6. září 2015

LA CHÉVRE AKNEGEL CLAIRISINE

Krásnou neděli vám všem,
prvně mi dovolte, omluvit mou neaktivitu a celkové, řekla bych, nepřispívání článků ani fotek (na instagramu) a neodpovídání na většinu emailů. Ve svém osobním životě procházím momentálně velmi těžkým obdobím, články přednastavené nemám, a zkrátka na blogu byla a stále asi bude menší odmlka, a článek bude maximálně jeden týdně. Zkrátka, být maturant, pracovat a stále mít osobní, hroutící se život je velmi těžké a já kolikrát nemám sebemenší motivaci ani náladu, abych pod tlakem psala nějaký článek, protože mi pak přijde, že melu nesmysly a článek ve finále smažu, protože stojí za prd. Takže, omlouvám se, doufám že to alespoň chápete a budete respektovat. Dnes tu ale mám článek, a mám tu recenzi na gel od La Chévre, pro citlivou pleť se sklonem k akné. 

Opět jsem měla jen vzorečky, dvě tyhle malinké věci, a musím říct, že jsem velmi uvažovala nad koupí plného balení, protože těchto 10g mi absolutně nestačilo. Měla jsem to na týden, a to jsem ještě hoooodně škudlila, aby mi to vydrželo. Ale nakonec jsem se rozhodla zůstat u své Biodermy, která mi stále velmi vyhovuje a používám jí denně.

Jediné veliké minus pro mě je to, že gel je nutný nanášet ve velkém množství. Například právě výše zmiňovaná Bioderma - u ní stačí malinké množství, ale tenhle gel se tak zvláštně nebo divně (?) roztírá, že je prostě nutné ho dát více. A mě proto tyto vzorečky téměř nestačily. Díky bohu, že jsem v té době měla pupínek (haha, kdo by byl řekl, že něco takového jednou řeknu?!), na kterém jsem pozorovala výsledky a průběh toho, jak gel účinkuje a musím říct, že je na zhruba stejné úrovni jako Bioderma, s tím rozdílem, že B. prostě stačí malinko potřít ale tady musela být vrstva. Každý večer po dobu cca 5ti dnů jsem na pupínek dávala vrstvu gelu a ten pupínek se pomalu ale jistě začal ztrácet, a v tom, asi pátý den byl fuč. Super, ne?

Vůně je opět velmi neobyklá, stejně jako u tělového krému, který jsem od La Chévre měla. Je nutné, aby si na něj člověk zvykl, protože jinak není možné, aby člověk krém/gel používal. Například mojí mamce ta parfemace absolutně nesedla, za to já, jsem z ní byla nadšená.

Hodnocení: 4/5
K zakoupení na parfums.cz
Abych to shrnula, musím uznat, že mě tenhle gel nepřekvapil, protože z vlastní zkušenosti vím, že La Chévre je skvělá značka, která to prostě umí, a třeba tělové mléko, které jsem dříve měla, jsem si velmi oblíbila právě kvůli netypické vůni a hlavně teda i účinkům, které jsem pociťovala a i viděla. Stejně tak jako s vyživujícím lakem jsem byla spokojená, a tudíž jsem i očekávala, že tenhle gel mi bude moc vyhovovat. Jediná nevýhoda je tedy to, že opravdu je nutné dávat více krému, protože malá vrstvička prostě nestačí, což povede k tomu, že gel bude velmi rychle mizet. Ale jinak musím říct, že jsem jiný minus produktu nenašla. 

Znáte značku La Chévre?
Máte nějakou značku, u které prostě víte, že její produkty vám budou sedět?

2 komentáře:

  1. O tomto krému jsem ještě neslyšela, ale jestli je jej třeba nanášet hodně, tak mi ta B přijde taky lepší, ale určitě se na něj taky kouknu. Jinak La Chévre znám, jen né přímo tenhle krém. Jejich produkty jsou moc dobré, vždycky mi dobře zhydratují pokožku. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. O tomto krému slyším poprvé, každopádně má hrozně roztomilé balení :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger