25. září 2013

Jak skladuji...

Příjemný středeční podvečer vám přeji,
dneska jsem se vám rozhodla ukázat, jak skladuji kosmetiku a laky. Možná to i některým pomůže, pokud nevíte, kam dát všechny ty zkrášlující věcičky.

Nejsem moc originální, jsem jedna z těch krabicových slečen -  skladuji vše v krabicích.

Proč? 
Protože do krabice se vejde spoustu věcí, a nezabere moc místa a vypadá pěkně i jako dekorace. Stačí jí strčit do skříně a nikde se nepovalují žádné balzámy, krémy, prostě serepetičky všeho druhu. Krabice je už sto let starý trik na to, jak skladovat věci. No každopádně, pokud svou kosmetiku a laky skladujete v rodinné koupelně, možná vám pomůže právě tahle krabice k uklizení toho všeho.
Krabice si můžete všemožně ozdobit. Prostě tady kreativita nemá meze. Můžete si na ně nalepit fotky, obrázky, pokreslit, a bůhví, co všechno vás ještě napadne. Já si krabice nijak neozdobila - krabice Dermacol je pěkná sama o sobě a kosmetiku přendám již brzy do krabice z Ladyboxu.


omlouvám se za (ne)kvalitu, foťák na mobilu se zase předvedl.. :-D


Jak skladujete kosmetiku, laky, nebo cokoliv jinýho vy? 

20 komentářů:

  1. Já skladuji kosmetiku v košíčcích :) a tu kterou používám nejčastěji mám normálně na poličce u zrcadla:)

    OdpovědětVymazat
  2. To já ji mám v košíku a na poličce mám tu, kterou tolik nepoužívám. :-)

    www.blondiever.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám kosmetický stůl takže to mám v šuplíkách a jinak laky atd to co potřebuji mám v košíčkách :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. já mám kosmetický kufřík a na makeupy a pudry mám zvlášť v šuplíku..jinak bych se v tom už nevyznala :D

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to já mám kosmetiku naházenou v poličce. začíná se mi tam docela hromadim a stydim se za sebe, protože takovou poličku holka mít nemá!!! :D

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Čauko :)) Nominovala jsem tě na svém blogu na Liebster Award :)

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krabici od Dermacolu mám na perličky! :)

    Ráda bych Tě pozvala na giveaway, která probíhá u mě na blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :) Já mám kosmetiku v organizéru, který jsem si koupila před 2 měsíci v Tchibu asi za 300 ,- ,ale díky blogování toho mám už tolik, že jsem si k narozeninám řekla o kufr :)

    http://sheisalaady.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mám kozmetiku v kozmetickej taštičke alebo na poličke :)))

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Krabičky, košíčky, šuplíčky, to to jistí :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  11. No co by ne :-) Je to praktický, taky mám nějaký věcičky v krabičce :)) Je to super.

    OdpovědětVymazat
  12. Já kosmetiku skladuji podobně. Mám v šuplíku krabičku a do té si dávám dekorativku. Pečující kosmetiku mám vystavenou v koupelně na skřínce. Laky na nehty mám v krabičce v koupelně a zbytek mám ve sprchovém koutě..

    OdpovědětVymazat
  13. Většinou jsem měla výrobky rozházené různě po šuplících, ale od chvíle, kdy jsem přešla na krabice už bych neměnila :)!

    OdpovědětVymazat
  14. Tyjo! Pěkný... já mám hozený všechno dohromady v jednom košíku :D Hahaha

    OdpovědětVymazat
  15. Kosmetiku skladuji v takovém modrém boxu z ikei, moji kosmetiku co používám častěji v takovém kosmetickém boxu a ti co mají krásné balení, tak pár mam postavený na poličce.:)

    Blog Book of beauty

    OdpovědětVymazat
  16. I když mám na kosmetiku samostatnou skříňku, i tady mám tu kosmetiku taky v krabičkách a košících. Přijde mi to jako dobrá a hlavně levná organizační technika, tak proč ne. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. tak moje skladovanie si už videla na blogu, ale tiež som to mala predtým takto :)))))

    OdpovědětVymazat
  18. já mám vše teda vyskládané a laky na nehty mám v jedné taštičce, ale přemýšlela jsem už dlouho o změně a tohle je dobrý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  19. I store my cosmetics simply on an cosmetic pouch :-)
    Anyway, thank you for visiting my blog! I've followed you via Bloglovin' so I hope you could return the favor :-)

    xx,
    Stefany from Taste of My Life

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger