24. dubna 2015

MAYBELLINE | LASH SENSATIONAL

Přeji vám nádherný pátek,
jak já pátky zbožňuju. Upřímně, celý týden přežívám jen proto, že v pátek se konečně nebudu muset stresovat kvůli sobotnímu vstávání, a navíc po týdnu školy a práce, jsem vždycky naprosto vyšťavená, že mám pocit, že každou sebou někde fláknu a usnu. Obdivuju lidi, kteří v pátek jdou ještě na party, já bych absolutně nebyla schopná :D No nic, konec keců a teď jdem na recenzi. Dneska tu mám pro vás recenzi na tuhle novou řasenku od Maybelline, kterou určitě znáte, protože jí v poslední době má snad každý. Maybelline, bych řekla, má nejlepší řasenky v drogeriích, hned po 2000 Calorie od MF. Myslím, že jsem nenarazila na Maybelline řasenku, která by mi nesedla... Takže co myslíte, sedla mi i tahle?

Kartáček řasenky je ovšem novinkou, kterou žádná jiná Maybelline řasenka nemá. Kartáček má 10 řad štětiněk, které by se měly dostat ke všem řasám, a tudíž by se náplň (říkejme tomu čerň :D) měla dostat na každou jednotlivou řasu, což by mělo vytvořit efekt dlouhých a hustých řas. Kartáček je plastový, a myslím si, že má dost netradiční tvar. Je to vlastně takové pádýlko, které má na jedné straně kraťounké štětinky a na té druhé dlouhé, což je vlastně taková vychytávka, díky které by měla být aplikace snažší. Mě trošku vadí to, že mi na špičce kartáčku zůstává hrozně moc produktu, a musím ho tudíž otírat, abych ho na řasech neměla moc. 

Řasenka je opravdu nádherně černá, což se u většiny řasenek moc nestává. Navíc, stačí jen jedna vrstva k tomu, aby jste docílili super efektu dlouhých řas, ale i když dáte dvě, řasenka neopadává a ani se nedrolí, což je podle mě hodně super, protože některé řasenky mají tendenci se drolit a opadávat, obzvlášť pokud máte více vrstev. 


Já musím říct, že mě tahle řasenka poměrně dost slepuje řasy. Mám je dlouhé už samy o sobě, ale díky téhle řasence to vynikne ještě víc, ale také je o něco horší to zahuštění. Někdy se totiž stane, že na kartáčku je produktu víc, než je třeba, a pokud si toho nevšimnete, máte ho na řasách a už z nich nejde tak dobře vyčesat. To by se ale dalo přežít, pokud kartáček budete kontrolovat před tím, než si řasenku aplikujete. Co se týče aplikace, ta je super, díky kartáčku se dají i dolní řasy lehounce nařasit.  Až na to, že mi řasy tedy docela slepuje, si myslím, že je to super řasenka. Ale jak říkám, děje se tou pouze tehdy, pokud použijete více produktu.

Jak vidíte na fotce, bohužel, řasy nemám moc husté, jsou trošičku i slepené, a ačkoliv jsou krásně dlouhé, tak já bych více ocenila řasenku na objem, než na délku. Samozřejmě tady záleží na tom, co každý osobně preferuje, a možná to je jen mýma řasama... :) 

Hodnocení: 4/5
Řasenku seženete za skvělou cenu na krasa.cz
Řasenka je rozhodně super, sice to není žádná mistryně v oboru, ale řekla bych, že většina lidí si jí bude pochvalovat. Rozhodně to není ta řasenka, do které bych vás "nutila", protože "je boží", ale myslím si, že to není ani ta řasenka, od jejíž koupě bych vás odrazovala. Rozhodně to nebudou vyhozené peníze, to zase ne, řasenka je super a je lepší než většina jiných drogerkových kolegyň, ale když člověk používá zároveň lepší řasenku (pro mě The Balm Bodybuilder) tak je těžké řasenku hned neodsoudit. Určitě mi sedí víc než Rocket Volum' řasenka a já si myslím, že za vyzkoušení stojí. 

Už jste tuhle novinku take vyzkoušely?
Co vy a Maybelline řasenky?

8 komentářů:

  1. Škoda, že trochu slepuje, vypadá taka fajná :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je, ale rozhodně bych jí nedala 100% :) třeba někomu bude vyhovovat :)

      Vymazat
  2. Za mě je tato řasenka určitě super, příjemně mě překvapila. Obecně mám řasenky Maybelline moc ráda, ale třeba taková již zmíněná Rocketka mi vůbec nesedla :(

    Make-up speciál 1.část

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem si kupovala řasenku, tak jsem si vybírala mezi touto řasenkou nebo Rimmelkou. Zvítězila ta od Rimmel, ale tato vypadá taky skvěle. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Teeda, ty máš dlouhe řasy :) je ale pravda, že vypadají řídce..
    Co ale musím hrozně pochvalit, tak jsou tvé nehty - paráda!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger