15. září 2013

Cosmetics favourites

Přeji krásnou neděli,
doufám, že pátek třináctého jste ve zdraví přežili. Já bych vám chtěla dneska představit mojí absolutně nejoblíbenější kosmetiku, ke které se budu s radostí i nadále vracet.


Začala bych u pudru.
Pro mě je pudr velice důležitý. Můj nejoblíbenější pudr je od značky Max Factor. Určitě jste někde v drogerii tento pudr už zahlédli (brzo udělám recenzi na tento pudr). Prozatím vám prozradím, že pudrů jsem vyzkoušela opravdu několik a tento prostě vede ve všech směrech. Cena tohoto pudru je podle mě skvělá, na to, jaké schopnosti má. Sehnat ho můžete zde.



Přesuneme se k očnímu líčení.
Líčení očí nikdy, nikdy nevynechávám. Podle mě je to nejdůležitější prvek líčení - mít hezky Koupit tyto úžasné stíny můžete na parfums.cz
namalované oči. Oči jsou jediná věc na mě, která se mi líbí, proto se jí snažím patřičně zvýraznit. Jako oční stíny jsem si velni oblíbila Eye studio od Maybelline s barvami jako je růžová, stříbrnobílá, a šedočerná ( také brzo očekávejte recenzi).


Tužka na oči je od stejné značky.
 Tužky velice ráda zkouším nové, ale tahle mi vyhovovala nejvíc. Doma jich mám několik, a používám je když potřebuju mít jistotu, že se mi tužka nerozteče a vydrží několik hodin. Myslím si, že namalovat se správně a decentně tužkou je doslova umění, protože když občas vidím ty mladé slečny které oči obkreslí tlustýma linkama, říkám si, že by na tužky měl být něco jako "zbrojní průkaz". Myslím, že je důležité umět se s nima namalovat, protože jakmile máte špatně namalované linky, může to zkazit celkový vzhled líčení. Svou jistotu v tužce si můžete objednat zde.



Budeme se držet ještě chvíli u očí a povím vám něco o své oblíbené řasence.
Na blogu jsem se o ní zatím ještě nezmiňovala, ale to hodlám brzy napravit. O této řasence jste určitě slyšeli hodně, protože patří mezi ty naprosto nejlepší. Zatím vám o ní nic neprozradím, protože všechnu tu chválu si chci nechat na samotnou recenzi (těšte se!). Objednávat můžete zde.


Nyní se přesuneme ke rtům.
Rty jsou opět velmi důležitým faktorem v líčení. Určitě znáte to dilema, když se rozhodujete mezi odstíny rtěnek v drogerii. Výběr správné rtěnky je opravdu hodně těžký, ale na ulicích můžete vidět, že pár slečen i starších dám si s tím hlavu nelámou. Ale o výběru správné rtěnky až někdy jindy. Chci vám představit oblíbenou ale i nenáviděnou rtěnku Maybelline Color sensational. Už jsem o ní psala (zde). Proč mám tuto rtěnku tak ráda? Nejen kvůli nekonečném výběru úžasných barev, nejen kvůli skvělé ceně, ale hlavně proto, že rtěnka opravdu dobře vypadá na rtech! Pokud si chcete o rtěnce přečíst víc, klik sem.



A zakončíme tento článek leskem na rty.
Tentokrát lesk od značky L'oréal. Tento lesk vám chci brzo představit, protože je naprosto úžasný. Pokud ho neznáte ze svých drogerií, dovolte mi říct, že je naprosto skvělým společníkem. Lesky moc nemusím, protože mi přijdou jako kdyby si někdo oslintal pusu. Každopádně tento lesk mě oslovil hned, když jsem ho v drogerii uviděla. Jedná se o malé balení, které se dá všude nosit. To zaprvé, a za druhé mě především oslovil štěteček. Je ve tvaru "slzičky" což mi přišlo velmi roztomilé a při aplikaci jsem pochopila, že je to i velmi výhodné. Brzo vám tento lak představím, ale pokud vás zaujal, mrkněte sem. 


Jaké favority v kosmetice máte vy nebo na co nedáte dopustit ? :)

7 komentářů:

  1. Ten pudr myslím že i mám. Těším se moc na recenze:))) Ta rtěnka mě docela zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pudr už mě nějaký čas pěkně láká, super článek:-))*
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. super článek, tato řasenka také patří mezi mé favoritky:)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Teším sa na recenzie! Hlavne riasenky a púdru :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger