17. srpna 2014

GIVEAWAY WINNER

Ahoj vám všem,
dneska tu máme vyhlášení giveaway! Uběhl měsíc, od toho, co jsem vyhlásila giveaway o dva lesky Dermacol a musím vám říct, že účast mě velmi překvapila! Zúčastnilo se vás opravdu hodně. Při soutěžích jako byla právě tahle, mi je líto, že nemůžu obdarovat všechny. Strašně ráda bych vám všem něco dala, hlavně vám - mým pravidelným čtenářům. 

Ale soutěž je soutěž, a vyhrát může jen jeden. Opět jsem vybírala výherce přes random, takže tady to je. Vítězný komentář číslo 58!





Vítězce gratuluji a hned jdu napsat email, a vy ostatní nezoufejte - brzy tu bude soutěž o sérum na řasy značky Realash!

9 komentářů:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger