26. května 2014

AVON LIPSTICK

Hezké pondělí vám všem,
doufám, že jste si víkend pořádně užili a nachytali nějaké opálení, když bylo tak hezky. Já se přes víkend dost spálila a tak teď trpím a snažím se to vydržet, s chemií v ruce. Ať už jsou prázniny, mám dojem, že za chvíli umřu vyčerpaností.. Ale teď k věci. Dnes tu mám recenzi na tuhle rtěnku od Avonu, v odstínu Tender Mauve.


 Je to celkem přirozený odstín, takže takový ideální na léto a já ho rozhodně budu brát sebou na dovolenou. Je to takový spíše do hněda odstín, a na rtech se tváří velmi přirozeně - je to spíš taková "moje rty ale hezčí" barva. Líbí se mi, že je matná třeba po 2 hodinách a tak ze začátku se trochu leskne ale pak zmatní. Nevím, jestli to pozoruje ještě někdo u těchhle rtěnek, ale mě se tenhle efekt moc líbí.


Obal je takový obyčejný, neřekla bych, že mě nějak extra oslovil ale za to se mi líbí přímo ve rtěnce vyražený nápis AVON. Každá rtěnka, v které je takhle vyražena značka na mě působí hned mnohem lépe - dokonce i Essence. Obal na mě ale působí velice levně, jako takové ty levné rtěnky u vietnamců, nemůžu si prostě pomoct. Ačkoliv bych si ráda tenhle obal zamilovala, tak to nejde, protože na mě průhledný vršek působí prostě levně. Ale funkční je, to se musí nechat. Rtěnku jsem už měla i v Paříži a obal vydržel i velký nápor na kufr. :-)

Výdrž rtěnky je +- 4 hodiny a to si myslím, že je docela dobrý výkon na Avon. Většina rtěnek od Avonu, co jsem v minulosti měla, mi na rtech totiž vůbec nedržely a tak jsem se bála, že tohle bude to samé. A i když to není žádný extra držák, její výdrž je opravdu docela fajn. Ani pigmentace mě nijak nezklamala, spíš naopak! U takovéhle rtěnky jsem čekala takové to "přetři sem, přetři tam a dostaneš to co chceš" ale ono stačí jen jednou a je to. Líbí se mi, že rtěnka nijak neklouže ke krajům rtů a na rtech je příjemná.

Dokonce i vůně mě překvapila - tahle rtěnka totiž voní moc přijemně, jemně a tak jakoby nasládle. Ale je také pravda, že vůně působí trošku uměle ale myslím si, že to většině nevadí. 


Hodnocení: 4/5

K sehnání na stránkách avonu nebo u vaší "avon lady" za 160 Kč.

Co říkáte na "Avoňácký" rtěnky?
Jaký odstín rtěnek nosíte teď v létě nejraději?

10 komentářů:

  1. Dohneda pigmentované rúže moc nemusím, siahla by som skôr po niečom ružovejšom :) Pekné :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    >> GIVEAWAY <<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hnědé barvy jsou víc přirozené, ale určitě by byla fajn i v růžovém odstínu :)

      Vymazat
  2. Rtěnka vypadá skvěle! a dle tvé recenze je asi fakt dobrá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také vlastním jednu takovou rtěnku akorát v odstínu nude :))) a je super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle mám doma, v jiném odstínu tedy, a myslím, že je to jedna z nejpovedenějších rtěnek od Avonu vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  5. I like avon lipstick, i own quite a few of them and I love them all! ^^

    SoBarbylicious BLOG
    SoBarbylicious Facebook PAGE

    OdpovědětVymazat
  6. aj ja mám od avonu taku nafialovelú a je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odstín je hrozně krásný! Ráda bych si teď na léto nějakou z Avonu pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Přes léto mám ráda spíš světlejší rtěnky, růžové, nude a podobně, ale když je venku ošklivě, klidně zvolím i červenou. Avoňáckou rtěnku nemám žádnou. Většinou jsem si vždycky objednala něco, co se mi v reálu vůbec nelíbilo. Hlavně nemám moc ráda rtěnky se třpytkama a většinou jsem narazila právě na ně :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger