25. srpna 2013

NEW IN // updated

Peníze z brigády se nahromadily, a já se rozhodla udělat si radost, když v září začíná opět 10měsíců depresí. Radost jsem si měla udělat včera a to při nákupech, ale bohužel deprese začla už včera. A proč? Neříkejte, že si dokážete vybrat ze sortimentu neonových věcí, které nabízí snad každý obchod. Nejvíc mě zklamalo H&M a Marks&Spencer. Když se mi něco líbilo, stálo to plno peněz a ostatní věci stály za houby... největší radost jsem si udělala v Yves Rocher - kde jsem si nakoupila nejvíc věcí - teda nejen já, ale i mamince, která na této značce ujíždí (nojo, po kom asi jsem :-D ). V Yves Rocher mají hodně, hodně slev takže doporučuji mrknout se tam! Mamka si vybrala denní a noční krém, parfém + šampony na vlasy a maska a všechny tyto věci byli ve slevě, takže doporučuji.

A teď už k samotným věcem..

Černý pletený svetr - C&A
Můj bože, v životě jsem ještě nenarazila na tak jemňounký, příjemný a nádherný svetr! Je uplně úžasný a za přijatelnou cenu 450Kč! Přesně takovýhle jsem scháněla na zimu - a díky bohu, tady je!
 Tričko - Gate
Gate nepatří mezi mé oblíbené obchody, ale tohle tričko mě zaujalo. Dá se nosit ke všemu a je z příjemného materiálu!
Svetřík - Takko
Ani Takko není můj oblíbený obchod a vždycky jen mířím v bižu stojanům v Takku, ale včera cestu mi zkřížil stojan se svetříkama v akci. Neodolala jsem..

Bandana - NYer
Takže protože ujíždím na čelenkách z šátků,tak jsem musela rozšířit sbírku o červenou a bílou bandanu.. (Za 50Kč - no kdo by to nebral!)
Bižu <333 - Takko, Lindex
Už jsem ujetá s tima náušnicema, já vím! Ale já musela, a slibuju že je tentokrát nosit BUDU!
Sandálky - CCC
Sandálky pravděpodobně v dětské velikosti - 37 :D Ale jsou úžasně pohodlné! A já přesně takovéhle sháněla snad 100let, takže díkybohu, že už je mám!
TIP - Sleva 20% na letní obuv v CCC !!
Nakonec mé šampony a maska na obličej Yves Rocher.
_________________________________________________________
update :
Po velkém pátrání a bádání jsem KONEČNĚ, SAKRA KONEČNĚ našla nějaké černé kraťásky - a to dokonce u nás ve městě. Díky bohu! 
Kraťasy - Takko
Tlustší silonky zelený barvičky,protože ... z důvodu. Prostě se mi budou hodit k jednomu XXL tričku :-D A sleva 1+1 řasenka Essence za 60 Kč v DM.

14 komentářů:

  1. Nejkrásnější jsou ty svetříky! A ty náušničky samozřejmě. :-) Do Yves Rocher se taky hodlám podívat, ještě jsem tam nebyla, ale když všude čtu takové chvály na ní! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. YR je skvělý! ale ty ceny jsou trošku masakr :/

      Vymazat
  2. Líbí se mi sandálky :) Včera jsem taky zavítala do Yves Rocher, ale vůbec mě nic nezaujalo :D

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne svetre, presne také si plánujem kúpiť aj ja :) A bandany ochh milujem ich :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za tip :) asi tento týden poletim do toho cccčka :D

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super new in :D to já radši dělám menší nákupy a často, než jeden velký čas od času. No ale taky mi to zabere dost času :-)
    Kolik stál ten svetřík z Takka? Docela se mi líbí:-)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekne si pokúpila tie sandálky vyzerajú skvelo! :)smiem sa spýtať koľko stály ? :)
    Tie náušnice sú tiež parádne !
    One way to fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. běco po 300Kč (280Kč tuším), nevím přesně:/ jsou z těch 20% slev :)

      Vymazat
  7. krásne veci, skvelé úlovky!
    tie sandálky sú nádherné!

    Kejmy 3.

    OdpovědětVymazat
  8. Parádně jsi pokoupila:-), myslím, že s výrobky od YR budeš určitě spokojená:-).
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne vecičky, tie šortky by som hneď brala :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger