23. března 2014

HOW I STORE COSMETICS VOL.2 + NAIL POLISHES COLLECTION

Hezkou neděli všem,
je tu pokračování článku jak skladuji kosmetiku a tentokrát se jedná o laky na nehty. Měla jsem jich o půlku víc, než jsem vyhodila ty vyschlé a ty, s kterýma se nedalo už pracovat, některé jsem rozdala a některé jsem použila na vylepšení kabelky ve stylu Carrie z The Carrie Diaries.

Teď je mých laků kolem 50ti, některé nosím v kabelkách, což jsou většinou průhledné laky, kterými si pomáham když se mi třepí nehty nebo když se mi zlomí. To je asi 6 laků, co nejsou na fotce.


Laky skladuji v krabici od Ladyboxu ze září, což byl můj první a poslední Ladybox. Dříve jsem laky měla "na volno" v šuplíku, ale vzhledem k tomu, jak nepraktické to bylo, tak jsem začla laky dávat do krabic. Když mi přišel Ladybox, věděla jsem že to bude úplně ideální krabice pro laky. 


A teď už k mojí sbírce. Laky tam nejsou všechny, navíc jsem si koupila dalších 5 laků, které jsem už nestihla vyfotit, ale určitě je ještě uvidíte.









Dohromady to je + - 55 laků na nehty. Slušný score, ne? :D
Přeju vám hezký zbytek 

Jak vypadá vaše skladování laků u vás?
Kolik laků máte?

8 komentářů:

  1. Sbírku máš moc pěknou, já jich zatím tolik nemám, ale vlastně jsem za to ráda:D protože pak by mě to nutilo si každý den lakovat nehty:D

    OdpovědětVymazat
  2. krásna zbierka :) ja mám lakov trochu menej, ale som s mojou zbierkou spokojná :D
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná sbírka :)) Já jich mám myslím kolem 40 :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká sbírka. Já tolik laků určitě nemám :D

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  5. pekná zbierka aj fotky !

    na mojom blogu prebieha giveaway s kozmetikou GF Ferre, ak máte záujem!!   
    ------------ >>> CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná sbírka, také mám v plánu tu svou nafotit :).

    OdpovědětVymazat
  7. Já je chci domů!!!!!!! hned bych ti všechny vzala :D Já mám jen 28 a doufám že se i moje sbírka časem ještě rozroste :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger