15. srpna 2015

LUSH MASK OF MAGNAMINTY

Krásnou sobotu vám všem.
Lush. Lush určitě všichni znáte. Veganská netestovaná kosmetika, jejich obchody voní vždycky jako nebe, kosmetika je perfektní a já bych kvůli nim klidně byla bezdomovec. To je Lush. Já Lush zbožňuju, a s každým produktem téhle značce propadávám víc a víc. Když jsem si koupila tuhle masku, říkala jsem si, že to asi nebude až taková bomba, nebo prostě jsem jí celkem podceňovala ve schopnostech, ale musím vám všem říct, že jsem se nemohla víc mýlit. Tahle maska je naprostý zlatý grál letošního roku! 

"Maska je plná bentonitového gelu a kaolínu, které vám z pórů vysají veškerou nečistotu. Mleté fazolky aduki a pupalková semena odstraní odumřelé buňky staré kůže a velká porce silice z máty peprné vás vydrhnou do tak vymydlené svěžesti, až dočista zapomenete, že jste kdy byli špinaví."

Balení Lush produktů je super, mě osobně se moc líbí font, a celkově i kelímky v kterých produkty jsou, tudíž tohle není žádná výjmka. Já jsem tohle balení 85ml kupovala ve Vídeňské prodejně Lush, a nejsem si jistá, zda i v Čechách mají tuhle velikost, mám za to, že pouze 100 a 200ml. Ovšem, to můžete ověřit v prodejně. Masku mimochodem můžete používat na celé tělo, nejen na obličej, což mi přijde super. 

Trošku mě mrzí, že je nutné masku tak rychle spotřebovat, jak víte, trvanlivost produktů Lush je někdy velmi krátká. Díky bohu, že mám tohle malé balení a masku už mám téměř spotřebovanou, protože mít třeba to 200ml balení, asi bych to nestihla použít. 

Musím říct, že mě velmi nadchla svěží mintová vůně, která se naprosto perfektně hodí k téhle masce, navíc už podle názvu můžete odhadnout, že bude mít mintovou vůni. Maska má takovou zelenou, divnou barvu a má v sobě kousky, díky kterým můžete masku při smývání použít i jako peeling. Maska je na pleti velmi příjemná, vůbec netahá, nepálí, je zkrátka taková ideální na relaxování. Musím vám prozradit, že od doby jsem si zvykla vždycky na 10 minut masku napatlat na obličej si dávám okurky na oči a relaxuju, a hrozně si to užívám :D. 

Ale teď už k účinkům, které vás zajímají asi nejvíce. Po pravidelném používání jsou účinky opravdu hodně vidět, a to ani nepřeháním když řeknu, že pleť je už po 2-3 použití mnohem zdravější. Maska jí  totiž opravdu perfektně vyčistí, opravdu perfektně, a je to na ní znatelně poznat. Pleť se vám totiž rozzáří, a působí prostě zdravě a až se na sebe budete koukat v zrcadle, budete mít nutkání si pleť pohladit. Dále se mi maska osvědčila na póry, třeba na mé mastnější T zóně, kde mám póry celkem vidět, musím vám říct, že tyhle póry jako zázrakem zmizely. Žádné černé tečky, prostě krásná pleť. Co se týče pupínků a jiných neřádů, na ně moc podle mě moc nepůsobí, ale spíše jen ten proces urychlí. Dejme tomu, že se vám dělá na čele pupínek. Použijete tenhle produkt, pupínek rychleji vyleze, použijete masku znovu, a pupínek rychleji zmizí, ale to je vše. Není to produkt vhodný jako prevence proti pupínkům atd. 

Hodnocení:5/5
K zakoupení v prodejně Lush nebo v jejich eshopu
Tuhle masku bych všem moc doporučila, je vážně úžasná, dělá zázraky s pletí a já jsem ještě nikdy nemilovala masku na obličej tolik, jako právě Mask of Magnaminty. Ačkoliv je tohle pouze vegetariánský produkt, musím říct, že bych si masku klidně koupila znovu, a taky až jí dopoužívám, pravděpodobně si jí koupím znovu. Je vážně úžasná, a já jí nemůžu vytknout ani jednu věc. Pokud chcete taky pleť pořádně vyčistit, a věřte mi, že po létě si to každá pleť zaslouží, určitě tuhle masku zkuste!

Používáte produkty Lush?
Co je váš zlatý grál letošního roku? 

4 komentáře:

  1. Tak ta vypadá vážně moc dobře :-) Od Lush chci něco vyzkoušet už dlouho, snad se k tomu brzy dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj naprostý svatý grál! Měka jsem už mnoho masek, ale tahle se prostě ničemu nevyrovná. je dokonalá každým svým kouskem a já ji naprosto miluji! :-D A ano, v ČR se prodávají ty větší balení, ale když člověk v obchodě zapátrá, tak najde i masky, které mají docela dlouhou trvanlivost a já mám tu 200 ml a v pohodě jí za dva měsíce spotřebuji, protože si jí dávám 2x týdně v docela silné vrstvě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá supr,musím říct te věci od Lush di hodně lidi chválí
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger