12. srpna 2015

LE CHATON MOISTURISER

Krásnou středu vám všem,
dnes tu pro vás mám opět něco z pečující kosmetiky, tentokrát bych vám tu chtěla představit pro mě dosud neznámou značku Le Chaton a její pleťové krémy. Le Chaton byla do nedávna pro mě naprosto neznámá, neexistující značka, takže jsem byla poměrně skeptická, když jsem měla po ruce vzorečky krémů a měla je zkoušet. Proto, jsem zapátrala na googlu a zjistila, že Le Chaton až tak neznámá značka není, jen mě se doposud nějak skrývala za jinýma produktama, a já jsem velmi ráda, že jsem měla možnost krémy vyzkoušet. Pokud vás tedy zajímá tato značka, určitě čtěte dál. 


Obal soudit nemohu, protože mám jen vzorečky, avšak bych vám ráda něco řekla k značce, protože jsem si vědoma toho, že někteří ji stále ještě neznají. Le Chaton je česká firma, založená v roce 1995 (letos je tedy stará 20 let, wooo!). *Stejně jako v případě La Chévre  se jedná o světově unikátní přípravky, vyráběné ze syrovátky, tvarohu a tuku z kozího mléka a dalších surovin (mořský plankton, deriváty olivového oleje, rostlinné extrakty atd.). Le Chaton je určena pro náročné zákazníky, kteří si chtějí zachovat mladistvý vzhled. Její produktové řady jsou zaměřeny na péči o pleť a představují účinnou prevenci proti vráskám.   Le Chaton nejsou testovány na zvířatech a v jejich složení nenajdete téměř žádné chemické konzervační látky. Není bez zajímavosti, že francouzský výraz „le chaton“ označuje drahý kámen zasazený do zlata, stříbra či jiného vzácného kovu. Tento název rozhodně nebyl zvolen náhodou - jedinečná dermokosmetika Le Chaton dokáže odstranit i ty nejhlubší vrásky a zanechá vaší kůži hedvábně hladkou a krásně lesklou. Kosmetika je vhodná pro ty, kteří chtějí poznat blahodárné účinky kozího mléka, shánějí prvotřídní anti-aging kosmetiku za rozumnou cenu, by se rádi zbavili akné. *
*zdroj 

Já osobně mám velmi podivnou pleť, a to hlavně proto, že jí mam extrémně suchou na tvářích, ale zase T zónu mám poměrně mastnou. Celkově bych řekla, že pleť mám problematickou, a je velmi těžké najít krém, který by mi sedl. Proto pečující krémy spíš kupuju stále stejné, protože prostě se bojím, že některé krémy, které neznám, koupím a nebudou mi sedět. Tento krém mi na čelo třeba absolutně nesedl, kdežto na okolí očí a tváří mi sedl jak prdel na hrnec, tak jsem ho používala jen tam. V místech, kde mám kůži suchou nejvíce - právě okolí očí a okolo nosu se mi přestaly dělat šupinky, a kůže byla celý den krásně hydratovaná, a přes noc jsem jí právě dopřávala tento krém. 

Vůně je taková zajímavá, je velmi jemná ale taková nevtíravá, těžko popsatelná.. Ze začátku jsem si na ní ale musela zvyknout, protože je velmi netypická a nejsem si jistá, zda by všem voněla. Pro mě to byla velká změna, protože před tímto krémem jsem používala olivový krém od Ziaji a tak pro mě bylo těžké skočit z krásné olivové vůně do něčeho tak neobvyklého. Samozřejmě jsem si ale zvykla, stejně tak jako na hnědou barvu krému. Tahle barva může podle mě odhánět pár zákazníků, ale je to jen o sugesci. Krém jinak na pleti je velmi příjemný, a takový i chladivý, řekla bych.

Musím říct, že bych si krém ale v tomto období nekoupila, protože je velmi hutný a pleť je po něm taková hodně vyživená, ne mastná, ale stačí vyjít ven a potíte se jak blázni. Proto je podle mě lepší odsunout koupi až na zimu, kdy bude naprosto ideální. 

Hodnocení: 4/5
K zakoupení na parfums.cz
Abych to tak shrnula, řekla bych, že bych si krém rozhodně v plném balení koupila, ale čekala bych až na zimu, kdy bude zima, a člověk bude potřebovat něco hutnějšího, aby svou pokožku udržel jemnou a nepopraskanou a prostě krásnou. Na mě byl krém v této době moc hutný, nebo to bylo možná počasím, ale i přesto si myslím, že je vhodnější buď pro velmi suchou pokožku, nebo jako prevence v zimě. Také bych ho spíše doporučila těm, kteří mají starší pleť nebo hodně suchou, protože jak říkám, krém je opravdu hutný a hydratuje perfektně, a hodí se prostě na takovéhle typy pleti. Krém bych zkrátka doporučila, ale jsem si vědoma toho, že né každému sedne. 

Znáte značku Le Chaton?
Používáte českou kosmetiku?

1 komentář:

  1. Tuhle značku jsem tedy vůbec neznala,ale krém nevypadá špatně,mé pleti by mohl sedět dobře :-) Jinak českou kosmetiku používám,nejraději mám Saloos :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger