22. srpna 2014

GARNIER | Perfect Blur Primer

Krásný pátek vám všem,
dnes tu pro vás mám článek o tomhle primeru od Garnieru "5 sekund", který mám už snad 2 měsíce ale pořád jsem se nemohla dokopat k napsání recenze. Možná proto, že nerada sdílím články s hodně fotkama a tady u tohoto produktu to jinak nejde, obzvlášť proto, že na krabičce je nesmyslně navlečen takový obal, který se prostě dá vyhodit. Primery moc neprožívám, už rok mám stále z Ladyboxu "FashionistA" a ten mi prakticky vyhovuje a nemám potřebu si pořizovat další/nový/ i když by mě možná přesvědčil v tom, že FashionistA je k ničemu. No, po vyzkoušení tohohle primeru jsem se rozhodla, že je budu testovat mnohem častěji než doposud, protože je docela zábava zkoušet různé formy toho, jak pod make upem vypadají nejlíp. Ale teď už k té recenzi.. :) 


Jak se můžete dočíst už na obalu, produkt by měl do 5ti sekund udělat s pletí několik zázraků jako třeba zjemnit, omladit a sjednotit. Ale jak víte, já tomuhle moc nevěřím a proto jsem si říkala, že to musím prostě zkusit, pro klid duše :D Lákala mě hlavně představa toho, že když budete tenhle primer používat, bude vaše pleť matná a nebude třeba používat pudr, nebo nějaký zlepšovák, který zabrání lesklé pleti.  


Tak ale teď už k produktu, a jako obvykle začnu balením. To je podle mě super, skvěle skladné, malé ale zároveň dostačující a když vezmu v potaz to, že má 30ml tak si myslím, že je to naprosto ideální objem. Skvěle se vejde do kosmetické tašky, a to je podle mě fajn, třeba na dovolenou, kde je horko a pleť působí mastně, stačí jen přejet primerem pleť - ani nemusíte aplikovat make up nebo BB Cream a pleť působí sjednoceně a matně, což mi přijde skvělá vychytávka. Já to tak dělám asi nejčastěji, jen natřu celý obličej primerem - poté místy přidám korektor, a pleť vypadá skvěle a to i bez make upu. Opravdu praktický produkt a dá se využít i v tolika způsobech, že si ten oblíbený najde určitě každý!


Primer je podle mě perfektní. Musím uznat, že všechny pochyby co jsem o něm měla rázem zmizely, protože tenhle primer mi na léto neskutečně vyhovuje. A to hlavně tím, že opravdu zmatňuje pleť. Zkoušela jsem ho dávat pod BB Cream, a tam se moc nedržel, pleť naopak působila hrozně flekatě a mám dojem, že ani na pleti moc dlouho nevydržel. Kdežto když dám tenhle primer například pod Chanel nebo mamky Diorem mi primer nádherně zjemnil pleť, vyhladil a navíc pleť působila tak čistě, jemně, prostě nádherně! Musím opravdu říct, že mě primer příjemně překvapil a vůbec jsem nečekala, že tak skvěle bude držet pleť sjednocenou. Neřekla bych, že prodlužuje ale výdrž make upu, na to pozor, pokud sháníte primer, který vám nejen sjednotí pleť ale i třeba prodlouží výdrž vašeho make upu, tak tohle není tak ideální volba. Opravdu si na tohle dejte pozor, protože hodně lidí se mě ptalo jestli prodlouží výdrž a když jsem řekla že ne, všichni se tak divně tvářili jako "a k čemu teda ten primer je, když ani neprodlouží výdrž". No prostě pokud máte třeba červené flíčky, používáte korektor tak tohle je naprosto ideální volba, protože pleť pak je sjednocená, a to je podle mě hlavní účel tohohle primeru. Jo a to že zmatňuje, to je taky určitě jedna z těch fajn věcí. 


Primer se má aplikovat po tom, co si natřete obličej denním krémem a necháte ho vstřebat a pořádně "vsáknout". Já jsem to teda zkoušela, a čekala jsem teda, že to bude fajn ale jako... nevím no, u mě to vůbec nefungovalo a naopak se mi pleť vůbec nesjednotila jako tak, kdybych krém nepoužila. Primer potom už ani nezmatňoval a prostě bylo poznat, že je pod primerem krém. Nevím, jak vám to mám popsat, ale pleť působila uměle. Prostě místy jsem měla vidět červené flíčky, nebo pupínky to nijak nesjednotilo s pletí (tím myslím to, že když jsem na to aplikovala make up, ty pupínky byly pořád hodně vidět, kdežto když jsem neaplikovala krém, pupínky se vyhladily a byly tak o 50% méně viditelné, jestli mi rozumíte) a to mě asi vadilo nejvíc. Možná to tak je jen u mě, ale myslím si, že je lepší krém nepoužívat. A to ani když máte suchou pleť jako já, krém se sice vsákne, ale pleť nepůsobí tak jemně a přirozeně.  Navíc když aplikujete předtím krém, primer se na pokožce pouze usadí, jako takový filtr, a make up pak vypadá jak maska. Podle mě to je tím, že se vstřebal kréma  primer už neměl "místo" v pokožce (kam se vstřebat) a tak už zůstal jen na povrchu a proto pleť působí jak maska.



Klasicky, jako asi téměř každý primer je i tenhle plný silikonů. Což mě to nijak nevadí, ale je asi fajn si to přečíst, protože jsem nedávno četla že právě v primerech jsou silikony, které můžou dráždit kůži a většina žen je na ně alergických, a takovéhle problémy mohou vést až do extrémů jako je suchá kůže, ekzém, vyrážka, pupínky a já nevím co všechno, takhle vaše pleť může reagovat na tyhle alergeny. Takže určitě je lepší to s primerem nepřehánět, protože všechny víme že primer uzavírá póry, pokožka pak nemůže dýchat tak jak by měla a tohle všechno vede k ucpávání pórů, ucpávání mazových kanálků a to všechno se pak podílí na kvalitě vaší pleti.

Pleť má vypadat mladší.. no, to vám ve svým věku bohužel potvrdit nemůžu, vzhledem k tomu, že jsem pořád "teenager" :D Možná tohle posoudí lépe starší ženy, ale já si myslím, že to může pěkně vyhladit vrásky, protože moje vrásky od smíchu to celkem zakrylo.. :D


Líbí se mi to, že je primer do růžova. Je to takové sentimentální ale myslím si že super roztomilé, navíc když je to takhle roztomilá barva. Jsem na tohle trošku praštěná a pro mě to je prostě příjemné, mít doma nějaký produkt, na který se hezky kouká :D Ať si každý myslí co chce, podle mě je důležitá nejen účinost ale i vzhled.

Hodnocení : 5/5
Primer určitě doporučuji, jen je potřeba najít svůj vlastní způsob, jak ho aplikovat aniž by jste se řídily obalem, kde je napsáno "používejte po denním krému". Samozřejmě některým z vás to může vyhovovat, jen mě to prostě přišlo k ničemu a hlavně efekt matné, sjednocené a "mladší" pleti to rozhodně nevytvořilo.

K zakoupení za skvělou cenu na parfums.cz


Jaký primer používáte vy?

10 komentářů:

  1. Oooh seems promising :)
    http://www.redalicerao.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká podrobná recenze :-) Blur mám taky doma a používám ho jen občas. I když se mi taky líbí efekt, který dělá, vadí mi právě ty silikony - mám tendenci k ucpávání pórů :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) souhlasím, ty silikony jsou u někoho docela problém :/ já si třeba na nos musím dávat malinko jenom, protože jinak mi tam naskáčou pupínky.. :/

      Vymazat
  3. Vynikajúca recenzia. Produkt je to rozhodne zaujímavý, ale už jedného silikónmi nadupaného krásavca doma mám, takže možno až ho spotrebujem, vrhnem sa na Garnier :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :) hehe, škoda, že všechny primery obsahují tolik silikonů.. :) dej pak vědět, jak ti sedl!

      Vymazat
  4. Líbí se mi :)) Tak uvidím :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím jsem bohužel nenarazila na primer, který by mi neucpával póry (zatím jsem tedy zkoušela jen ty drogerkové), takže žádný primer už nepoužívám. Používala jsem nějakou dobu primer od Catrice, který mi výdrž make-upu skutečně prodloužil, ale když jsem si všimla toho, že se mi díky němu zhoršuje pleť, tak jsem ho přestala používat.
    Tenhle bych brala všema deseti, kdyby mi pleť tolik nebláznila :D :)

    Janina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel takové budou asi všechny primery, což je škoda, protože pleť je na to často dost háklivá:/

      Vymazat
  6. Je moc příjemný a na mou mastnou pleť mi vyhovuje:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger