16. května 2014

KLORANE | Šampon

Všem vám přeji krásný pátek,
ačkoliv je dnes venku opravdu ošklivo, teda alespoň u nás, tak mám konečně dobrou náladu, protože je pátek. A pátek znamená nový článek. A dnes tedy budu mluvit o tomhle šamponu od značky Klorane, která nepatří mezi drogerkové značky a možná už to je často náznak toho, že se jedná o kvalitnější značku. No ale teď už tedy k šamponu..


Ačkoliv jsem dostala jen vzorky tohoto šamponu, oba po 25ml, vydržely mi dohromady na 6 umytí! Což je podle mě úžasné, protože málokterý šampon tolik pění a hlavně tolik vydrží. Stačí ho opravdu malé množství a stačí na celou hlavu. Jedna lahvička mi vydržela na týden, vlasy si myji týdně 3x, a to opravdu jsem použila malinké množství. U šamponů jako třeba Garnier jsem vždy spotřebovala mnohem, mnohem více produktu a tak mi méně vydržel, i přesto že cena je nízká tak mi to celkem vadilo. Proto si myslím, že je lepší si za kvalitu připlatit. 

Balení je jednoduché, není na něm nic extra, je obyčejné a na první pohled nezajímavé. Ale opět se zde potvrzuje "nesuď knihu podle obalu", a teď, když vím jaký tenhle šampon je, a že bych pravděpodobně nikdy nekoupila v drogerii šampon s takovýmhle obalem, jsem moc ráda, že jsem ho alespoň vyzkoušela takhle a přesvědčila se, že obal neudává kvalitu produktu - a to platí nejen u šamponů.

A co vůně, se můžete zeptat. Ano, líbí se mi, jak voní. Voní při čichnutí k němu v balení, voní na ruce, voní na vlasech a voní i další den. Miluji, když takhle šampony voní, protože po vyzkoušení několika drogerkových šamponů jsem zjistila, že voní jen v lahvičce a druhý den vlasy vůbec nevoní. Navíc, vůně není vůbec vtíravá, je to taková přírodní vůně, kterou nevím, k čemu přirovnat. Je hrozně přijemná a opravdu vlasy provoní na dlouho.

Účinky tohoto šamponu jsou naprosto ohromující. Možná víte, že já mám vlasy poměrně suché a proto vybírám vždy šampony, které jsou bez parabenů etc. Tenhle šampon udělal z mých vlasů nádhernou, hustou a jemnou hřívu, kterou jsem snad nikdy ještě neměla. Vlasy mi nelítaly kolem hlavy jako jindy, a byly takové úhlednější.

Za mě je tenhle šampon rozhodně velký objev a plánuji si koupit plné balení, protože je opravdu perfektní. Nejen, že vlasy po něm vypadají zdravější, pevnější a lesklejší ale dokonce jsou i mnohem, mnohem jemnější než od jiných šamponů. Od srdce mohu říci, že jsem se do tohohle šamponu zamilovala natolik, že na určitou dobu budu používat už jen tenhle.


K zakoupení opět na skvělém parfums.cz
Hodnocení : 5/5

6 komentářů:

  1. Skvělá recenze! šampon je docela láká vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Určitě vyzkoušej, sice je trošku dražší, ale jak jsem říkala - rozhodně se vyplatí!! :)

      Vymazat
  2. Skvělé!!! :-)

    http://www.klaranekulova.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku chci už dlouho vyzkoušet :-)

    http://www.changingroom.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Klorane je podle mě super značka.. Měla bych si od nich zase něco pořídit - hlavně jejich suchý šampon, který mi nedávno došel, to je bomba. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hey, honey!
    I followed your blog via bloglovin. Please follow me back!

    http://www.bloglovin.com/blog/3947784

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger