22. září 2013

Vichy Idealia Life Sérum

Vichy.
Většina z vás určitě tuhle značku zná, protože podle mě nechybí v žádné domácnosti. Vichy je jedna z mála kosmetických značek, která se opravdu věnuje tomu, aby výsledek byl vidět a byl opravdu účinný. 

Já se rozhodla vyzkoušet novinku od téhle skvělé značky - Idealia Life Sérum. 
Tohle sérum slibuje hned několik věcí :
Svěží a pružná pleť
Sjednocený odstín pleti
Odpočatý vzhled
Stažené póry


A teď - co doopravdy sérum splní?
Pleť je jemná, opravdu jemná a pružná celý den. Sjednocený odstín pleti.. No, tímhle si nejsem tak jistá, odstín určitě sjednocený nevypadá, a jen mi přijde, že rozdíly odstínů pleti nejsou tolik vidět. Odpočatý vzhled - ano, s tímhle bodem souhlasím opravdu nejvíce. Všimla jsem si už po týdnu, že kruhy pod očima (které mám hodně) nejsou tak výrazné, pleť má zdravý vzhled - možná i kvůli tomu, že krém je takový "třpytivý" a pleť pak vypadá rozjasněná. Stažené póry - rozhodně ano. Taky jsem si všimla, že pupínky začly po delším používání mizet. 

Sérum je určené pro lidi s unavenou pletí, ve stresu, s nevyváženou stravou, kuřáky, a plno dalšího. Já na své pleti vidím opravdu velký rozdíl, myslím, že se opravdu vyplatí investovat do tohoto krému.  Co mě na krému zaujalo nejvíce, je, že pleť se po něm nemastí ale ani nevysouší. Krém je obohacený o zlatou a růžovou perleť - což je na krému i vidět ( a bohužel, se mi nepodařilo vyfotit..). Pleť je hydratovaná, a podle mě, stačí krém používat jednou denně a opravdu účinky vydrží až do dalšího použití .
Sérum rozhodně doporučuju, takže pokud jste nespokojený se svou pletí, ušetřete si na tenhle kvalitní přípravek protože se nebudete muset bát, že by nefungoval.

Cena je kolem 800 Kč, a seženete sérum v lékárně.
Hodnocení - 10/10






Mimochodem, díky moc za krásných 100 pravidelných čtenářů <3 Jste nejlepší :)

9 komentářů:

  1. škoda tej vysokej ceny..keď ale vravíš, že je taký dobrý, tak pouvažujem o vyskúšaní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak říkám, je to taková jistota, podle mě se vyplatí ušetřit si na kvalitní krém.. :)

      Vymazat
  2. vypadá to velmi dobře, vichy mám celkově moc ráda

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. jsem spokojená s normální Ideáliou, co teprve s tady touto? no, uvažuji nad vyzkoušením, vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z tak pozitivni recenze jsem prekvapena, idealia si po bb kremu lepsi reputaci ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. dlouho jsem čekala na recenzi,takže si mi moc pomohla:) určitě koupím a jsem zvědavá,jak bude fungovat na mě :D ! btw. malá hrubka : vYdím))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bože, děkuju za upozornění! :D taková VELKÁ chyba... :D

      Vymazat
  6. Pěkná recenze,sérum mám doma a už se těším až ho vyzkouším na vlastní pleť :)
    Nechceš se navzájem sledovat? :)

    http://cosmeticsisourlife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger