16. září 2013

Yves Rocher

Ahoj všem,
dnes bych vám chtěla představit masku Yves Rocher, o které jsem se zmiňovala v new-in článku. 


Jedno balení obsahuje dva "pytlíčky" s maskou, tudíž se maska dá použít dvakrát. Pokud si libujete v maskách, tak vám právě tuto doporučuji. Maska by měla být na obličeji jen 3 minuty. Když jsem masku měla prvně, měla jsem ji tam přesně 3 minuty, ale když jsem si jí dávala po druhé, už jsem to natahla na 5minut. 
co mají obě masky splňovat?
Pleť jsem měla po masce naprosto dokonale jemnou, cítila jsem, jak se mi stahly póry a dokonce i menší stroupky na kůži "odpadly". Masku jsem si velmi oblíbila, určitě si jí koupím znovu, protože jsem ještě nikdy nenatrefila na lepší masku.
na obličeji
Maska má takovou barvu do hněda, a je bez vůně. Na kůži ale vypadá spíše bíle. Po první minutě uschne a zatvrdne, a doslova cítíte, jak vám póry stahuje.

Cena je 40 Kč a seženete ji v prodejnách Yves Rocher.
Hodnocení : 10/10

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger