4. dubna 2014

BLUE SUGAR LOVE

Zrovna když jsem si myslela, že se do žádných Gabriella Salvete laků nezamiluju tolik, jako do Stars..
Přeji vám všem hezký pátek. Dnes tu mám krátkou recenzi nového laku Gabriella Salvete kolekce Sugar, která je absolutně dokonalá. Četla jsem už spoustu názorů, jako že tahle kolekce je nic moc a tak. Ale podle mě je opravdu super a hlavně na léto je jako stvořená. Líbí se mi barvy, které se podle mě hodí úplně dokonale na léto.


Krytí je docela fajn. Jedna vrstva nevypadá špatně, ale lepší jsou 2+ vrstvy. V lahvičce je vidět, že tečky jsou nejen bílé, ale i světle nebo tmavě modré. To je podle mě jeden z důvodů, že lak na nehtech vypadá zajímavě hned od pohledu, protože působí svěže a jemně, a kontrasty mezi tečkami a lakem nejsou moc velké. Výdrž je super, lak na nehtech bez jakéhokoliv poškození zůstane cca 3 dny a to bez top coatu. Podle mě je tohle úplně ideální výdrž.


Samozřejmě laky GS jsou skvělé svým vzhledem a tenhle je obzvlášť "nyny", protože horní tečkovaná část je úplně skvěle udělaná. Štěteček je klasický Salveťácký, takže je super a skvěle se s ním pracuje. 

Myslím si, že všechny barevné provedení působí hezky jemně, a hodí se na každou příležitost. Já jsem si prsteníček přelakovala ještě lakem od NYC se stříbrnýma a modrýma třpytkama a vypadá to také moc hezky a hlavně zajímavě. Přijde mi to jako taková párty verze tohoto laku. 


Pokud jste tuhle edici Sugar laků neviděli, přidávám obrázek všech pohromady. Další favorit kromě modré je ten první, fialový, ten třetí - tmavě růžový a předposlední donut barvička. <3


Laky seženete v drogerii Teta nebo Rossmann za 90 Kč.

Co říkáte na tuhle kolekci?
Líbí se vám nějaký lak? Pořídili jste si nebo pořídíte si jeden?

15 komentářů:

  1. Já nevím.. já si je snad budu muset časem pořídit všechny.. vypadají prostě božsky! včera jsem se kvůli nim vydala do Rossmanna, ale bohužel je ještě neměli.. tak snad někdy příští týden..:)

    OdpovědětVymazat
  2. i když modrou zrovna dvakrát nemusím, tenhle lak vypadá vážně úžasně! <3 celkově máš skvělé nehty! :))
    mně se asi nejvíc líbí poslední dvě barvičky, takže asi taky brzo zavítám do tety :D

    OdpovědětVymazat
  3. všetky sú krásne, i ten modrý je rozkošný a tebe pristane :-) musím si nejaký zadovážiť i ja :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle vypadá perfektně asi se podívám po nějaké barvičce :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty nové laky vypadají prostě úžasně :-)
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Teda kolekci Sugar jsem ještě nezaregistrovala, ale vypadá moc pěkně a nejspíš zavítám do drogerie :)
    Super článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tento je naozaj prekrásny! A tá farba...♥
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  8. very beautiful nails!!!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Wow tak tento lak mě velmi zaujal! Je moc pěkný, je to už podruhé co jsem se nechala tvou recenzí na lak "zmanipulovat" :D ale když on je tak krásnej! Musí být v mé sbírce! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, tak promiň! :D když ty laky jsou tak krásný žejo <3

      Vymazat
  10. tie laky sú úplne dokonalé, najviac sa mi páči tento modrý čo máš ty, ale aj ostatné sú pekné :) od GS nemám ešte žiadny lak, no chcem konečne nejaký vyskúšať, tak možno to bude práve z tejto kolekcie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten modrý je asi nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Laky se mi líbí moc, určitě si pro nějaký brzy zajdu. Ten lila je krásný.

    OdpovědětVymazat
  13. Musím říct, že se mi tento efekt líbí. Sama jsem si včera koupila ten červeno-oranžový, na léto bude jak dělaný. Ještě jsem ho ale nestihla nalakovat, přesto si myslím, že jen u jednoho odstínu nezůstanu. Tento modrý se mi také velice líbí.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzerá to úžasne! :) Aspoň jeden musím doma mať ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger