14. prosince 2014

Rimmel | Sweetie Crush Laky

Krásný pátek vám všem,
opět tu je neděle, a já nevím proč, ale přijde mi, že poslední dobou ty týdny utíkají strašně rychle. Možná to dělá ta neustálá tma a šero, ale opravdu mi přijde, že dny utíkají strašně rychle a vzhledem k tomu, že ve škole bych potřebovala známky hoodně opravit mi to přijde strašidelné, protože to naprosto nestíhám :D Také se chci omluvit, za to, že jsem v pátek nepřidala článek. Úplně jsem na to zapomněla, že nemám článek přednastavený. Ale teď už tedy k dnešní recenzi. Dnes bych vám chtěla ukázat mé velmi velmi velmi oblíbené laky, které určitě ze svých drogeríí znáte a možná je máte i vy doma. Jsou to Sweetie Crush laky od Rimmelu, což jsou jakoby pískové laky ve velmi roztomilých barvičkách. Já si prvně koupila růžový ale zamilovala jsem si ho natolik, že jsem si musela pořídit další. Tak a teď už jdeme na recenzi :) 


Začneme jako vždy, jako začínám každou recenzi, a to je balení. Balení se mi líbí, font kterým je "sweetie crush" napsáno působí velmi roztomile a vypadá to prostě suprově. Na víčku je jakási nálepka, která mě připomíná stánek se sladkostma, ale nevím, co přesně má označovat. Lahvička laku je klasická, je to ta samá jako u 60 seconds laků, takže to není nic neobyklého.

Tahle kolekce se skládá z celkem fajn odstínů, nejhezčí je podle mě právě tento modrý a růžový, ale i ten zelený vypadá moc hezky. Myslím si, že odstíny těchto laků byly skvěle vybrány a podle mě by měli tuto kolekci přesto rozšířit o několik odstínů - například červený lak by podle mě vypadal skvěle


Výdrž laku je perfektní, mě na nehtech vydrží (s podlakem) 4-5 dní, což je podle mě velmi slušné na to, že chodím do práce kde mi většina laků nevydrží. Myslím si, že za normálních podmínek - bez práce by lak vydržel klidně i týden. Tahle výdrž je podle mě naprosto perfektní a díky tomu řadím tento lak mezi mé nejoblíbenější a nejlepší laky vůbec.

Tenhle odstín modré je naprosto perfektní. Musím říct, že hezčí modrou jsem opravdu neviděla, je to přesně ten odstín modré, které se tváří na světle jako baby blue (světle modrá) a když je trošku šero, působí tmavě. Díky tomu, že lak vytvoří hrubý povrch taky háže celkem zajímavé odlesky a i přesto, že neobsahuje třpytky, to vypadá jako by na nehtu byly nebo jako by jste použily třpytkatý lak. 

Hodnocení : 5/5
Pokud doma tyto laky ještě nemáte, myslím, že by jste to měly napravit. Tyto oba laky jsou naprosto perfektní a silně mi připomínají Gabriellu Salvete a její Stars laky, tedy jen tím že jsou oba pískové a na nehtech skvěle drží. Opravdu musím všem tyto laky doporučit, protože jsou ve všech směrech velmi super. Pokud máte rády laky s pískovým efektem nebo jen prostě chcete oživit svojí kolekci tak si myslím, že je tohle perfektní volba.

Máte zkušenost se Sweetie Crush laky?
Líbí se vám pískový efekt na nehtech?

8 komentářů:

  1. Vypada pekne na nehtech.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem se na ně dívala, tak si pro ně asi skočím :)
    https://katerinazuzanakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě skoč, na nehtech vypadají oba naprosto božsky a ten fialový taky!

      Vymazat
  3. modrou nemusím, ale tahle vypadá moc pěkně :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné! Mám fialový a růžový jsem koupila do giveaway:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger