27. září 2015

DERMACOL EXPRESS POLISH REMOVER

Krásnou neděli vám všem,
dnes tu pro vás mám recenzi na odlakovač od Dermacolu. Zjistila jsem, že žádný článek nebo recenze, kterou tu na blogu mám, se netýká odlakování nehtů, takže je vlastně na čase, ukázat tu taky něco z nehtové péče, která se tu celkově téměř vůbec neobjevuje. Proto jsem se rozhodla, že alespoň jednou za měsíc sem dám nějaký článek, který se týká nehtů, a začnu hned od října, protože laky, odlakovače, krémy na ruce...to vše tu celkem chybí. Ale teď už tedy k dnešní recenzi. Odlakovač od Dermacolu určitě znáte, velmi rychle se po blogosféře rozneslo, jak dobře odlakovává, a já se rozhodla nahradit kokosový odlakovač od značky Uma nahradit právě tímto odlakovačem. Ale detaily o tom, jak mi odlakovač vyhovoval, si už musíte přečíst v článku.

dermacol odlakovač, odlakovač bez acetonu, voňavý odlakovač, dermacol express odlakovač, mandlový odlakovač, odlakovač, dermacol,dermacol odlakovač, odlakovač bez acetonu, voňavý odlakovač, dermacol express odlakovač, mandlový odlakovač, odlakovač, dermacol,


Obal tohoto odlakovače mi celkem dost vyhovuje. Stejně jako u odlakovače značky Uma, kde je prostě dávkování úplně stejné - díra s průměrem 1 cm, mi přijde, že je díky tomu dávkování rychlé. Občas mi vadí to, že je nutné dávat pozor, kolik toho člověk použije, protože když chcete menší množství, prostě musíte dávat pozor, kolik toho z lahvičky vylijete na tamponek. Někdy bych uvítala radši dávkovač jako pumpičku nebo malou dírku, ale už jsem si zvykla na tohle a teď už si ani nestěžuji, ale je možné, že někomu tohle balení bude připadat na prd, ale i přesto si prostě myslím, že je to o zvyku. 

dermacol odlakovač, odlakovač bez acetonu, voňavý odlakovač, dermacol express odlakovač, mandlový odlakovač, odlakovač, dermacol,

Co se týče samotného odlakování, musím říct, že jsem byla velmi překvapená. Mám ráda pískové laky, protože perfektně drží na nehtech, tudíž určitě chápete to, že drží fakt dobře, a to i v době, kdy se je snažíte odlakovat. Kdo má doma nějaký pískáč, chápe, o čem je řeč. To samé platí vlastně i pro laky s třpytkama, které odlakovat je vlastně taky za trest. S předchozíma odlakovačema jsem postupovala tak, že jsem je dala prostě dolů alobalovou metodou a hotovo, ale chtěla jsem (hlavně ze zvědavosti) zkusit, jak to půjde s tímhle krasavcem, a upřímně, byla jsem překvapená. Sice to nebylo rychle jako normální lak, ale i tak, pískáče šly dolů poměrně snadno, třpytky šly sice hůř, ale i tak to bylo hodně super. Každopádně, doporučuji i přesto alobalovou metodu, kvůli tomu, aby se nehty neničily, ale je fajn vědět, že to jde i bez toho. 

Odlakovač je bez acetonu, a obsahuje mandlový olej. Nebo tak něco. V tom se nevyznám, nevybírám odlakovače podle toho, ale od té doby, co jsem měla kokosový od Umy, tak jsem ráda, že ani teď nemám ten smradlavý odlakovač. Řekla bych, že voní trochu právě tím mandlovým odlejem, zkrátka je to velmi snesitelná vůně. Navíc by měl i vyživovat nehty, ale to snad nikdo od odlakovače neočekává, že by vyživil nehty. Stále je nutné namazat si ruce krémem. 

dermacol odlakovač, odlakovač bez acetonu, voňavý odlakovač, dermacol express odlakovač, mandlový odlakovač, odlakovač, dermacol,
Hodnocení: 5/5 
K zakoupení na parfums.cz
Tenhle odlakovač je podle mě naprostá pecka, a rozhodně vám ho všem doporučuji, protože mě osobně vyhovoval více, než kterýkoliv jiný odlakovač, který jsem zkusila. Jak jsem již řekla, poradí si s pískáčema, s laky s třpytkama, nebo prostě takové ty, co jdou hůř odlakovat... to vše tenhle zvládne i bez použití alobalové metody, což mě vyhovuje jakožto neuvěřitelně línýmu člověkovi asi nejvíc. Já jsem zkrátka velmi spokojená, a určitě jsem ráda, že jsem se přemluvila k tomu, abych si ho objednala. Nevím, jestli si ho někdy koupím znovu, protože mám zálusk momentálně na OPI odlakovač, ale i přesto je to můj oblíbenec a třeba se k němu znovu vrátím. Pokud tedy sháníte odlakovač, jděte do něj. 

Jaký odlakovač používáte vy?

3 komentáře:

  1. Taky ho mám moc ráda! Mám už několikáte balení :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem ho nezkoušela, ale mám to v plánu. Fakt mě moc láká a po tvé recenzi ještě víc :)

    September Favourites

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger