4. března 2015

BACK TO THE OLD DAYS

Krásnou neděli vám přeji, 
dnes tu pro vás mám MOTD článek, kde vám ukážu svoje líčení. Tohle líčení nosím hrozně ráda, nosila jsem ho před rokem a nosím ho stále (ne tak často jak bych chtěla, ale nosím) a přijde mi, že jde udělat na tolik způsobů, že nikdy neomrzí! Navíc, momentálně jsou červené stíny velmi velmi oblíbené a  časté - ať už jsou ty stíny v odstínu burgundy, vínové, rudé.... Myslím si, že je dobře, že se toho už nikdo nebojí, protože červené stíny na očích vždy působí originálně, ať jsou v jakékoliv podobě. 

Products used :
Sleek - Vintage Romance
The Balm - Nude Tude
Maybelline - Master Precise eyeliner
The Balm - The Bodybuilder Mascara
Makeup Revolution eyebrow palette


K jakému líčení se vy rády vracíte?

10 komentářů:

  1. Súhlasím s tebou, také vínové odtiene vidím čoraz častejšie, ale bohužiaľ sa stále nájdu jedinci, ktorí sa pri nich chytajú za hlavu a strašne sa čudujú, ako to niekto môže nosiť. ;)
    Tvoje líčenie vyzerá pekne, páčia sa mi odtiene a sama také rada používam :) A obzvlášť linka je dosť podarená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc! :)
      taky nechápu, že ještě lidi pořád obrací oči vsloup když si někdo vezme výraznou rtěnku, nebo nějaké netradiční stíny... myslím si, že v téhle době už je to zcela normální no, ale co naděláš..

      Vymazat
  2. Líčení se mi moc líbí, tyhle vínové odstíny podle mě na očích vypadají skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! taky si myslím, že vypadají skvěle, škoda že se toho většina lidí tak bojí :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger