18. října 2015

WELEDA ARNIKA SHOWER GEL

Krásnou neděli vám všem,
vím, že jsem slibovala více článků, ale zkrátka to nejde, sotva zvládám v současnosti i jen nedělní článek. Zkrátka, začátek školního roku je vždycky těžký, hlavně na přizpůsobení se opět nové rutině. Ale plánuji opravdu co nejdříve najet do starých kolejí - a psát alespoň 2x týdně článek. Dneska tu pro vás mám opět trochu neobvyklý článek - ráda bych vám tu představila sprchový gel značky Weleda. Sprchové gely se tu neobjevují moc často, a tak bych to čas od času chtěla napravit, jako třeba dnes. Weledu - jako přírodní bio značku určitě znáte, protože je nejen velmi oblíbená ale poměrně známá.


Balení je klasika. Nic, co by jsme neznaly z běžných sprchových gelů, které najdeme všude. Ale co stojí za zmínku, je vůně, nebo parfemace, chcete-li. Je to velmi (opravdu velmi) neobvyklá vůně, kterou jsem nikdy doposud necítila u sprchového gelu a pro mě to bylo naprosto neuvěřitelné překvapení. Ze začátku jsem si říkala, že to neni moc super vůně ale brzy mi přirostla k srdci. Je to levandulová vůně, taková velmi velmi silná, a myslím si, že by většina z vás byla překvapená, že na těle není téměř vůbec cítit ve stejné formě. Zkrátka, na těle se tváří mnohem něžněji, příjemněji a hlavně svěže.

Byla jsem velmi překvapená, když jsem poprvé sprcháč použila, protože jsem nečekala, že bude chladit. Nebo respektive, nečekala jsem, že sprcháč bude tak osvěžující. Moc mi to sedlo, a poprvé v životě mi nevadilo, že nemám sprcháč se sladkou vůní.

Značku Weleda určitě znáte a pokud ne, tady je pár informací o téhle zajímavé, bio značce. 
"Kosmetika Weleda | Weleda je celosvětově oblíbená značka kosmetiky, která je jedinečná kvalitou svých produktů a šetrností k životnímu prostředí. Filosofií značky je dodržování nejvyšších standardů kvality a udržitelné využívání přírodních zdrojů. Firma Weleda si sama pěstuje léčivé rostliny ve vlastních zahradách, všechny přípravky vyrábí s citlivými výrobními postupy a jen z přírodních surovin. Produkty Weleda tedy neobsahují žádné umělé konzervační látky. Historie společnosti Weleda sahá až do roku 1920, kdy se 3 průkopníci - holandská lékařka, rakouský filosof a mnichovský chemik, rozhodli založit laboratoř, která se zabývala výrobou farmaceutických přípravků tzv. celostní medicíny. V průběhu celé své dlouholeté historie se společnost Weleda nadále vyvíjela a v současné době vyrábí léčiva, doplňky stravy a přírodní kosmetiku. Přípravky značky Weleda jsou mimořádně šetrné k pokožce a díky svým vlastnostem jsou vhodné i pro velmi citlivou pleť." **

 Hodnocení: 4,5/5
K zakoupení na parfums.cz
Musím říct, že bych si asi znovu tento sprcháč nekoupila. Vyhovoval mi, to ano, ale nevím.. nejsem z něj zkrátka tak moc nadšená, abych si ho koupila znovu. Naopak, si myslím, že by to byl skvělý dárek k Vánocům, obzvlášť pro starší generaci - třeba já už své babičce tenhle sprcháč koupila, protože se jí hrozně líbila jeho vůně. Uznávám, že vůně nebude sedět každému, ale je opravdu nutné brát na vědomí, že levandulové vůně jsou vždy velmi silné a málokomu se jejich vůně líbí. Nevím, co bych sprcháči vytkla, byl prostě fajn.

Co říkáte na bio sprchové gely?
Používáte Weledu?

3 komentáře:

  1. Tenhle sprchac mam doma a behem leta jsem z nej byla naprosto nadsena, bylinkova vune mi zprvu taky tolik nesla pod nos, ale nakonec jsem si ji oblibila. Super bylo, ze skvele osvezil a ochladil, coz se v tech vedrech opravdu hodilo, neporidila bych si ho znovu asi jen kvuli vysoke cene, do sprchace se mi tolik investovat nechce, i kdyz je super, ze je prirodni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger