12. listopadu 2015

OCEAN MAKEUP

Přeji vám krásný čtvrtek,
po velmi dlouhé době jsem vám nafotila líčení, které mě napadlo z mé Galaxy paletky od bhCosmetics, a tím je modro fialové líčení. S tím, že je podzim, přichází i typické, blogerské problémy, jako třeba špatné světlo. Nebo žádné světlo. Ale já se rozhodla ignorovat nepřející počasí, a nafotila jsem svůj makeup, i za katastrofálních podmínek. Proto se může zdát fotka trošku taková zašedlá, bohužel se s tím ale nic nedalo už udělat ani ve photoshopu. 

ocean inspiration makeup


ocean inspiration makeup

K tomuto líčení mě inspirovalo moře, a to vážně a beze srandy. Na weheartit jsem našla překrásnou  malbu moře, která šla od nejhlubší části až k pláži, a byla v podobných barvách jako já mám na víčku. Rozhodla jsem se zkusit  tuto barevnou komninaci, protože mi přišla úplně úžasná, a musím říct, že s výsledkem jsem velmi spokojená, protože líčení vypadá ve finále skvěle.

Použité produkty:
TheBalm - Put a Lid On It
TheBalm - Balm Jovi 
bhCosmetics - Galaxy Chic
bhCosmetics - Eyebrow Pencil
Sleek - Acid Palette
Blue Kajal Eyeliner
TheBalm - Schwing Eyeliner
TheBalm - MaryLou Manizer
TheBalm - What's Your Type?


Líbí se vám líčení?
Čím se necháváte inspirovat vy při vybírání líčení?

17 komentářů:

  1. Tak to je naozaj krása a pri tvojej farbe očí to naozaj vynikne! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně zkombinované! Moc hezké líčení :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je náááádhera! Přesně na takové líčení mám barvy v paletce e-style, takže určitě zkusím :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Líčení si ti velmi povedlo. :) Líbí se mi, jak plynule přechází barvičky.
    JENNYTAILOR

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné líčení, které krásně podtrhne barvu očí!

    OdpovědětVymazat
  6. celkem jako humusek todlecto nechápu proč to nosíš.. zejtra si je nedělej do školy :)))))
    tvůj milášek

    OdpovědětVymazat
  7. wow nádhera! :) vyzerá to úžasne! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to krásně a decentně. Já se spíš nechávám inspirovat líčením jiných :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja bohužiaľ začínam aj končím pri čiernej linke =D Ale toto je krááásne a plne sa stotožňujem s opisom - ako keby som sa pozerala na more a bolo leto a všetko.... acchhh už nech som niekde v trópoch a na dovolenke.=D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger