7. prosince 2014

REALASH | Zkušenost po 3 měsících

Přeji vám všem krásnou neděli,
omlouvám se, že tento týden jsem vůbec nepřidala články, bohužel jsem neměla čas, a nějak mi to prostě nevyšlo. Bohužel jsem zjistila také to, že přidat článek s kvalitníma fotkama začíná být pěkný boj a hlavně to počasí asi prostě nemá rádo můj blog. Proto se už předem omlouvám, že fotky budou buď špatně nasvícené nebo tmavé, no prostě nebudou úplně ideální. Achjo, tohle počasí mě jednou zabije. Ale teď už k dnešnímu článku. Už jsem vám psala dva články o tomto Realash séru, které jsem si velmi oblíbila a dnes tu pro vás mám update po používání po 3 měsících. 


Tentokrát už nebudu mluvit moc o balení, a tak dále, jediné co dodám je, že mi přijde, že sérum vůbec neubývá. Což je jasné, při tom, jak malé množství používám ale musím říct, že mě to potěšilo, že i po 3 měsících mám minimálně na měsíc "palivo" pro svoje řasy. 


A zde už je fotka po používání po 3 měsících - jak vidíte, řasy mám o trochu hustší a ještě o trochu delší a i když na fotce to je těžko poznat, řasy mám "silnější". 

Musím vám teda říct, že opravdu jsem tímhle sérem unešená a naprosto ho zbožňuju. Nečekala jsem, že rozdíly budou opravdu tolik vidět a že je uvidí i někdo jiný, než já. Během těchto tří měsíců jsem se hodně divila, protože řasy mi opravdu neuvěřitelně moc vyrostly a všímají si toho i ostatní lidé. Největší rozdíl je na spodních řasách, které mám teď neuvěřitelně dlouhé oproti tomu, jak krátké jsem je měla. Řasy mám o dost hustší a opravdu delší. I když já nikdy neměla přímo krátké řasy ale teď jsem teprve poznala, co to znamená, mít krásně dlouhé řasy.


Realash sérum vám všem opravdu moc doporučuji. Pokud máte krátké řasy a chtěly by jste o něco delší, opravdu bych vám doporučila tohle sérum. Může se vám zdát, že je dražší, ale opravdu je to super cena na to, že je naprosto bezpečné pro každodenní užívání, je skvěle dostupné, a hlavně opravdu funguje. Kdybych měla ještě někdy vyzkoušet nějaké sérum, šla bych znovu a znovu a znovu právě do tohoto, protože vím, že funguje a i přesto, že já mám citlivé oči a většina produktů mi nesedne a poté mívám problémy jako popraskané žilky, zánět spojivek atd. ale u tohoto produktu jsem nezpozorovala ani jeden jediný problém. Pro mě je tohle sérum opravdu jednička a všem bych ho doporučila.


Máte zkušenost s nějakými séry?

6 komentářů:

  1. O tomto séru už přemýšlím hodně dlouho, bohužel mě vždycky dost odrazovala cena. Když se ale dopočítám částky, kterou jsem dala za prodloužení řas, asi do něj půjdu, protože výsledek je opravdu super :)

    HairOCD

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ho testovala.

    Www.style-and-smile.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. no teda! ta poslední fotka mluví za vše, nádherný výsledek, máš krásné řasy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger