2. února 2014

EXTRA WOW LASH

Přeji vám hezký večer.
Dnes bych vám chtěla dát tip na super levnou řasenku, která vůbec není tak špatná, jak by se dalo čekat. Je to klasická Rimmelka s moc pěkným obalem. Jmenuje se Extra WOW lash. Koupila jsem si jí už celkem dávno a používala asi 6měsíců. Ano, 6 měsíců a nevyschla, necuckovala a byla pořád jako nová. A jak jsem poznala že už se nedá používat? Zní to divně, ale kartáček už neměl svůj tvar a řasy nenatočil tak, jako dříve.


Musím říct, že za pár korun jsem čekala nějakou strašnou kvalitu. Ale prásk! Kvalita byla dost dobrá, i přesto, že kartáček nevypadá zrovna lákavě. Je malý a nemá moc dlouhé štětinky. Já si většinou řasenky vybírám podle délky štětinek, ty delší totiž většinou natočí a oddělí řasy, zatímco krátké je zahustí. Takhle řasenka zvládla obdivuhodně obojí a to ještě bych řekla mnohem lépe, než většina dražších řasenek.

Ještě chvíli se vrátím ke kartáčku - na fotce je vidět, že štětinky jsou od sebe daleko, nejsou moc husté ani dlouhé. Řasy ale natočí, krásně zahustí a celkem i prodlouží. Nedělá téměř vůbec žmolky a když ano, stačí jen přejet přes ono místo a žmolek se stáhne dolů. Jen je horší dát více vrstev, jelikož řasenka pak opadává pod řasy a to asi většina z nás nechce. Proto je nejlepší pouze jedna vrstva.


Za sebe bych vám řasenku doporučila, svůj úkol splňuje a ta cena je prostě hodně nízká. 

Hodnocení : 4/5

9 komentářů:

  1. tahle je super mam jí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle jsem měla a je vážně super. Kupuju si spíš levnější řasenky a tahle mě taky překvapila :)

    OdpovědětVymazat
  3. :) ked chcete skusit stastie amm hu teraz v mojej GA :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsem si uvědomila, že jsem ještě řasenku od Rimmel neměla :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Mockrát jsem se na ni dívala... asi si ji pořídím;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám od Rimmel tu modrou, voděodolnou a nemůžu na ni říct půl slova;) Zdá se mi stejná jako řasenky za dvěstě-třista korun:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle mám taky doma, a je opravdu báječná, za tu cenu teda stojí zato :)))
    http://czechfashionlove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger