19. srpna 2013

Nivea "All-in-1" peeling

Peeling značky Nivea jsem si nedavno koupila v drogerii, protože byl ve slevě. Zezačátku jsem moc tomuhle peelingu nefandila, ale po častějším používání jsem si ho velmi oblíbila. Tento peeling se dá používat i jako pleťová maska, což je pro mě super, protože jsem lenoch a dělat si peeling, pak to opláchnout, pak zase masku, pak to zase opláchnout by mě akorát otravovalo, takže tenhle "all in 1" peeling mi udělal ohromnou radost. Tento přípravek obsahuje výtažky z magnolie a jeho používání slibuje až 5 kroků v jednom! Jak píše výrobce: 1. Unikátní hloubkově čisticí komplex odstraňuje z pleti nečistoty. 2. Antibakteriální složení pomáhá eliminovat bakterie, které způsobují vznik pupínků. 3. Peelingové částečky uvolňují póry a odstraňují černé tečky. 4. Účinné, ale jemné složení nedráždí pleť. 5. Nechá-li se na obličeji několik minut, působí jako pleťová maska, která dlouhodobě zmatňuje pleť. A všechno toto, je pravda. Těžko by jste našli výhodnější peeling, který by splňoval tolik funkcí. Jako bonus tohoto přípravku je jeho příjemná vůně. Není nijak silná, ani slabá, ale je velmi příjemná (podle mého názoru voní lépe než většina jiných peelingových přípravků). Pleť je po používání jemná, hladká a další výhodou je to, že nevysušuje pokožku! Pleť je čistá, matná, bez černých teček a dokonce i zbytky make upu zmizí. Na druhé fotce můžete vidět že je hustější konzistence, tudíž stačí malé množství. V bílém "krému" jsou vidět modré tečky, které čistí vaší pleť.
Pro mě je tohle nejlepší peeling! Cena se pohybuje kolem 130 Kč například na lekarna.cz


1 komentář:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger