10. července 2015

SUMMER MAKEUP LOOK

Krásný pátek vám všem,
proto, že sluníčko se schovalo za mraky (alespoň u nás), jsem se rozhodla, že líčením ve stylu slunce budu přivolávat slunko zpátky. Nebo tohle je možná jen výmluva, proč použít tu nejvíce "crazy" barvu z Galaxy Chic paletky, kterou jsem vám tu ukazovala. Jak jsem už psala v recenzi, do stínů jsem se velmi zamilovala, a i přesto, že tahle paletka obsahuje velmi neobvyklé barvy, používám jí velmi často. A stín Mars ve mě vyvolal pocity léta, moře a koktejlů, tak jsem si řekla, že už se nesmím bát a musím ho zkusit i na očích.

líčení, makeup, letní líčení, oranžové líčení, oranžový makeup, oranžové letní líčení, bhcosmetics, galaxy chic,

PRODUCTS USED
Chanel Vitalumiere Makeup
Yves Saint Lauren Touché Éclat
Catrice Camouflage
Makeup Revolution - Focus & Fix Brow Kit
Rimmel Eyebrow Pencil
Alverde Eyebrow Gel
Sleek Contour Kit
theBalm Put a Lid On It
theBalm MaryLou Manizer
theBalm What's Your Type? Mascara
theBalm BalmJovi "Presto"
theBalm The Schwing!
Uma White Eyeliner Pencil
bhCosmetics Galaxy Chic "Mars", "Sun", "Saturn", "Aphrodite"
Rimmel by Kate 06

líčení, makeup, letní líčení, oranžové líčení, oranžový makeup, oranžové letní líčení, bhcosmetics, galaxy chic,


Mějte se krásně, užijte si pátek a víkend!

10 komentářů:

  1. Úžasné líčení, maximálně se ti povedlo :) Osobně mám tyhle teplé barvy na očích moc ráda :)

    Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
  2. Boží líčení, sluší ti to :-) na léto je vážně super.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/must-havecerven.html

    OdpovědětVymazat
  3. Potřebovala bych návod, jak si umět bezchybně nalíčit výraznou rtěnku, protože mně to prostě ne a ne nejde :-/ :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné líčenie. Mars ti svedčí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo, to se ti povedlo, super. :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi jemné a pekné líčenie, skvelá práca :)

    Môj BLOG/KLIK/

    OdpovědětVymazat
  7. krasne nalicena;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger