31. července 2015

VIDEO TUTORIAL EVERYDAY SMOKY EYE

Krásný čtvrtek vám všem,
dnes tu pro vás mám po delší době tutorial v podobě videa, které mi dalo zabrat asi nejvíce, ze všech videí, které doposud mám. Ukážu vám, jak docílit každodenních, jednoduchých a dlouhotrvajících kouřovek, které jsou opravdu jemné, a dají se nosit na jakoukoliv akci nebo k jakékoliv příležitosti. Pokud vás kouřovky stále trápí, tak určitě koukněte na video!

Je to opravdu velmi snadný look, který se hodí na jakoukoliv akci, v jakýkoliv den a jeho výraznost si můžete samy určit, podle toho, jak velké kouřovky chcete, a navíc přidáním tmavé rtěnky je look mnohem dramatičkejší a bude se hodit i na nějakou party večer. Naopak, s růžovou jemnou rtěnkou můžete tenhle look nosit každý den, třeba do práce nebo v září do školy. 


Použité produkty jsou vypsané pod videem. 



Doufám, že se vám tutorial líbí a určitě do komentářů napište, co si o videu myslíte, co by bylo třeba vylepšit a tak dále.

Ráda bych vám ještě připomněla, že se můžete přihlásit do soutěže o veganský peeling zde.

Děkuji za každý feedback, mějte se krásně!

6 komentářů:

  1. Moc krásné líčení. :) Ten kontrast mezi vnitřním a vnějším koutkem je úžasný. Musím taky vyzkoušet :) Já zrovna dělala video na kouřovky, ale na ty výraznější. Ale jelikož mám víčka spadlá, nosím i ty výrazné jako denní. :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení je pěkné :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi sa mi vždy páči, ako sa vieš nalíčiť. No možno by som na tvojom mieste robila tutoriály z trochu väčšej diaľky, aspoň mne by to asi viac vyhovovalo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné líčení a oči! Chci ti říct že mám nový blog www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně pěkné líčení :) musím ho někdy vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger