6. ledna 2016

2015 TRAVEL WISHLIST

Zdravím!

Na rok 2016 jsem si naplánovala spousty cestování, které bych po maturitě chtěla podniknout. Cestování miluju, miluju poznávat nové země a chodit po různých muzeích, miluju úplně všechno na procházení se po úplně neznámém městě. Během posledních pár let jsem si uvědomila, že všechny nejlépe utracené peníze jsou za cestování. Dnes bych se tu s váma chtěla podělit o destinace, kam bych se velmi ráda podívala a kam mám i namířeno.

TRAVEL IS THE ONLY THING YOU BUY THAT MAKES YOU RICHER.

Budapešť 
Tohle je tak krásné město, že jednou v životě by se tam měl podívat každý. Já bych tam ráda jela v druhé půlce roku, nejlépe v září... Tak fingers crossed, snad mi tento výlet vyjde. A když ne letos, tak ten další rok už určitě. 



Řím
Tohle město je takový svatý grál všech cestovatelů, a já se divím, proč jsem tam ještě nebyla. Itálie mě láká už velmi dlouho, ale doposud jsem neměla prostředky (a snad i věk:D) abych se tam mohla podívat sama. Chtěla bych se tam podívat na pár dní a projít překrásné centrum a všechny památky. 


Amsterdam
Už mám téměř vše naplánované. Po maturitě, pravděpodobně v létě, bych se chtěla do Amsterdamu kouknout na pár dní, projít si centrum, navšívit nějaká muzea a užít si tohle nádherné město. Strašně se mi líbí domy, které v Amsterdamu najdete, a spousty mostů, které vypadají taky skvěle. Do Amsterdamu se vážně, vážně moc těším!



Barcelona
Barcelona je tak nádherné město, nejraději bych tam jela na třeba měsíční dovolenou. Strašně se mi líbí centrum města, parky a hlavně možnost navštívit místní pláž nebo přístav. V Barceloně jsou velké trhy s ovocem, kam se potřebuju podívat. Město na mě působí takovým relaxačním dojmem, úplně si dokážu představit relaxační dovču v Barceloně. 



Londýn
Londýn už mám naplánovaný na únor, kdy se tam opět chystám před svým maturitním plesem. Když jsem vloni navštívila toto město, byla jsem naprosto unešená ze všech památek, muzeí a všeho, že jsem se rozhodla tuto návštěvu uskutečnit znovu. Stejně jako minulý rok, i letos tam navštívím koncert All Time Low, takže si to tam obohatím i o úžasný hudební zážitek. 



Kam máte namířeno vy v roce 2016?
Máte nějaké vysněné místo, kam by jste se chtěli podívat?

17 komentářů:

  1. Krásný wishlist. Měla jsem to štěstí být ve všech zmiňovaných lokalitách a rozhodně stojí za to. Moje láska je ovšem Řím <3.
    Já se letos chystám do Londýna a potom projet sever Itálie a jih Francie. Poslední dobou s přítelem jezdíme na takové road-tripy a moc mě to baví, protože člověk toho pozná mnohem víc.
    http://www.fashionmad.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě doplním, že asi nejvysněnější místo je pro mě Aljaška, ale to budu muset ještě hodně, hodně moc šetřit :D.

      Vymazat
    2. Tak to je super, muselo to být super tam všude už být :) Hodně lidí miluje Řím, tak uvidíme, jestli zůstanu u srdcové záležitosti což je Londýn, nebo se něco změní :)
      Tak si to mocmoc užij, roadtrip je můj sen, ale zatím to nemůžu kvůli škole a práci uskutečnit, ale snad někdy mi to vyjde :)

      Aljaška mě osobně moc neláká, ale držím palce aby ti to vyšlo! :) Nic není nemožné, vsadím se, že se ti tenhle sen brzy splní :)

      Vymazat
  2. Do Barcelony bych se také ráda podívala, na památky a pak pořádně prozkoumat ty jejich trhy s ovocem :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. hoci to mám do Budapešti dosť blízko, ešte nikdy som tam nebola, ale rada by som to napravila, pretože je to prekrásne mesto :)

    na mojom blogu práve prebieha GA, tak budem rada, ak sa ty aj tvoje čitateľky mrknete ;)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se tam brzy podíváš :) Je to krásné město, podle mě bude úplně kouzelné v létě :)

      Vymazat
  4. Řím mám už velmi dlouho na wishlistu. Ostatní města check..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, zatím jen závidím :D Snad tohle budu moci říct i já za rok :D Tak ať ti co nejdříve vyjde i Řím :)

      Vymazat
  5. Veľmi pekný wishlist Amsterdam & Rím je tiež na mojom zozname :3
    MIMLOVEE

    OdpovědětVymazat
  6. rada si ctu travel wishlists! tak at se vsude podivas letos kam chces:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway a budu rada kdyz se pripojis:)
    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) ♡ To samé pro tebe, nebo alespon ať se ti vyplní co si přeješ :)

      Vymazat
  7. Budapešť a Amsterdam sú moje sny ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych se moc chtěla podívat do Norska, Švédska a Finska :)

    Benefit They're Real

    OdpovědětVymazat
  9. letos zatím ještě žádné plány nemám. s přítelem jsme chtěli do Barcelony (je to jeho sen), ale peníze půjdou spíše do bydlení, takže třeba příští rok :) do Londýna bych jela hned, to je moje srdcovka <3

    ať Ti to vše vyjde! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger