14. května 2014

Biosil | Doplněk stravy pro růst vlasů

Zdravím vás všechny,
dnes tu nemám pro vás recenzi na kosmetiku ale na tenhle doplněk stravy, aneb Biosil, který je hodně populární, hodně diskutovaný a celkem oblíbený pomocník na zrychlení růstu vlasů, nehtů a i zlepšení jejich kvality.  Já se ho rozhodla vyzkoušet po tom, co na mě přišla deprese z ostříhaných vlasů a doufala jsem v to, že mi "do druhého dne" vlasy narostou jako jsem je měla dřív. Biosil v lekárně najdete jako klasický Biosil a Biosil Plus. Já používala Biosil Plus a tady je má recenze..


Prvně pár základních informací o Biosilu :
  • Biotin - přispívá k udržení normálního stavu vlasů, pokožky a sliznic.
  • Zinek přispívá k udržení normálního stavu nehtů, vlasů a pokožky. Dále se zinek podílí na procesu dělení buněk, přispívá k ochraně buněk před oxidativním stresem a k udržení normální funkce imunitního systému.
  • Kyselina pantothenová (ve formě pantothenátu vápenatého) přispívá ke snížení míry únavy a vyčerpání.

Složení :
Biotin (vitamín H) 0,15 mg, Kyselina pantotenová 6,00 mg, Zinek 10,00 mg, Oxid křemičitý 15,00 mg



Biosilu jsem měla 2 balíčky, tudíž 120 tabletek a tudíž jsem ho brala 120 dní. Hodně lidí říkalo, že je nutné brát ho denně a minimálně tyhle dvě krabičky mít, aby člověk viděl rozdíl. No a musím říct, že z mého pohledu, mi Biosil k ničemu nepomohl. Žádné extra pevné nehty, nerostly mi tak rychle, a to samé s vlasama. 
Což mě hodně zklamalo, protože Biosil si chválí spousty lidí (slečen) a na blozích jsem četla jak rychle vlasy rostly, ale když si to vezmu, vlasy mi vyrostly za 4 měsíce o + - 20cm, což mi takhle rostou normálně bez jakékoli pomoci. Nevnímám a nevidím žádný rozdíl ani v kvalitě vlasů, přijdou mi stejné jako před rokem..  Za mě je Biosil rozhodně jedno velké NE. Nepomohl mi tak, jak jsem očekávala, a i když nestojí tolik, byly to zbytečně vyhozené peníze.

Jediné co jsem tak trošku postřehla je, že mi vlasy rostou až na čele, nevím jestli se mi tím snaží Biosil říct, že mám vysoké čelo, ale tyhle miminkovské vlásky, co je nezkrotí ani čelenka jsou hrozné. Zapíchávají se mi do očí a nebo hůř - padají mi k nosu a já pak pčíkám jak blázen :-D Každopádně tohle je asi jediný plus - podporuje růst nových vlasů.

Cena je myslím 70 Kč a zakoupit ho můžete v lékárně.
Hodnocení : 1/5
Jaké zkušenosti s Biosilem máte vy?
Hodláte ho někdy vyzkoušet?

14 komentářů:

  1. Mně taky vůbec nepomohl ;) mám druhé balení a nezpozorovala jsem žádnou změnu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem nepozorovala vůbec žádný rozdíl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho užívám kvůli nehtům a pomáhá mi :) ale růst vlasů nic neurychlí, je dán geneticky, maximálně může vlasy posílit, tím pádem se méně lámou a vypadá to jakože rychle rostou :) to jen různé firmy si vymýšlí, že jejich výrobek urychluje růst, aby si ho lidi koupily :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem nezkoušela :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zkušenosti nemám žádné, ale myslím si, že za tu cenu se určitě vyplatí jej zkusit. Risknu to a uvidíme :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/blogersky-tag.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já jedla tři měsíce Methionin, který je na předpis a bere se 3 měsíce. Jedno balení je na měsíc a stojí cca 60,- s tím, že se berou denně tři tabletky. Pozorovala jsem na sobě změny vcelku velké. Vyrašilo mi asi milion nových vlasů a nehty mám tvrdé jako skála :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ho teď začala nedávno brát, tak jsem zvědavá, jestli se dostaví nějaký výsledek. Beru ho kvůli nehtům :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak brala jsem rok a nic a pak jsem zkusila Pantheol na vlasy a bomba už po 3 měsících byly vidět účinky (rychlejší růst a kvalitnější vlasy a víc jich bylo taky), ale nejvíc se začal projevovat až po půl roce http://www.lekarna.cz/panthenol-cps-60x40mg-dr-muller-1/

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  9. Jednu dobu jsem Biosil taky brala a kromě zpevněných nehtů jsem si ničeho jiného nevšimla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dva měsíce jsem to žrala a zlepšení žádný, spíš naopak, začaly se mi třepit nehty, což se mi předtím nikdy nedělo. Na vlasy se mi mnohem líp osvědčil mandlovej a kokosovej olej, zastřihávat konečky a nenamáčet je víc jak 2x týdně.

    OdpovědětVymazat
  11. Slyším o něm poprvé, já brala obyčejný zinek nebo co na vlasy a taky sem moc změnu neviděla.. Tak rači nechám tělo bez tabletek a vlasy rostou jako normálně:)

    OdpovědětVymazat
  12. Já mam výborné, ale nesmíš věřit těm 3-4 měsícům.. Výsledky se dostaví až tak po roce, 4 měsíce je hrozně krátký čas pro vitamíny, abys viděla výsledek. Já ho beru ještě s panthenolem už asi 3 roky a nemůžu si stěžovat, zachránily mi vlasy. Bohužel, ne každý má na to trpělivost, a proto pak vznikají informace, že nefunguje. Musíš to vydržet :)
    EJNET

    OdpovědětVymazat
  13. Biosil som zatiaľ neskúšala, najlepšie výsledky som mala vždy po klasickom Zinku, ten zaberá podľa mňa síce skôr na rast nových vlasov, ako do dĺžok, ale aj to je úspech. Na nechty zinok podľa mňa veľmi nepôsobí a ešte som vyskúšala Antioxidant Forte, ktorý mi odporúčala jedna kamarátka, tá ma ale kvalitné vlasy, na tých mojich to nezanechalo žiaden efekt, ani nové vlasy, ani zlepšenie kvality či nedajbože zmena dĺžky.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  14. A very good and informative article indeed. It helps me a lot to enhance my knowledge, I really like this..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger