18. listopadu 2015

YVES ROCHER | GEL NAILPOLISH

Krásnou středu vám všem,
 dnes tu pro vás mám po dlouhé, opravdu dlouhé době středeční článek, který bude zaměřen na drápky. Chtěla bych vám tu ukázat můj, od léta nejoblíbenější červený lak, který mě absolutně nadchl. Červené laky mě vždycky bavily, a doma jsem vždycky měla 50 laků v červených odstínech, což může někomu připadat jako šílenství, ale mě prostě červené drápky baví, a přijde mi, že jsou to jedny z nejzajímavějších, nejkasičtějších a hlavně nejuniverzálnějších barev co existují. A jeden z mých nejoblíběnějších laků je právě tenhle Yves Rocher krasavec. 

Musím říct, že z krytí jsem absolutně nadšená. To, co vidíte na fotce, to je prosím, jedna vrstva. Ano, opakuji, jedna vrstva. Málokterý lak, spíše téměř žádný, nekryje tak perfektně jako tenhle. Myslím si, že to je tím, že je to gelový lak, ale i přesto je to velmi velké plus. Už v téhle jedné vrstvě totiž vytvoří krásnou, souvislou vrstvu, která vypadá vážně jako gelové nehty. Je taková krásně "blištivá", řekla bych, a prostě působí krásně uhlazeně. Prostě PARÁDA.

Výdrž už není tak perfektní, lak se hodně rychle loupe - s podlakem i nadlakem dá max. 2-3 dny, podle toho, co děláte. To zkrátka drží můj OPI lak mnohem lépe. Ale i přesto drží lépe než kterýkoliv jiný drogerkový lak, který jsem doma měla, samozřejmě s výjmkou pískových laků. Co ale musím uznat, že je parádní, je štěteček. Ten je trošku širší, a strašně dobře se s ním pracuje, protože stačí udělat 2-3 tahy a je hotovo. Já osobně miluju široké štětečky, oproti úzkým, s kterýma je více práce.

Můj odstín se jmenuje Rouge Imperial, ale v nabídce mají spousty dalších nádherných barev. Moje je, jak jsem říkala, nádherná a univerzální rudě červená, zkrátka bomba barva. A poslední bod, na který bych ráda upozornila případné zájemce jsou bublinky. Občas lak bublinkuje, nevím proč, nevím jak je to možné, ale zkrátka bublinkuje. Není to sice nic extrémního, jsou to třeba dvě nebo tři bublinky na jednom nehtu, ale tohle může někoho odradit, takže na to raději upozorňuji teď. 

Hodnocení: 4,5/5
Lak seženete v kamenných obchodech Yves Rocher nebo na jejich webu.
Lak bych vám všem určitě doporučila, a plánuji koupi více odstínů, protože lak, který takhle krásně kryje a zkrátka je naprosto super. Je to skvělý kousek do vaší sbírky laků, ať už v tomhle odstínu nebo ne, myslím si, že určitě stojí minimálně za to, aby jste ho omrkli a nebo možná někomu i nadělili pod stromeček, protože koho by nepotěšil úžasný lak na nehty? :)

Jaký je vaše oblíbená barva laku?
Máte rády gelové laky?

11 komentářů:

  1. Krásný odstín a hlavně lahvička se jim moc povedla, krásný kousek

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barvička. Zrovna o víkendu jsem měla také červené drápky. :D Včera jsem je musela odlakovat kvůli praxi na kadeřnici. Ale dnes jdu do nich zase :D

    JENNYTAILOR

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný odstín a celkově lak působí luxusním dojmem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, moc se jim povedl ve všech ohledech! :) Ten odstín je zkrátka naprostá pecka :)

      Vymazat
  4. Strašně krásná barvička! Já si z nové kolekce laků od YR taky jeden pořídila, takový krásný v burgundy barvičce :)

    DM Soví Hrneček

    OdpovědětVymazat
  5. Ja miluji cervene odstiny a tento je primo nadherny. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger