže za mě super. Gel seženete i v transparentním odstínu (průhledným), pokud nejste zrovna na barvený gel. Já bych se toho ale nebála, a pokud umíte s gelem pracovat, šla bych klidně do toho barveného. 

Výdrž je super, vydrží celý den na obočí a opravdu ho zafixuje na ten celý den. Pokud nedáte toho gelu příliš, tak to vážně vypadá pěkně, obočí drží od rána do večera tvar a působí o něco přirozeněji, než kdyby jste gel nepoužili. Bohužel, gel není voděodolný, což by možná nemuselo být ideální třeba na léto, ale myslím si, že na každodenní, běžné používání je naprosto ideální. Na obočí mimo to, vypadá vážně přirozeně a hezky. Žádné "žmolky", nebo kusy gelu, prostě super.

+
výběr odstínů
výdrž
cena
finiš
-
kartáček

Hodnocení: 3,5/5
Tento gel bych vám všem doporučila, je cruelty free a i cenově velmi dostupný, jediný problém, se může zdát kartáček, který zkrátka není ideální a co si budeme povídat, když s produktem nejde manipulovat tak, jak bychom chtěly, bude nás spíš prudit než abychom si ho oblíbili. Upřímně, já jsem si gel sám o sobě velmi oblíbila, ale používám kartáček z gelu od Alverde, protože mi vyhovuje mnohem více. Tohle samozřejmě nepůjde vždy, protože třeba až budu v Anglii, nebudu kvůli tomu s sebou tahat další kartáček.. Znovu bych si gel nekoupila, protože si myslím, že rozhodně na světě bude lepší a kdybych si ho měla koupit znovu, tak už jedině v transparentní vrstvě. 

Jaké produkty používáte na obočí vy?

20 komentářů:

  1. Já také používám ten od Alverde :) A jsem s nim velmi spokojená,také jsem se lekla toho shimmeru,ale tak hlavně,že na obočí není nic vidět :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde je opravdu super, ale já měla nutkání zkoušet dál.. :)

      Vymazat
  2. So žiadnym gélom ešte nemám skúsenosť, najviac mi vyhovujú brow kity, kde je tieň na obočie a vosk, ale gélom sa nebránim a rada by som niekedy nejaký vyskúšala a tento vôbec nevyzerá zle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také používám vosk, ale není to úplně ideální, takže proto to buď střídám nebo používám jen gel, s kterým se mi lépe manipujuje :))

      Vymazat
  3. Na obočí používám set na obočí od Catrice a gel od Essence, se kterým jsem moc spokojená :) Značka BH Cosmetics mě v poslední době taky hodně zaujala, především tedy paletky, tak už se těším, až si od nich něco pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletky od BHCosmetics jsou boží, nebo alespoň ta galaxy, mám jí velmi ráda :)

      Vymazat
  4. Já používám na obočí pouze bezbarvý gel.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš pravděpodobně krásné obočí od přírody, to závidím :)

      Vymazat
  5. BH mám ráda a gel vypadá dobře, avšak já si radši upravují obočí voskem a stínem i když to je malinko zdlouhavější proces:)

    Radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám strašně na nic obočí v tomhle ohledu, dělá si co chce a na místě ho udrží jen hoodně vosku nebo gel, a když dám hodně vosku tak to nevypadá nejlépe.. :/ Ale pokud to vyhovuje tobě, tak super! :)

      Vymazat
  6. I've heard about this product. Haven't tried it yet though. That wand looks really easy to use...which is great.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. It just takes a lot of time to apply it precisely, like there is too much product on the wand and therefore it leaves too much product on eyebrows if you are not careful but yeah in other ways it's amaaazing!

      Vymazat
  7. Zatím žádný gel nepoužívám, ale asi se po nějakém kouknu. Tenhle nevypadá špatně :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je vážně super, ale chce to trošku zručnost :)

      Vymazat
  8. Naštěstí si zatím vystačím se stíny na obočí. :) Tuhle značku neznám, ale podle recenze vypadá slibně..:)

    ChicByJane

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš štěstí, já mám od přírody.. no řekněme, ne moc pěkné obočí a proto mu musím ke kráse dopomáhat.. :D :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Určitě zkus, je cenově velmi dostupný a je super :)

      Vymazat
  10. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  11. Na mém obočí stíny nevypadají úplně přirozeně, vždy je musím nějak upravit, aby to vypadalo lépe. Ale poslední dobou si myslím, že jsem narazila na skvělé produkty, které mi k relativně pěknému obočí dopomohly :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger