27. srpna 2013

Liebster blog Award


Byla jsem novinována skvělou blogerkou na Liebster blog Award. Vůbec jsem nic takového nečekala, takže děkuji moc moc! Velmi mě to potěšilo :)


Co to Liebster Blog Award je? 
Cena Liebster Blog Award znamená, že cenu uděluje bloger, který byl dříve již nominován. Kandidát na tuto cenu musí mít méně než 200 sledovatelů a zodpovědět 10 otázek a navrhnout 10 nových otázek pro nového kandidáta.

OTÁZKY :
1. Myslíš si, že v dnešní době je dobré, když má člověk velké sebevědomí?
2. Proč si myslíš, že se nyní blogování tak rozšířilo?
3. Dáváš přednost kvantitě před kvalitou (v kosmetice, oblečení)?
4. Věříš na osud?
5. Jakým životem z hereček ve filmu Sex ve městě bys chtěla žít? (myslím tím, který hrají, ne který doopravdy mají mimo plátno)
6. Nakupuješ raději kosmetiku nebo oblečení?
7. Co je podle Tebe nezbytností v šatníku každé ženy?
8. Jaký kosmetický výrobek je podle Tebe propadák?
9. Máš raději zvířata nebo lidi?
10. Stravuješ se raději zdravě nebo na to kašleš a ráda se nadlábneš něčím dost kalorickým?


ODPOVĚDI :
1. Jak v čem, když si člověk myslí o sobě bůhví co, nikam to nevede, ale pokud si věří že něco dokáže - a opravdu dokáže, to je jedině dobře.
2. Podle mě bylo rozšířené vždycky, akorát o jiných tématech, teď jsou ve vedení Fashion blogy a blogy o celebritách.
3. Nedávám. Kvalita je to nejdůležitější
4. Ano i ne.. Nevěřím, že osud nám někdo předepisuje, ale věřím že osud si tvoříme jen a jen my.
5. Charlotte.
6. Kosmetiku, když jí zkouším tak si nikdy nepřijdu tlustá :-D
7. Svetříky a černé kalhoty!
8. Pudr na zvětšení objemu :-D 
9. Zvířata. Těžké si to přiznat, ale zvířata aspoň nejsou falešná a když tě pes nemá rád - kousne tě ale nepodrazí (nemyslím teď že je to lepší jen je to přirovnání). Lidi jsou falešní, zlí a závistiví. 
10. Jak kdy, snažím se jíst zdravě ale ne vždy to vyjde. :-D



na cenu Liebster Blog Award nominuji :
http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

proč jsem si vás vybrala? 
protože vy, holky, patříte mezi mé nejoblíbenější blogerky, všechny jste úžasné, a já zbožňuju vaše blogy!


Mé otázky :
1. Kdyby jsi právě vyhrála letenku a mohla si vybrat kam poletíš, kam by to bylo?
2. Kdo je tvůj vzor a proč?
3. Co děláš za deštivých dnů?
4. Máš raději dražší kosmetiku, nebo levnější? 
5. Jaké boty nosíš nejradši?
6. Jaké seriály sleduješ a kdo je tvůj seriálový idol?
7. Kdyby jsi mohla mít 5 přání, co by sis přála?
8. Jaké přání jsi vždycky měla, ale nikdy si ho nesplnila?
9. Jaký sestřih, jaká délka a jaká barva vlasů je podle tebe nejhezčí?
10. Jaký obchod navštěvuješ nejraději? Co si tam kupuješ? 

4 komentáře:

  1. Teda, děkuju za nominaci :-) Máš moc zajímavý otázky, co nejdřív to všechno sepíšu :))

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Wow díky moc :) hned se vrhnu do otázek a jen pošli email tam ti to pošlu :)

    style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem nominovaná:)

    Budu moc ráda když se podíváš na můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju moc! udělalo mi to radost :-))

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger