30. ledna 2014

NEW IN

Tak tu máme konec ledna a s ním i new in článek. Nebude moc dlouhý, protože jsem si toho zase tolik nepořídila. Mám takový pocit, že jsem stejně na něco zapomněla. No nic. Jdeme k novinkám.

První je tahle nádherná micelárka od Garnieru. Je to novinka a je úžasná, vzhledově mi připadá jak nějaká pěkná pet flaška. Jsem moc zvědavá, jaká bude. Těšte se na recenzi :-)



 Teď tu máme laky. Jeden je od Rimmelu, z kolekce Kate. Je nádherně tmavě modrý, a spíše vypadá, že je černý, když není pořádné světlo. Takovéhle laky miluji, jsou univerzální a vypadají nádherně.  Další je Gabriella Salvete Enamel. Sháněla jsem dlouuho sněhobílý lak, a když jsem viděla tenhle zdál se perfektní. Bohužel zatím jsem ho zkoušela jednou a nic nevydrží.. tak uvidíme,jak obstojí příště.



U nehtů se budeme držet. Na řadě je odlakovač od Essence s třpytkama, který je naprosto super cute! Je nádherný a ty třpytky v něm jsou prostě třešnička na dortu. Ještě jsem ho nezkoušela, ale jsem zvědavá, jaký bude, hlavně jsem zvědavá na ty třpytky, jestli budou dřít nehet nebo ne..


Long Lasting od Dermacolu už je profláklá rtěnka, já si jí pořídila ve fialovém odstínu a je super. Čekejte článek ;)


 Rocket Volume jsem se chystala dlouho vyzkoušet a tady je. Zatím nejsem nijak unešená, ale třeba po delším používání změním názor.


Parfém Tezenis z limitované edice. Úžasně voní! A je praktický, do kabelky si ho stačí hodit a nezabere téměř žádné místo. A mimochodem, koukejte na to nádherné balení <3


Krém od Dermacolu, pro suchou pleť. Předchozí jsem už vypotřebovala a moc mi vyhovoval a tak jsem se rozhodla, pořídit si další ale jen v jiném balení. Zatím jsem moc spokojená, ale uvidíme, jaký bude v těch větších mrazech.


Maska na vlasy.. No, jsem zvědavá, ještě jsem o ní nikde recenze nečetla a tak se těším, až jí vyzkouším.


Nová úžasná kabelka. Je dokonalá. Zbožňuju jí. Na blogu si o ní ještě zítra nebo v sobotu přečtete. <3


Last but not least... bižuterie. Zlatý řetěz a perličky. Perly na krk jsem sháněla pekelně dlouho a konečně jsem našla v ideální délce. A zlatý řetěz je klasika a navíc teď velký trend.


Co jste si koupili v tomto měsíci vy?

19 komentářů:

  1. Micelárku vidím poprvé, ale už se těším na její recenzi, jelikož mám Garnier hodně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. všetko také parádne veci!!! kabelka je božská, micelárku a odlakovač chcem tiež vyskúšať ,a ten tmavý lak Rimmel mám aj ja, a je skvelý :)))

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem si konečně objednala z sheinside moji vysněnou parku:) jinak radši ani nebudu vzpomínat, co všechno jsem si nakoupila, jinak bych se zhrozila :D moc se mi líbí kabelka!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá na recenzi micelárky od Garnier :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujal mě ten parfém, vážně krásný obal.

    OdpovědětVymazat
  6. Kolem micelárky pořád chodím a chci si ji koupit, ale musím vyčkat na větší obnos peněz :)
    Jinak moc pěkné věci, ten parfém je strašně roztomilý ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké věci... na tu recenzi o micelárce se vážně těším! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. tu Micelární vodu jsem taky včera viděla v obchodě, dokonce v DM byla v akci, ale neměla jsem peníze, takže se těším na tvoji recenzi ať vím jestli to má nebo nemá cenu kupovat! :) ta voňavka od tezenis je úžasná :( a tu řasenku teď vidím u hodně lidí :) třeba ji někdy vyzkouším :)
    a ta kabelka je prostě boží!!!

    OdpovědětVymazat
  9. :) jé ta micelárka vypadá skvěle :) supr balení no a ta voňavka nemá chybu vypadá božsky :-O

    OdpovědětVymazat
  10. těším se na recenzi o micelárce, ještě jsem ji nikde neviděla:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na tu micelárku jsem vážně zvědavá :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasný věci!! Ten odlakovač vypadá skvěle, kabelka parádní;) Na tu micelárku jsem zvědavá;) Ps: vypadá jako pet lahev, ale radši ji nepij;))

    OdpovědětVymazat
  13. Tá vecička na odličovanie vyzerá skvele:)Urob recenziu!...teším sa

    OdpovědětVymazat
  14. Ta micelárka od Garnier vypadá vážně lákavě :-)
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  15. micelárku jsem také objevila je velmi dobrá:) a hezky voní:) a ten obal mi přijde hezký:)

    OdpovědětVymazat
  16. S tou novou micelárkou od Garnieru som sa ešte nestretla, budem musieť skočiť opäť do drogérie.. A takisto ma oslovil odlakovač od Essence, ale zaujímalo by ma, či tie trblietky potom neostanú na nechte.. :-/ Určite si prečítam všetky recenzie, už sa na ne moc teším :-)

    Prajem krásny deň | Zuzana Stanko | www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger