27. května 2015

TOURISTING IN VIENNA

Krásnou středu vám všem!
Vídeň je, podle mě, jedno z nekrásnějších Evropských měst, které jsem navštívila. Pokaždé, když tam jedu, se hrozně těším na procházení města a prohlížení si...prakticky všeho. Je škoda, že tam nejezdím tak často, jak bych chtěla, protože Vídeň je opravdu tak nádherná.. Dnes tu pro vás mám tedy takový foto report, nebo spíš random fotky z mé návštěvy Vídně, z minulého týdne. K fotkám nic moc psát nebudu, je to jen takový random článek, protože nevím jak vy, ale já si ráda fotkami připomínám, jak krásná různá místa, která jsem navštívila, jsou. 

Jako vždy, když cestuji a někam jdu, bylo hnusné počasí. Už to není ani vtipné, přijde mi to, jako nějaké prokletí, které se se mnou veze! Vždycky, když někam jedu, tak buď fouká, nebo prší, nebo oboje dohromady.. Ale ani shitty weather mi nezabránilo v tom, Vídeň si užít. 




Nádherné zahrady v Schönbrunnu... Tak nádherně to tam kvetlo!  














Na jaké místo se vždy rádi vracíte vy?

5 komentářů:

  1. já mám podobné sentimentální pouto k Drážďanům :) v mnoha ohledech mi přijdou s Vídní podobné!

    OdpovědětVymazat
  2. My chodime do Viedne aspon raz za rok a vzdy tam objavime nieco nove. Ani nemam, ze jednu vec, kde sa vraciam, skor este stale objavujem :)

    Pozyvam na GA o kozmeticky balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Do Viedne chodím každý rok a už to mám popozerané takže s tebou len súhlasím <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. Tento článek mi přinesl vzpomínky na návštěvy Německa a Rakouska :) Ty zahrady ve Vídni jsou opravdu nádherné ^^ Bohužel jsme tenkrát neměli zrovna přívětivé počasí :/

    OdpovědětVymazat
  5. Ve Vídni jsem byla a v Schönbrunnu taky. Nejraději bych se vrátila tam a pořádně si to tam vychutnala, protože jsem tam jeli na poslední chvíli a byli jsme tam asi jen třicet minut, ale bylo to nejlepších třicet minut v mém životě a mám na to místo hezké vzpomínky. Pokud se tam ještě jednou podívám, tak asi budu litovat toho, že už tam nikdy nebudu se stejnými lidmi jako jsem tam byla poprvé.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger