13. června 2015

BRUSHART FACE SPONGE

Krásnou sobotu vám všem,
dnes tu mám pro vás připravený takový neobvyklý článek, který se týká kosmetiky, ale není to kosmetický produkt. Tahle věcička se totiž objevila na mém wishlistu, a já si říkala, že je na čase si houbičku na make up pořídit. Původně jsem chtěla beauty blender, ale nakonec jsem si řekla, že tolik peněz nehodlám dávat do produktu, o kterým absolutně nevím, zda by mi mohl vyhovat nebo ne. Takže jsem se rozhodla jít do jeho levnější varianty, s kterou jsem velmi spokojená, a dnes vám tu  tento zázrak představím v kratším článku.

beautyblender, beauty blender levně, levná houbička na makeup, brushart, houbička na makeup
Tahle houbička má krásnou fialovou barvičku, a má tvar "slzy". Díky tomuhle tvaru jde skvěle rozetřít korektor pod očima, nebo krásně se dostat do všech míst, kam to jde blbě se štětcem jako například kolem nosu. Hodně lidí si stěžuje, jak nehygienické tyhle věci jsou, ale já si myslím, že to není o nic méně hygieničtější než štětce, protože to funguje na stejném principu a pokud se o ať už štětce nebo houbičky staráte a pravidelně a poctivě je myjete, nehrozí, že by vám nějak uškodily. Proto doporučuji, opravdu houbičku minimálně každý týden šamponem umýt, protože je třeba se o ní starat aby vám po pleti neroznesla třeba pupínky.

Officiální popis : 
"Houbička zajistí bezchybné nanesení vašeho make-upu! Speciální tvar houbičky umožní jednoduchou a rovnoměrnou aplikaci make-upu do všech záhybů obličeje. Díky tomu bude váš výsledný make-up vypadat jako od profesionála! Houbička se pohodlně drží v ruce a je velice jemná k pleti.

Jak aplikovat:

Aplikujte make-up na houbičku a poté ho houbičkou lehce rozetřete po obličeji. Po použití houbičku properte ve vlažné mýdlové vodě."
Když houbičku chcete vyprat, tak po namočení do vody nasaje vodu a totálně se roztáhne, že je veliká (a taková vtipná). Je docela těžké z ní dostat všechen make up/korektor/cokoliv jiného používáte, protože já jí třeba myla po týdnu, a po tom týdnu používání byla celkem zaprasená, a asi se ten produkt dostal do houbičky hlouběji, takže to šlo prostě blbě. Používám na mytí dětský šampón, stejně tak jako ho používám na štětce, vyhovuje mi už velmi dlouho a stačí velmi malé množství na to, aby jste štětce vyčistily. Za to právě na houbičku jsem použila šampónu víc, a trošku mi to trvalo, což pro někoho může být otravné, ale já se s tím smířím.

Díky tvaru slzy se mi skvěle s houbičkou pracuje, protože špičkou můžu zajet až k očím, a krásně to tam "rozblendit", prostě se díky špičce dostanete všude. Spodní - nejširší část používám na všechno ostatní, prakticky na celou pleť. Skvěle se s ní roztírá make up, stačí ho naťupat na pár míst a díky houbičce se krásně spojí, já si třeba dělam 4 ťupky na čelo, nos, na každou tvář 4 a na bradu 2 a je to úplně nejlepší! :)

beautyblender, beauty blender levně, levná houbička na makeup, brushart, houbička na makeup
Hodnocení : 4,5/5
K zakoupení na parfums.cz navíc momentálně je v akci!

Všem tuhle houbičku doporučuji a myslím si, že je lepší jít prvně do ní, než do Beauty Blenderu, který je 5x tak drahý a nemáte tušení zda vám to bude vyhovovat. Jak jsem už říkala, mě osobně "nehygieničnost" nevadí, protože jí pravidelně myji a tím, si myslím, zabraňuji bakteriím a já nevím čemu všemu, aby se mi roznesly po pleti. Já jsem velmi spokojená a myslím si, že všichni, co neradi nanáší make up nebo korektor rukama, tak tohle bude ideální alternativa!

Používáte houbičku na make up?

5 komentářů:

  1. Už dlho rozmýšľam že si ju kúpim ale nejak som sa k tomu stále nedokopala.. Asi by už aj bolo na čase :)
    lifestylebyLenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mého by jsi byla spokojená :) Určitě to stojí za to zkusit to :)

      Vymazat
  2. Zrovna včera jsem na beauty blender koukala v nějakém videu a moc se mi líbil. Ale přesně jak píšeš - je dost drahý na to že nevím, jak bude vyhovovat. Nevěděla jsem, že existuje tahle varianta. Díky za tip. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger