4. srpna 2013

Lak na vlasy Syoss

Lak na vlasy Syoss professional performance
Tento lak jsem si koupila asi před 2 měsíci, protože mi předchozí došel. Já na laky nekladu moc velké nároky, laky téměř nepoužívám a když, tak jen na a) objem b) aby držel účes. Tento lak přesně toto splňuje, nevím jestli má někdo jiné nároky na lak, ale myslím že tohle jsou dvě nejdůležitější věci. Lak ve vlasech nezanechává po uschnutí bílé kusy, neleskne se a v závěru vlastně skoro ani není vidět, že vlasy máte nalakované. Z vlasů se krásně vyčesává, tudíž když si budete chtít například účes změnit, stačí si jen učesat vlasy. Další výhoda je, že vlasy NESLEPUJE. Asi nejdůležitější vlastnost laku. Jediná nevýhoda je, že se jedná o (bohužel) moc velké balení, tudíž do kabelky to jen tak nedáte. Ovšem to ale asi ani není třeba, protože lak vydrží dlouho na vlasech. Když prší, sice se trošku vymyje ale pořád drží.. :) Co víc si přát od laku na vlasy.
Cena se pohybuje kolem 150 Kč, a koupit ho můžete například na lekarna.cz


1 komentář:

  1. Ja som si tento lak kúpila v lete a použila som ho na zafixovanie účesu na svadbu a poslúžil mi veľmi dobre, presne ako píšeš vlasy nezlepil a účes s ním držal výborne.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger