22. července 2015

AVON | FOOT WORKS

Krásnou středu vám všem,
po úmorných vedrech se opět hlásím do služby, dnes bych vám totiž ráda ukázala, nebo spíše představila, můj první krém na nohy, který jsem kdy zkusila. Tento krém je od Avonu, s "příchutí" mojito. Nebo teda s vůní mojita... každopádně, tento krém by měl nohy chladit v těchto horkých dnech, nebo možná jen donutit vás trochu zarelaxovat, namasírovat si nohy...takže, pokud vás zajímá tento krém, nebo scháníte nějaký krém na nohy, čtěte dál. 


 Balení krému je klasika, nic extra, nic hrozného, proto se k němu moc vyjadřovat nebudu, protože toho není moc co říct, snad jen to, že bych uvítala jiný typ zavírání, než tohle šroubovací víčko, protože s namazanýma rukama to jde velmi těžko zašroubovat. Podle mě, by ideální bylo sklápěcí víčko, jaké známe z většiny tělových krémů. 

Vůně není silná, spíše naopak, není ani moc cítit. Ale když už jí cítíte, třeba z rukou , je to velmi příjemná vůně, vůbec není vtíravá ani umělá, je vážně super, a já bych klidně brala krém na ruce s touto vůní, protože se mi zdá, že je vážně ideální pro takovýhle krém. Chladivý efekt trvá sice jen chvíli, ale krém je na nohou velmi příjemný i bez toho, aby chladil a trval hodinu. Celkově se mi moc líbí to, že krém se brzy vsákne a nemusím čekat hodinu, než budu moct ťapkat po baráku. Ačkoliv po krému nevidím na pokožce nohou žádné změny, krém mám velmi ráda. 

Všimla jsem si, že posledních pár dní se velmi těším na večery, kdy si krém budu pomalu vmasírovávat do pokožky na nohou, a zároveň přitom budu masírovat i nohy a vlastně relaxovat. Tento nový zvyk mě velmi baví, protože opravdu stačí 10 minut každý večer, a člověk si velmi odpočine, a i vaše nohy si užijí super masáž. Řekla bych, že krém na nohy donutí každého alespoň chvíli relaxovat, takže pokud se nepřinutíte samy od sebe, aby jste si na chvíli oddechly, doporučuji zkusit tohle :D. 

Hodnocení: 4/5
K zakoupení na parfums.cz
Krém bych vám určitě doporučila, protože i já sama jsem si ho velmi oblíbila, a v těchto letních dnech je naprosto ideální, protože vás donutí relaxovat. A jak jsem již zmínila, žádné viditelné změny se po používání nekonaly, ale přesto si velmi ráda užívám chvíle strávené relaxováním masáží nohou, a musím říct, že já, jako velmi líný člověk, mě tohle asi neomrzí, protože masáž nohou neomrzí za prvé nikoho, a za druhé, je to jediná chvíle ve dne, kdy mohu relaxovat, a nenechám lenost aby mi tento zážitek sebrala!

Používáte krémy na nohy?
Jaká vůně krémů na ruce/nohy je podle vás nejlepší?

2 komentáře:

  1. Tak ten vypadá moc dobře :-) Já si konečně pořídila ten všemi chválený Balea krém na nohy s ureou a jsem s ním moc spokojená, i když ta zvláštní sladká vůně mi tolik nesedla, tak nožky krásně hydratuje a zjemňuje a to je hlavní :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger