16. dubna 2018

Makeup Revolution | Conceal & Define - Nejlepší (Levný) Korektor?

Krásné pondělí vám všem,
pokud je jeden kosmetický produkt, který by doma měli mít doma i menší beauty nadšenci, je to korektor, který je velmi univerzálním pomocníkem a hodí se mít vždy nějaký, na který se můžete spolehnout. V dnešním článku se podíváme na zoubek velmi vyhajpovanému korektoru Conceal & Define od Makeup Revolution, který vám určitě neutekl, pokud sledujete alespoň trošku beauty svět, kde bývá přirovnáván k Tarte Shape Tape korektoru. Pokud ho ale neznáte, tak se o něm z dnešní recenze dozvíte, takže bez dalšího povídání, jdeme na to.


Začneme jako obvykle balením, které je plastové, ostatně co jiného bychom očekávali od produktu za pár stovek, má neobvykle velký aplikátor a esteticky vypadá velmi zajímavě, protože má víčko a nálepku do růžova/rose gold barvy, která je podle mě poměrně neovyklá u těchto produktů a tím pádem vypadá hezky už na pohled. Jak jsem již říkala, aplikátor je poměrně velký, což mě osobně vyhovuje více než menší, protože aplikace trvá kratší dobu a usnadní vám to práci, protože pokryjete větší plochu. Co oceňuji a za co dávám bonusové body je to, že Makeup Revolution netestuje na zvířatech a proto produkty mohou používat i vegani a celkově všichni, kteří preferují etickou kosmetiku nad tou luxusní, která je často testovaná.

Conceal & Define korektory se pyšní velkou škálou odstínů a i korekčních barev (například na kruhy pod očima červený odstín), proto nehrozí, že byste si nevybrali a nenašli ten, který hledáte. Já mám velmi světlý projasňující odstín C1, ale na léto rozhodně budu muset jít minimálně o dva odstíny výše, protože je vážně hodně světlý a vhodný pro bledulky.



Co se mi velmi líbí je konzistence tohoto korektoru, která je taková našlehaná a hodně krémová, vůbec není řídký, ba naopak, a tím pádem jeho krycí schopnosti jsou neuvěřitelné. Toto vám usnadní aplikaci, neboť stačí malé množství na skrytí menších nedokonalostí a případně můžete korektor navrstvit tak, aby zakryl nějaké větší a výraznější neřády a to bez toho, aby nějak tvořil nepřirozenou "krustu", která by nezaschla a celý den se hýbala. Díky tomu, že je krémový a lehký, tak se velmi snadno blendí ať už do makeupu, pokud ho máte pod korektorem nebo do okolí místa, kam ho aplikujete. Korektor je důležité zapudrovat, pokud chcete prodloužit výdrž a je to obzvlášť žádoucí u větších vrstev.

Nakonec opět to nejdůležitější, čímž je výdrž. Musím se přiznat, že právě nejvíce v tomto ohledu mi vyhovuje mnohem více, než Catrice Camouflage (který stále miluji!). Pod očima mi totiž vydrží 16 hodin v perfektním stavu, kdežto Catrice mi často po 12ti hodinách zalézá už malinko do vrásek, tento mi nádherně drží a nezalézá nikam. Obecně na celém obličeji, ať ho aplikuji kamkoliv, tak jsem se nesetkala s tím, že by zvýrazňoval póry nebo zalézal do vrásek, ba naopak vytvoří takový ten vyphotoshopovaný obličej, který je na instagramu tak populární. 

+
cruelty-free
poměr cena:kvalita
výběr odstínů (i pro bledulky)
velký aplikátor = rychlá aplikace
nezalézá do vrásek ani během dne
výborná a snadno blendící konzistence
-
Hodnocení: 5/5
K zakoupení na Notino.cz 
Abych to tak shrnula, tak vám korektor rozhodně doporučuji a myslím si, že kdokoliv ho vyzkouší - ať už zkušený kosmetický maniak či úplný začátečník - tak si ho zamiluje. Celý ten hype v blogosféře je oprávněný a rozhodně nyní chápu, proč jsou všichni nadšení a řadí tento korektor mezi nejlepší korektory momentálně na trhu. Cena je sice stále vyšší než u Catrice korektorů, ale rozhodně stojí za to a myslím si, že je to skvělá volba pro kohokoliv. 

Používáte korektor k projasnění, nebo zakrytí nedokonalostí?
Máte raději kalíškové korektory, nebo takovéhle tekuté s aplikátorem?

4 komentáře:

  1. Já osobně jej měla moc ráda až do chvíle, ldy mi jen po týdnu užívání došel :( mám ráda tyhle tekuté korektory, ale většina z těch cenově dostupných nemá dostatečně světlý odstín 😤

    CZECHHONEY: V.’s World  

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně mě láká :) Já sice moc korektory nepoužívám, ale mám jeden a ten se snažím používat často. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si ho před tydnem koupila a naprosto se do nej zamilovala :) Já mam odstín C3 :)
    Moc hezká recenze!

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  4. ešte dávnejšie som na neho pozerala, avšak obávala som sa ho objednávať z internetu kvôli odtieňu..ale vyzerá naozaj dobre :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger